İnsanın gün içinde belirli bir zaman aralığında kendini mutlu edecek, daha iyi hissetmesini sağlayacak, rahatlatacak şeyler yapması işsizlik midir; yoksa olması gereken mi? Kendinize zaman ayırıyor musunuz bu arada? 🤔
Çalışan insanın gün içerisinde kendine vakit ayırması zaman kaybı mıdır?
Şaşırdım kaldım işte Bilmem ki nemsin Bazen kız kardeşimsin Bazen öp öz annemsin Sultanımsın susunca Konuşunca kölemsin Eksilmeyen çilemsin Orada ufuk çizgim Burda yanım yöremsin Beni ruh gibi saran Sonsuzluk dairemsin
Çaresizim çaremsin Şaşırdım kaldım işte Bilmem ki nemsin
Bir işveren olarak çalışanlarımın tabi ki de kendilerine zaman ayırmalarını isterim. Ekstra bir enerji, motivasyon kaynağı olabiliyor lakin ipin ucunu kaçıran tipler yüzünden bunu hakeden çalışanlardan da esirgemek zorunda kalıyorum kimi zaman. Gevşeklik bulaşıcı çünkü.
Ne demek zaman kaynı yahu? İnsan zaten kendi için çalışır, ihtiyaçlarını görmek, zevkine harcayıp moral bulmak vs. Gün içinde de böyle bir fırsatı varsa ne ala.
Önceden bir soru sormuştum kitap okumakla ilgili mesela. Adam demişti ki "işsiz miyim sizin gibi de kitap okuyım". Amma velakin 15 dk başka bir şey yapıcağına kitap okuyabilir. Başka bir şeye vakti var da ona mı yok? Bu da o tarz. Genelde herkes kendini ihmal ediyor
En İyi Cevaplar