Çalışan insanın gün içerisinde kendine vakit ayırması zaman kaybı mıdır?

İnsanın gün içinde belirli bir zaman aralığında kendini mutlu edecek, daha iyi hissetmesini sağlayacak, rahatlatacak şeyler yapması işsizlik midir; yoksa olması gereken mi?
Çalışan insanın gün içerisinde kendine vakit ayırması zaman kaybı mıdır?
Kendinize zaman ayırıyor musunuz bu arada? 🤔
Çalışan insanın gün içerisinde kendine vakit ayırması zaman kaybı mıdır?
Cevapla