Sıcakkanlı ve konuşkan insan mı, sessizce etrafını gözlemleyen insan mı?

Sorumu şu şekilde açmak isterim; sizce insanlarla kolay iletişim kuran, sohbet etmeyi seven ve sürekli birileriyle iletişim halinde olan insan mı, yoksa zorunlu kalmadıkça insanlarla sohbete girmeyen ve sürekli etrafını gözlemleme halinde olan insan mı daha çekicidir?
Siz kendinizi nasıl tanımlıyorsunuz? Buyrun görüşünüzü bildirin :)
Konuşkan insan
Sessiz insan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sıcakkanlı ve konuşkan insan mı, sessizce etrafını gözlemleyen insan mı?
Cevapla