Ortamda ki sessiz ve herkesi gözlemleyerek insanlar hakkında fikir sahibi olan kişi misiniz? Yoksa sohbeti yönlendiren ve konuşarak insanları çözen kişi misiniz?
Sessiz ve gözlemci misiniz, konuşkan ve dikkat çekici misiniz?
İyi geceler. 🌌 Bir ortama ilk kez girdiğim zaman ortamdaki herkesi gözlemlerim ve ona göre hareket ederim buna kişiye göre muamele de denilebilir. Ardından herkesi tanıdıktan sonra yavaş yavaş konuşmaya başlarım ortama ısındıysam devam eder ısınmadıysam uzaklaşırım.
Her gizli yapilan cevap sasirilacak bi durum değil ki. Kişilik özelliğimi burda belli etmemek için, şu an gözlem yapmayı tercih ettiğim için bu soruya boyle cevap vermiş olabilirim 😄
Kişilik özelliğini burda belli edersen bunu sana karşı kullanabilirler 🙄 şu an acaba kimler için gözlem yapacan çok merak ediyorum. Cevap veren 2 kişi var zaten 😂😂😂😂
En İyi Cevaplar