Sizlere taşınma esnasında katlanmanın zor olduğu kişilerden bahsedeceğim.
Ne kadar çalışsa da yakınmaları dolayısıyla tüm fedakarlıklarını süpüren kişiler vardır
An itibariyle söylemleri pek batmazken iş bittikten sonraya da sarkıtırlar isyan dolu nidalarını. Taşınma işi bitse de bunların yakınmaları bitmez.
Bazı kişiler taşınılan yere gelir, kendileri çalışmadıkları yetmezmiş gibi çalışanları da yavaşlatır ve işlerin aksamasına sebep olurlar
Çene çalmak için gelir bazıları, iki kere işe el atıyorlarsa on kere konuşurlar sinir bozucudurlar
Bazıları çalışır ama sürekli canı bir şeyler yemek ister; sanki taşınanlar restoran işletmecisiymiş gibi sürekli hayali menülerinden sipariş verirler
Böyleleri de "çalışma git Allah'ını seversen" dedirtirler insana.
Kimileri gelir ve sadece "Eee daha bitiremediniz mi?" gibi negatif cümlelerin odağına kamp kurarlar, ne kadar sinir bozucu olduklarından bir haberlerdir
Aslında her gün sizinle çay kahve içen insanlar vardır ancak iş mevzu bahis olunca kaybolurlar hatta yollarını değiştirirler bunlar iyi gün dostudur, koparmak gerekir bağları
Her şeye anlamsız anlamsız gülüp sinirleri bozanlara etrafındakiler "Yardım falan istemiyoruz yeter ki sus " bakışı atarlar ama nafile gülmekten sinir bozmaktan geri durmaz böyleleri
Bazı türler de erteleme meraklısıdır
"Eee bitmiş işte yarın devam edersiniz" diye anı kurtarmaya çalışırlar. Yeter ki kendileri çalışmasın, işten kurtulsun ne zaman bittiğinin ne önemi var ki?
Bazı tipler de çalışırlar, yardım edecekler zannedersiniz ne var ki sadece çamurluk yaparlar
"Burası güzel değil; zaten eşyalarınız da eskimiş, ben bilsem daha iyisini bulurdum size" gibi bir işlevi olmayan cümlelerle sinir dozunu arttırırlar yalnızca.
Tabi ki önemli olan niyettir, güzel yüreğiyle taşınma işlerinin yoruculuğunu ortadan kaldıranlara selam olsun..
nağma 💕
"Taşınıyoruz Ama Sizi Taşıyamıyoruz" Dedirten İnsan Tipleri
En İyi Cevaplar