Bu dünyanın güzelliklerini doya, doya yaşamak varken insan neden içe kapanık olur ki? Sanırım, küçüklükten gelen bir sorun..
İçe kapanık insanlar değersiz olduğunu düşünüyor..

Girdikleri her ortamda dışlandıklarını düşünüyorlar bu yüzden sessiz sakin bir köşede durup hiçbir şeye karışmıyorlar.
Yeni insanlarla tanışmaktan çekinirler..

Aslında çekinmek değilde yalnızlığa alışkın oldukları için hayatlarında yeni bir insan
istemezler.
Elimde kitabım, kulağımda en sevdiğim müzik olsun yeter derler.

Onların en yakın dostu kitaplarıdır. Neden olmasın ki? Bir kitap ve kahvenin verdiği huzuru veremeyen insanlar var.
Iyi bir dinleyici olabilirler ama kendi sorunlarını size anlatamazlar.

Karşısındaki insanı dinlerler ama yorum yapmaktan ya da yardımcı olmaktan çekinirler.
İş ortamında bulunmak size ölüm gibi gelir.

Birinden bir şey isteyemeyecek duruma gelirsiniz hep geri planda kalırsınız bu da iş hayatında size sıkıntı yaşatabilir. İçe kapanık olmak belki sizin elinizde değil ama bunu aşmak kesinlikle sizin elinizde.


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar