"Nerden Geldim Ben Bu Dünyaya?" Diyen İçe Kapanık İnsanların Yaşadığı Durumlar!

Bu dünyanın güzelliklerini doya, doya yaşamak varken insan neden içe kapanık olur ki? Sanırım, küçüklükten gelen bir sorun..

İçe kapanık insanlar değersiz olduğunu düşünüyor..

"Nerden Geldim Ben Bu Dünyaya?" Diyen İçe Kapanık İnsanların Yaşadığı Durumlar!

Girdikleri her ortamda dışlandıklarını düşünüyorlar bu yüzden sessiz sakin bir köşede durup hiçbir şeye karışmıyorlar.

Yeni insanlarla tanışmaktan çekinirler..

"Nerden Geldim Ben Bu Dünyaya?" Diyen İçe Kapanık İnsanların Yaşadığı Durumlar!

Aslında çekinmek değilde yalnızlığa alışkın oldukları için hayatlarında yeni bir insan

istemezler.

Elimde kitabım, kulağımda en sevdiğim müzik olsun yeter derler.

"Nerden Geldim Ben Bu Dünyaya?" Diyen İçe Kapanık İnsanların Yaşadığı Durumlar!

Onların en yakın dostu kitaplarıdır. Neden olmasın ki? Bir kitap ve kahvenin verdiği huzuru veremeyen insanlar var.

Iyi bir dinleyici olabilirler ama kendi sorunlarını size anlatamazlar.

"Nerden Geldim Ben Bu Dünyaya?" Diyen İçe Kapanık İnsanların Yaşadığı Durumlar!

Karşısındaki insanı dinlerler ama yorum yapmaktan ya da yardımcı olmaktan çekinirler.

İş ortamında bulunmak size ölüm gibi gelir.

"Nerden Geldim Ben Bu Dünyaya?" Diyen İçe Kapanık İnsanların Yaşadığı Durumlar!

Birinden bir şey isteyemeyecek duruma gelirsiniz hep geri planda kalırsınız bu da iş hayatında size sıkıntı yaşatabilir. İçe kapanık olmak belki sizin elinizde değil ama bunu aşmak kesinlikle sizin elinizde.

"Nerden Geldim Ben Bu Dünyaya?" Diyen İçe Kapanık İnsanların Yaşadığı Durumlar!

"Nerden Geldim Ben Bu Dünyaya?" Diyen İçe Kapanık İnsanların Yaşadığı Durumlar!

"Nerden Geldim Ben Bu Dünyaya?" Diyen İçe Kapanık İnsanların Yaşadığı Durumlar!
Cevapla