Farkındalık kazan-kazandır
Bin senede olsa ömrü insanın, istediği her şeyi yapmaya yetmez, bir senettir ömür ve ne kadar şükretsen de yetmez. Bir güne de sığsa ömür, bin yılada aynı aslında, göz açıp kapayıncaya kadardır kısaca. Kimler geldi kimler geçti şu ana kadar. Kimler gelecek kimler geçecek kim bilir nereye kadar.Biz geçmeden sevgimizi bırakalım geride, hissettirdiklerimizi bırakalım. kırgınlık bırakmayalım, saygısızlık bırakmayalım, hayasızlık, haksızlık, namussuzluk, bırakmayalım. Sevgiyi öğretelim, inanmayı öğretelim, sabretmeyi öğretelim, bilgiyi öğretelim ama asla yanlışı öğretmeyelim, bilmediğimiz şeyleri biliyomuş gibi değil, inandığımız şeyleri, yaşadığımız şeyleri bildiğimiz kadar öğretelim. farkındalık kazandıralım, sadece sevdiklerimize değil ihtiyacı olan herkese.

Herkesin öğrenmeye ihtiyacı var, bazı şeyleri hissetmeye ihtiyacı var.Herkes birbirini anlamaya çalışsa, empati kurmaya çalışsa, kendi menfaatleri doğrultusunda insanlara yaklaşmasa, kendi menfaatlerini her zaman ön plana atmasa, kendini geliştirip yaptığı hataları düzeltmeye çalışsa dünya yaşanıcak o kadar güzel bir yer olur ki. Ben dünyayı değiştiremem ama beni anlayan insanın kendini geliştirmesini sağlayacak güzel bir düşünce ortaya koyabilirim.Aslında bunu herkes yapabilir, herkes her konuda potansiyel sahibidir.Herkesin potansiyelinin yüksek olduğu bir konu mutlaka vardır. Farkındalık gerekiyor, insanlara farkındalık kazandırmaya çalışın.

Ben 3 yıl önce iki kelimeyi bir araya getiremeyen çevremdeki insanlar tarafından saf ve konuşmasını bile beceremeyen bir kişi olarak görünüyordum.
Bana farkındalık kazandıran bazı güzel insanlar, potansiyelimin farkına varıp kendimi geliştirmemi sağladı
Ufak bir konuşma bile insanın hayatını değiştirmesinde çok büyük bir rol oynayabilir. Bu yazıyı okuyan kişi, beni gayet iyi anladığını tahmin edebiliyorum.Bu bile bir farkındalık. İnsanların seni nasıl anlıyabileceği konusunda tahmin herkes yürütebilir ama insanlarla nasıl empati kuracağını biliyorsan onların seni daha net bir şekilde anladığını tahmin edebilirsin. Genelde bu tahminler doğru çıkar. Ben ortaokul mezunuyum maalesef, hemde okumayı sevmeyen derslerden sıkılan, sürekli hayal gücüyle bir şeyler üretip onları yazıp çizen ama boş yaşayan bir insandım.
Arada kitap okumak iyidir, kişisel gelişim, roman tarzı kitaplar, diksiyonun düzelmesini sağlar
Hem de beynin daha canlı olmasını bazı şeyleri daha iyi kavramamızı sağlar.Belki içinden Ömürden girdi kitaptan çıktı diyosundur. :) Hayatta böyle işte bu konunun değişkenlik gösterdiği gibi, her şey değişkenlik gösterebilir, benim kısaca demek istediğim farkındalık kazan, kazandır sevgiyi hisset, hissettir Kısacası hisset, hissettir yakala...
Yazan - Erhan Güzelderen
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yaşadıklarına benzer şeyler yaşadım. Tebrik ederim :) Başarılarının devamını dilerim. Güzel yazı.
Ne güzel söylemişsin kardeş çok haklısın
Eline sağlık.