Deneyin siz de fark edeceksiniz. Sizi saçlarınızla oynayacak kadar sevecek kimseniz yoksa dert etmeyin. Yalnızlık bir problem değil. Siz kendinize yetersiniz. Korkmayın. Hadi, hemen uzanın saçlarınıza. Yumuşaklığını hissedin.
Kendinize şefkat gösterin
Bunu hak ediyorsunuz. Bu şefkati başkalarından beklemeyin. Hiçbir şeyi başkalarından beklemeyin. Sizi yaratan haricinde sizi sizden çok sevecek kimse yok bu hayatta. Yalnızlık Allah'a mahsustur sözünü hatırlayın. Bu alemde yalnız olan sadece odur. Çünkü bizim kimsemiz olmadığı anda bile sığınacağımız bir kapımız vardır. Bu kapıya sığının. Diğerleri gibi geri de çevirmez sizi.
Yalanlara inanmaya çalışmayın.
Ya da inanmış gibi yapıp gülümseyin ve içinizden onlarla dalga geçin. Beyninizin içinde herkesle dalga geçebilirsiniz, bunu kimse göremez. Birbirlerine "Seni asla bırakmam." diye yalanlar yağdıran insanlarla dalga geçmeyeceksiniz de kimle geçeceksiniz değil mi?
Gülümseyin. Bu en önemli kural. En perişan halinizde bile olsanız kimsenin yanında ağlamayın. Belki sizi umursuyormuş gibi görüneceklerdir ama insanların çoğu birbirlerinin açığını yakalama peşindedir. Gün gelir sizi bu acılarınızdan vurmaya çalışırlar sonra. Bu yüzden gülümseyin ve güçlü gözükün. Gözyaşlarınızı gece odanızda kendi başınızayken çokça akıttınız zaten.
Kimseyi kendinizden üstün görmeyin
Sizden bu dünyada sadece bir tane olduğunu unutmayın. Bundan daha da önemlisi karşınızdaki insana onu her şeyden ve hatta kendinizden bile çok sevdiğinizi düşündürecek davranışlarda bulunmayın. İnsanlara bulunmaz hint kumaşıymışçasına kalıplar yüklemeyin. Sevginizin de bir sınırı olsun. Çünkü sizin bu saf ve güzel sevginizden bile yararlanacak insanlar var bu hayatta. Sizin sevginizle şımarıp kendini bir şey zannedecek ve sizi kendinden üstün görecek insanların sayısı o kadar çok ki. Siz yeterince acı çekip üzüldünüz, artık başkaları için kendinizden ödün vermekten vazgeçin.
Siz kimse için dünyaya gelmediniz ki o gitti diye dünyaya veda edesiniz!
Karşınızdakinden birkaç sevgi sözcüğü duymamışsanız, kimse size daha önce güzel olduğunuzu söylememişse ne olmuş? İnsanların düşüncelerini umursamayın. Siz kendinizi güzel bulun, kendinizi sevin, kendinizden emin olun ve bakın bakalım diğer insanlar size nasıl davranacak. Kişi kendini küçük görürse diğerleri nasıl büyük görsün ki? Birilerinden "Sensiz yaşayamam.", "Seni kimseye değişmem." gibi yalanları duymadınız diye ölmezsiniz merak etmeyin. Ama hepimiz bunlardan biriyiz. Hepimiz bu yalanların bize de söylenmesi için can atıyoruz hatta. Sonra yıllardır yalan olduğu bilinen bu sözlerin yalan olduğunu öğrendiğimizde canımız yanıyor. Ne bekliyordunuz ki? Bekleneceğinizi mi? Ya da siz canınızdan çok seviyorsunuz diye onun da sizi canından çok seveceğini mi? Beklemeyin boşuna ve kimseye asla güvenmeyin. Hayat sadece insanlardan meydana gelmiyor. Bir çiçeği sevin, ona aşık olun, ilgi gösterin. O sizin sevginizle güzelleşmeyi bekliyor. Bir köpeğe güvenin. Sonuçta onlar bu dünyanın görmüş olduğu en sadık yaratıklar. Bir kuş edinin ve günlük muhabbetlerinizi onunla yapın. Size söylediği birkaç "cik, cik" sesinin bile bir insanın tonlarca yalanını dinlemekten daha hoş olduğunu siz de fark edeceksiniz.
Kısacası kendiniz en değersiz hissettiğiniz anda şu sözü hatırlayın;
Parmak izine bak, sen Allah'ın birtanesisin.
Kendini Yalnız ve Değersiz Hissedenlere Küçük Tavsiyeler
Ama yanlizlik kötu birsey herkesin cok arkadasi var istedigi zaman görusebilen bu insana iyi hissetiriyor benim ki anca ayda bir kere neden ben herkesten eksigim eksigim iste
Harikaydı Beni Anlatmışsın Bende Yalnızım Ancak Bunu Çok Seviyorum Ve Her Zaman Gülümsüyorum Kendimi Üstün De Görmüyorum Ancak; Erkeğim Saçlarım Kısa Neyle Oynicam :D
Çok teşekkür ederim :D Iıımm erkek olmadığım için bilememişim sanırım onu. Uzun sakal bırakıp onla oynayabilirsin :D iki saniye içinde bulabileceğim en yaratıcı fikir buydu malesef
En İyi Cevaplar