Yalnızlık bazen kader, bazense kişisel tercihimizdir. Ama ne olursa olsun, bize kendimizi kötü hissettirir.

Şu an yalnızsın, ama bu senin hatan değil. Bu durumuna uzun zamandır alışamamış olabilirsin. Artık kendini yalnız hissettiğin için bunalmış hatta depresyondaymış gibi adledebilirsin. Sana bu sürecinde yardımcı olacak bir kaç ipucunu değerlendirmeni, hatta mümkünse bir kaçını uygulamanı önerebilir miyim?
1. Sorunların hemen düzelmez

Dürüst olmam gerekiyor, yalnızlığa alışmak o kadar da hızlı halledilecek bir problem değil. Hadi şimdi yat uyandığında her şey düzelecek diyemiyorum. Her şey için gerektiği gibi bunun içinde biraz "Zaman" gerekiyor..
2. Seni yalnız hissettiren şeyler ne?

Seni yalnız hissettiren şeyleri keşfetmeye çalış. Arkadaşlıksız mı? Ailen ile arandaki iletişim kopukluğu mu? Sevgilin mi? Tespitten sonra bunu gidermek için kafanda bir yol haritası belirle.
3. Yaşadığın şeyin bir duygu olduğunu unutma!

Unutma duygular gerçek değildir, somut kurallarla belirlenmiş yapı taşları yoktur. Her şeyi değiştirmek senin elinde, yalnızken de mutlu olabilirsin. Olumsuz düşünmeyi bırak, kendini mutlu edecek şeylere yönelmeye bak.
4. Seni seven kişilerle vakit geçir

Kendini çok yalnız hissettiğin zamanlarda seni en çok seven kişilerle vakit geçirmeye çalış. Çünkü seni seven kişiler mutlu olman ve moralinin düzelmesi için her şeyi yapacaklardır. Bu duygu körlüğünden kurtulmak düşündüğün kadar zor değil.
5. Kendini keşfet!

Yalnız insanlar benliğini ve yeteneklerini keşfetmek için bolca zamana sahiptirler. Bu boşa geçen zamanı kabiliyetlerini keşfetmek için geçirebilirsin. Yalnızlık duygusuna odaklanmayı bir kenara bırak. Yalnızlık bir gerçek değil, sadece bir duygu. Bunu asla aklından çıkarma, duygular değişir. Gerçekler asla değişmez.
6. Dışarı çık

Ne için olduğunun önemi yok. İster bakkala ekmek almak için çıkın. İsterseniz küçük kardeşinizi okuldan almak için. Evde kapalı kalmayın, dışarı çıktığınız zaman aldığınız temiz hava sizin daha mantıklı kararlar alabilmenizi sağlayacaktır.
7. Sağlıksız şeyleri hayatınızdan atın

Fazla yemek mi yiyorsun? Yeme.. Çok mu sigara içiyorsun? İçme.. Çok mu alkol tüketiyorsun? Tüketme.. Çok mu internet başında vakit geçiriyorsun? Geçirme.. Hayatındaki tüm aşırılıklardan uzaklaş, her şeyi tutarlı bir şekilde kullanmaya özen göster.
8. Nazik olmaya çalış

Belirli bir süredir toplumdan uzaktasın, toplum içerisine tekrar karıştığında normalde etkilenmeyeceğin bir cümleden veya ifadeden rahatsız olabilirsin. Sakinliğini koru, nazik olmak için elinden geleni yap. Çünkü nezaket samimiyeti, samimiyet ise dostluğu getirir.
Dipnot

Yalnızlık ya da asosyallik, ne yaşadığını anlayabiliyorum. Bu durum hep böyle kalmayacak, tek bir gerçek var, duygular geçici, gerçekler kalıcıdır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar