
Bakıyorum da etrafıma ve aynaya, hiçte iyi şeyler görmüyorum. Kötülük, kıskançlık, yalan söyleme... iyilikten eser yok, hiç birimizde.

Ben iyiyim, ben en güzelim, hatasızım ve hep haklıyımdan başka bir şey yok hiç kimsede. Melek olmayın, dürüst olun. Başkasına eleştiride bulunurken, önce geçmişinize bir bakın.

Aynalarda ne görüyorsunuz? Güzel bir yüz mü? Güzel bir ruh mu? Güzel ruhu görenler, güzel yüzlülerden daha şanslısınız. Her zaman sizinle olan insanların, dış güzellik insanı olmadığını bileceksiniz.

Herşeyimiz yalan aslında. En çok canımı acıtan şeyse, doğruyu söylediğimde hiç mutlu olamamam. Yalanlar üzerine kurulu ilişkiler, dürüst olanların kurduklarından çok daha güzel olur. Pişman olmamalı aslında çünkü dürüstlüğunden ödün veren kendinden de verir.

İçinizden gelen gözyaşına, anlattığınız doğrular yerine yalanlara inananları atın hayatınızdan. Kaybeden siz olmazsınız. Kendinizi hatalarınızla sevin, mükemmeli oynamayın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Haklısın ama insanlar yalan ilişkileri tercih ediyorlar. Doğruyu söylüyorsan seni sevmiyorlar. Yalan, yapmacık, iki yüzlü ve sahte ilişkiler moda artık.
Bu tarz ilişkileri sevmediğim için uzaklaşıyorum buna sebebiyet veren herkesten. Öte yanda bakıyorum.. sürüyle birbirinin arkasından konuşan sahte kişilikler pek yakın. Çakma samimiyetleriyle mutluluklar dileyelim.
Eline sağlık.:)
Emeğinize sağlık :)
Şahane bir paylaşım