Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim

ilişkiler anlamında 'sap' diye tabir edilenlerin traji-komik hallerine işte o komik kısmıyla yaklaşmak isterim izninizle. ben de uzun zamandır sap olarak bu durumla artık dalga geçer oldum.



Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim



mesela şu ruh halini çok iyi biliyorum :


Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim


yanınızda ,yörenizde oynaşanlara özenirsin,tv.de dizilerdeki aşık insanları izleyip yabancı gözlerle eski günleri anımsamaya çalışırsın.şiirlerde,şarkılarda gözler bir dalar gider.mazoşistlik yapıp filmler izlersin.ulan acısı bile güzelmiş be demek için.


Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim



matematikten anlamıyorum diye mi böyle oldu anne..



eskileri düşünürsünüz.genelde en sonuncusu daha taze olduğu için onu özlediğinizi sanarsınız.bir süre sonra o da diğerleri gibi arşivlenir ve unutulur.


sevgililere özenmeler,ayrılık şarkıları dinlemekten ve hüzünlü filmler izlemekten bıkmalar,vakit geçirmek için saçman saptirik sitelerde çocuklar gibi oyunlar oynamalar,(angelina jolie 'ye makyaj yapmışlığım var),kısacası yokluğun dibine vurursun.daha bitmedi elbette-bunu çaktırmamak da lazım.



Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim



Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim



Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim


beklentileri düşürmek gerektiğini anladığında ,burun kıvırklarına alıcı gözle bakmaya başlıyorsun.



Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim



yokluktan kendinize tuhaf arkadaşlar edinmeye başlarsınız.amerikan filmlerindeki hayali arkadaş gibi havalı bir şey olsa (işte türkiyedesin kafana bir vrurlar ,bir cimdik 'hayali arkadaş mı yok öyle bişey.orda burada söyleyip de adını deliye çıkarma' derler.) kafayı yedim deyip teselli bulursun ilaç ararsın.ama yok herşeyin farkındasın ne yazıkki .


Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim



Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim


Sağ El


Sağ elim arslan elim
Her hâli ayrı ayrı
Dillere destan elim
Âlemde senden gayrı
Gerçek dayanak mı var
Yediğim ekmek senden
Sen ev yıkmaz ev yapar
Sensin beni ben eden.


Sağ elim arslan elim
Dost için düşman için
Her zaman insan elim
İstemem dert göresin
Sen dünya maceramda
Aşkım sabrım kararım
Gülsem de ağlasam da
Ancak seninle varım.


(kendi elini başkasınınkini tutuyormuş gibi tutanlara gelsin bu şiir )



Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim


ayyy manyak


sonuç olarak yalnızlığının sebebini sorgulamaya geçtiğin aşamada bikaç ipucu:



Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim



Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim


(beyin de sanallaşmadan acilen bırakmalısın)



Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim



Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim


(çok kadın hiç kadındır beyler)


Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim


azcık daha gayret etsek olacak sanki.





yüreğini kolla ,ölmeden çürüyorsun.(yüzyıllık yanlızlık)



sonu trajik oldu. neyse..kendim eleştrip kendim cevap vermiyeyim şimdi.







Yalnızlık diyorsunuz ya bayım.. ben her türlüsünü bilirim
Cevapla