AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
Hacim anladigim kadariyla bizim genellerimize, genellemeyle cevap veriyorsun :) en iyisi kabul edelim ki herkes farklidir. Kimin ne oldugunu bilemeyiz ki :) tesekkurler ama yine de birkac tabumu yiktin :)
1. Genellemeye doğru diyenler.. Peki genç erkekler neden kendilerinden büyük yasli kadınlarla iliski yaşar ki?
Neden mi , kısaca söyle açıklamaya çalışıym Hayatım ; sadece kadınlar ilgi istemez erkekler de nefes Alıp veren canlılardır onlar da ilgi beklerler , yası olgun olan bir Kadın okumaya doyamadığın bir kitap gibidir gel gelelim ama senin yaşındaki güzeller daha çok ilgi bekler Erkek zaten saldım çayıra ilgisiz Sevgisiz büyüdüğünden genelde sevmenin ne OLDUĞUNU o Yüzden hoyrat sever olayın özü , neden siz erkekleri sevmeyi deneniyorsunuz ;)
Ozmn bizde yasli erkekler daha çok sever ilgi gösterir DİE onları seviyoruz paraları için degil
Yeniyuzyil yalan söyleme bari 😀
Neyazsambilmiyorum sana para dememiş ki 😀😀😀
Bu genellemelerin hepsi doğrudur. 1. kisimda guzel kadinlar yanliştir butun kadinlar olacak onun doğrusu.
Doğru. Toplum öyle bir yobaz ki KADINA hemen etiket yapıştırmayı sever. Ondan bu ÖNYARGILAR. Zaten kadın olmak çok ZOR.
Etiket yapışmaya müsait demekki
Kadınlar paraya bakar diye bir genelleme yapmayın. Gün gelir karsısına öyle biri çıkar ki parayı dert bile etmez, dünyayı karsısına bile alır
Yine de bu genellemeler çoğu kişi için geçerli olabilir.
bakire değilse kesin ırispıdır
vermiyosa kezbanustur..
Hemcinslerim bu genellemede malesf aptal sürùsü gbi yorumluyolar
genelleme yapcak kadar bïşyler yaşayın öyle konuşun bari..
bencen harika olmuş özellikle ''Yalnızlığı seven kadınlar ya sorunludur ya depresiftir!'' bölümünü çok iyi açıklamışsın.
Yanlış değerlendirme. Bazıları gerçekten de doğru olabliyor. Eğlenceye düşkün kadınlar ailesinden ödün verebliyor. %60 ına katılıyorum sadece
Yalnızlığı seven kadın grubundayım güzel olmuş bu arada
karşıma sadece beni ben olduğum için kabul edebilen birisinin çıkmasını isterdim.. ne bileyim kimisi para der kimisi filmde gördüğü başrol oyuncusu gibi sevgili arar inan çözmek çok zor..
Etrafta var ki istiyorlar kardo normal yanı kızlarda öyle syluyorum beni ben olduğum için seven olsun diyen kızlarda var yanı kismet
Porschla işe bırakılmak varken kadın otobüste bizim ağız kokumuzu mu çekecek. Bu ülkede en çok sevilen demet Akalın, başına gelenleri şarkılarına yorumladı beri bir tane kitap okumamış kızlarla bile sidik yarıştıramaz olduk. Devletin suçu da var kardeşim. Zengin yoksul arası uçurum, laf atmak yasak zira çırılçıplak gezmek serbest. Ulan metro büstü, tramvaydı, otobüstü her gun insanlarla akraba ediyorlar bizi, biri de demiyor ki Müslüman ülke de böyle şeyler olmamalı. Ben şeriat gelsin demiyorum ama, Allahsızlık da çoğalmasın istiyorum. Gotu başı heryeri fora olmuş hatunun, kalbim temiz ayakları yüzünden sıkıntılar çekmiyor muyuz? Bence kızlar kendilerine çeki düzen vermedikçe ve istihdam pazarında yer almaları aşılanması için imtiyazlar tanındıkça bu memleket ecnebileşir. Biz de kız bulup evlenemeyiz. Çünkü bir ağda, bir mini etek her araç durur yanlarında, ama bize porsche zor 50yıl yemeden çalışmamız lazım aka
Ya kardeş birşey soracağım. Şimdi ben sevdiğim kadının açık saçık giyinip dolaşmasını istemem. Ve buda çok doğal bir hakkım değil mi? Yanlış mıyım?
'Bu dâhil bütün genellemeler yanlıştır.' demiş zerdüşt :) katılıyorum. yazın da güzel olmuş bu arada.
Eğlenmek var eğlenmek var. Sınırını bilen insan için eğlence gayet dozunda başlayıp bitebilir. Genelleme yaparsak eğer herşey sınırında güzel..
Çirkin erkek seven kadın yoktur katarakt ameliyatı olmayan kadın vardır
genellemeler gerçeklerden ortaya çıkılarak yapılır. tüm genellemeler yanlıştır. AMA istisnalar kaideyi bozmaz hanımefendiler.
Duygularıma tercüman olmuşsun resmen çok güzel bir Bence olmuş zevkle okudum emeğine sağlık :)
%100 katılıyorum. Aynı şekilde fiziksel olarak çekici olmayan fakat kendine bakan, kendini geliştirmiş kızlar daha çok tercih edilir/edilmelidir.
Eglenmeyi seven kadindan anne olmaz demem asla cunku ben de severim xd
İnsanla ilgili her ne varsa olan ve olabilecek olan bütün genellemeler yanlıştır bana göre...
vala bence kadınlar cüzdanı yakışıklı erkeklerin peşinde
İlk 3 madde "büyük ölçüde" doğru.. Mutlaka genele uymayanlar olur, çoğu için geçerli..
Birçoğu kısmen doğru tanımlamalar ama yalnızlığında tadı biryere kadar çıkıyor erkekte olsan kadında olsan biryerden sonra insan başını omzuna yaslayabiliceği güvenli birini arıyor yanında
Bir sürü var daha ama şu an için bu dördüne katılıyorum ☺
emegine saglik güzel olmus :)
katiliyorum yazdiklarina..
doğru haklısın her görünümde her tür insan var aslında bunun özeti bu
güzelkızla çıktım çok nazikti hep utangaç para delisi hiç dğeildiii hiç bir zaman önyargılarım olmaz her bayan bir prensestir
kendince şıklar belirlemişssinde bunların bir kısmı doğru ama son yazdığın hariç
Bu bencen senin , bence günah çıkarma olmuş durumu kurtarma gibi, istisnalar kaideyi bozmaz genellemeler yapılmışsa doğrudur boşa kürek çekmeye gerek yok :D
çirkin erkek ama zengin bu olayı bizzat gözlemledim
adamın magaza zincirleri sahibinin oğluydu uzaktan tanırdım
ama ayılık desen az kalır yemekhanede eliyle yemekleri yiyordu
yanın da da en güzel kız vardı
bence söylediğin düşük bir ihtimal
Genellemeleri bende doğru bulmam ama senin söylediklerini de pek mantikli bulmadim acikcasi
evet %100 oyledır demek yalnıs ama genelleme yaparsak agırlıklı olarak oyledır dıyelım :)
Genelleme elbet yanlış , hepsi değilse de istisnalar hariç çoğu böyle özellikle ilk madde
2. ye katılmıyorum. Tm iyi anne olur ama. Evlenince olmaz. Kocasını aldatabilir. !!!
yanlış, çirkinler de paraya tapar arkadaşlar, kendimden biliyorum
Merhaba goruslerinizi ne zamandır takip ediyorum çok düşünceli olgun bir kişiliğe sahipsiniz. İnşallah herşey istediğiniz gibi olur hep
:))) teşekkür ederim
Çirkin güzel yakışıklı farketmez tamam para iyidir ama gerçek aşkı tutmak isteyeenin önceliği para ve dış görünüş olmamalı beence
Bu ne ciddiyet 😁
Gerçek olan şudur ki ; her 10 kadından 6 sı FEMİNİST'TİR..'
Feministliğin anlamını öğren iyi ki de öyleyiz :)
Aman eksik kalma amannn!! 😄
Bizim türk kızları feministliği erkek düşmanı olma ve kadınların mini etek giyebilme, dışarı çıkıp sürtebilme özgürlüğü olarak görüyor. Bunları gerçek feminist zannetmeyin lütfen.
Her insan yeni bir karekterdir ve hic bir onyargiya gerek yok ^^
Son şık hariç hepsi doğru
Kaşarsınız kızım bunu legalleştirmeyin işte
O resimde görüldüğü şekilde barda dağıtıyosa o iş zor (büyük konuşmuyorum bakın dikkat ederseniz :D).
Çok haklısın çok güzel bir bence olmuş. Artık genelleme yapmamaları gerektiğini anlamaları lazım 👍🏼
Yanlış genellemeler bazen iyi fırsatları kaçırmakla beraber kotu sonuçlar da getiriyor. Şahit oldugum hak veriyorum bu bencene
Guzel kadinlar paraya tapar evet oyle kimse bana demesin yok bilmem ne su serdar ortacin karisi
Mehmet ali erbilin 21 yasindaki sevgilisj dhaada sayarim..
Sen sanırım aynı evde yaşıyorsun onlarla😂 bu kadar NET bilgiyi neye dayanarak söylüyorsun?
@papichulo18 herkes diyor bunu? Hatta roportajda bir anina deng gelxi serdar ortac karisina yaslaniyor o kendini geri cekiyor sevuyormu saniyorsun sen? Serdar 168 karisi 178 :/
Ben sevip sevmediklerine birşey diyemem aynı evde yaşamıyorum kendimden biliyorum 😉
Kadın değilim ama bende yalnızlığı severim. Kendimden örnek veriyorum beyler yalnızlığı seven kişiler depresif veya sorunlu değildir :)
Dibine kadar HAKSIZSIN.
Örneğin ali ağaoglunun sevgilisi genc cıtır şimdi o yavru o yaşlı bunagın tipine mi aşık olmuş parasına mı? Bana neden olmamış :D
yüzde 95 i parası için beraber.
Yuzde 80 genelledigimiz gibiyse açıkçası yüzde 20 lik kesim umrumda degil
bu liste çok uuzardı ya neyse ama çok doğru buşdum aynem
Birinci maddeyi okuduktan sonra geri kalanı okumaya gerek duymadım... hee dediğin gibi olduğundan kamuda Çalışmadığım icin iki kişiyi kaybettim ben.. geç bunları..
Bilmem hepsi öyle tatlı ve farklı yok ben göremedim
En sondaki madde beni anlatıyor... Erkekler hep yanlış anlıyor. Güzel bir bence teşekkürler.
Bazi guzel kadinlar paraya tapmaz. Kisilik meselesi. Guzellik degil. Dusunerek yazin su benceleri
Bu yazının genelinden ulaşılacak sonuç, her kadın farklı farkılıdır, genelleme yapmaya gerek yoktur :)
Dis gorunuse gore yorum yapmanin dogurdugu genelllemeler bunlar bu yuzden tanimadan yapilan youmlar kotudur
E ne anladim ben simdi bu isten :) Bu 4 genellemeyi de kadinlar ustunde hic kullanmadim, erkek degilim galiba :D
Kadinda insan eylenecek gezecek kadin oldu diye mahkum olacak. Annelik kadinlik gorevini yerine getirsin tamam
Hadi len bunlar defalarca denenmiş şeyler.. Altında son model araba ile dünyanın kızını tavlarsın veya etkilersin.. kadınlar parayla etkilenmezmiş peh!!
Bir para babasını 3 senedir reddediyorum. ;)
istisnalar kaideyi bozmaz.
Birinci madde %99 tutuyor ki para hala bir kriter malesef..
bunlar önyargıdan öteye geçmez neyseki böyle biri olmadım hic
Haklısın ama... O şekilde olanların durumu da azımsanmayacak kadar çok hani :S
Yalnızlığı seven kadınlar ya sorunludur ya depresiftir! Bu hariç diğer üçü tamamen doğru.
Fiziksel olarak 4*4 olan bir kadının çirkin olan bir erkekle birlikte olup parayı gözetmeyen görmedim