AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
Bunların hepsi doğru. sizlerin isine gelmiyor o başka bu zamanın kadınlarından anne de olmaz ya neyse
Hayatı gramerden yaşayan bir toplum olarak sanırım daha çok uzun yıllarımız ve yollarımız var.
Hepsi doru sutyeni gorunen kadani kari diyemi alcam
Çok güzel olmuş ama bu genellemeleri sadece erkekler değil biz kadınlarda yapıyoruz beni üzen bu
nefes almayan kandını yanlış anlarım diğerleryle sorunum yok :)))))
Yahu bunlar yine iyi erkeklere yapılan genellemeler dahada beter
Böyle olsalar ne olur olmasalar ne olur bir tanesi bile konuşmadıktan sonra.
Bunların tersi olan kadın bul o zaman genelleme yapmayan
Bunlar zaten doğru. Bu kızları gözümüzde iyi yapmaya çalışmışsınız ama tecrübe var burada.
Cok guzel olmuş resmen aklimi okumuşsun kadinlar bu kadar iyi anlatilamazdi.. sonuncusuna katilmiyorum yalniz bayan akillidir
Doğru diyorsun genellememek lazım... erkeklere bakanininida bekleriz bencenin ;)
Bütün kızlar baklavası olan erkekleri sever. Ben de genelleme yaptım.
Yanlış
Yanlis
kadının ruhundan anlarsan çözülmeyecek sorun yapılmayacak şey yok :)
Geriye bisey kalmadi. kalani da begenmezler zaten
Ön yargılı davranılmasından kaynaklanıyor hep bunlar.
Ah bu önyargılar.. güzel paylaşım
Bende 4 karakterde var
Bilimde ya da herhangi bir alanda %100 diye birşey yoktur istisnai durumlar olabilr
Güzel bence. Katılıyorum
Kizlar Zaten Sorunlu erkekleri Kiskanmaktan Baska Bisey yok
Çok güzel olmus. Ağzına sağlık😊😅
Bence olmamiş, emeğe saygı.👍
Sen de ben feministlik sezdim
Bence gereksiz bir konu olmus.
Allahım ben hepsiyim kesin evde kaldim
çok açık giyinen kadın kaşardır.
Kesinlikle haksizsin.
Sonra neden yabancı kızlar diye salak salak yorum atiyosunuz kapali giyinsek kezban acik giyinsek kaşar birazcık kulturlu ve medeniyetli ol cahil insan medeni ol.
Medeniyet dediğin açmaksa bedeni, desene hayvan senden daha medenî..
Mehmet Akif ERSOY
kapalı kızlara kezban diyen kim? ayrıca yabancı kızlar türk kızlarına bin basar dırdır yok trip yok daha güzeller imkanım olsa yabancı kızı müslüman yapıp evlenirim.
Ne türbanlılar gördük masa altından oral yapan, ne açıklar gördük başını kaldırıp bakmayan
Yabancı kızlarda dırdır yok çünkü genişler. Köpekten aşağı kapta yemek yerler gıklari çıkmaz. Temizlikten hali harabtir. Kıskanmazlar, dır dır yapmazlar. Yemek dertleri yoktur bulduğunu yersin. Yabancı kızlar para ister, tatil ister, kültür ister. Bunlar olmadı boşanmak ister, nafaka ister. Gözünü seveyim Türk kızı. Ne para ister ne kültür ister. Türk kızı karşısında adam gibi adam ister. Hepsi bu kadar. Beğenmeyenin keyfi bilir alabilir yabancı kız.
@Hellobabies medeniyet derken tam olarak ne demek istiyorsun yani acık giyenenler dahamı medeni
@Hellobabies Ben burada size katılıyorum, kızlar açık giyinse kaşar, biraz kendine bakmasa_dikkat çekmeyen şekilde giyinse kezban ya da şu versiyonu da var; sevişmeyi bilse kaşar, bilmese bu sefer ölü gibi yatıyor_nasıl kadın. Kadınlar ne yapsın arkadaş?
Diğer yandan @görüş sahibi arkadaşa da dırdır konusunda katılıyorum, yazgünesi_ arkadaş da demiş ki yabancı kızlar tatil ister para ister, hayır hiç de bile paranıza, arabanıza, hatta aşırı kaslı olmanıza da bakmazlar, AŞK ışığı yandı mı onlarda onlar sizledir, kalpleri ruhları sizledir. Ama bizim kızların çoğu daha az güzel olmasına rağmen çok daha fazla afra tafra, ve kendini Dünya güzeli sanma durumundadırlar, hadi beraber olursunuz yani çıkarsınız bu sefer de ota b. ka trip (neden olduğunu anlamazsınız bir de moraliniz bozulur). Zaten o kadar toplum son yıllarda materyalize oldu ki, türk kızlarının en önce baktığı paranız olup olmadığıdır, yabancı kızların ise genellikle para ile alakası bile olmaz..
bu dahil tüm genellemeler yanlıştır / nietzsche
Ellerine sağlık cok güzel bir aydınlatma olmuş.
Katılıyorum her cümlene zevkle okudum.
Kimsennin icini bilemez kimse
İkinci hariç sanki doğru bu genellemeler :D:d
Genelleme yapmak zaten başlı başına bir hata
güzel bir bence olmuş
Guzel bir bence olmus, katiliyorum
Helâl sana guzel olmus
Yanlış genelleme değil. Doğru genelleme
Hiç inandırıcı gelmedi.
Sonuncu hariç hepsi doğru
kesinlikle öyle ya neden var bu algılar
Düzgün konuşan erkek hepsini çözer.
Dört doğru gerisini bilmem
kadınlar paraya bakar güzeli çirkini yok
Kadınlar paraya bakmaz.
Aynen oyle, kadinlar paraya bakmaz..
yav he he bakmazmış ya lisesiniz ya da zengin birini bulmuş konuşuyosunuz paraya bakmazmış. Asgari ücretli biriyle evlenirmisiniz zor sen kabul etsen ailen etmez o yüzden boşa konuşmayın.
@Gmze_37
@MelisZeynep
Ailemle beraber yaşamıyorum bilgin olsun. Ve evet seviyorsam evlenirim aile de kurarım. Senin gibi y. zsüz değil bütün insanlar. Herkes paraya bakmıyor
kadınlar annelerinin karnından para para diye doğmaz beyler, ya da hepimiz veya bir çoğumuz zengin hayatı yaşayan insan değiliz. sizde öylesiniz belki. ilk olarak erkeğin duygularına düşüncelerine aşık olunur, bakılır ki durum ciddiyet kazanmış bu sefer kalp beynin yanına kaçar çünkü hayatımızın geri kalanı biriyle geçicekse ve o kişiden çocuklarımız olucaksa para önemlidir. ama biz size demiyoruz ki şirket sahibi olun yatlarınız olsun vs vs. çoğumuzun babası memur değil mi. annelerimiz mal mıymış ta memur maaşlı biriyle evlenmişler. Hayır. olay sadece para değil. olay 'beraber bir hayat kurduktan sonra düzeyi standartta tutabilmek'. Ama evet şu konuda doğru bir mekana oturulduğu zaman yanımızdaki erkek kendini hissettirebilmeli. ya da hesapta kalır mıyız diye düşünmemeli. yani kadınları artık paragöz, para yiyici, parasever olarak görmekten vazgeçin. sizin bu topluma koyduğunuz tabular yüzünden çoğu insan bu halde.
Kardeşim beni sinirlendirme simdi. Parayi s*keym. Ailemle yasiyorum ve çok zor zamanlarimiz oldu maddi sikintilar çektik babama ailecek moral verdik kredi borclari üst üste bindi. Para hic bir zaman önemli değil. Simdi platonik sevdiğim biri var. O zengin mi? Hayir. Biz size yatlariniz katlariniz olsun mu diyoruz? İsterse eşim fakir olsun buzdolabi bomboş olsun ben de calisirim ikimiz beraber geçinir gideriz. Yürekten severseniz para hic bir zaman önemli olmaz. Şu algilari birakin artik biz anamizin karnindan para para diye cikmadik. Bende gecekonduda yasiyorum su anda apartmanda yalilarda değil. bir kaç paragöz yüzünden şu genellemeyi yapmayin. Biz önce erkeklerin huyunu karakterini severiz adamligi yoksa neye yarayacak? Sürekli yalan söyleyen biri olsa ne işe yarayacak? İster yakisikli ister çirkin olsun siz huyuna karakterine asik olunca tipin hic bir önemi kalmiyor. Ailem ben seversem ondan vazgecmeyecegimi bilir ailem beni sevdigimden ayirmaz. Kabul ederler elbet.
Bunu gidin paragozlere söyleyin onların içinde sevgi denen birşey yoktur çünkü. Şu paragöz kadini bütün kadınlara söylemeyi birakin. Yürekten seveni var gtundn seveni var.
Fakir hahahhahahah :D
bu kadar sert yorumlar yapmanız bile ne kadar doğru bir yorum yaptığımın göstergesidir kimseyi zorla yoruma cevap verin diye zorlamadım kendiniz gelmişiniz yazmışınız altına demek ki haklıyım @Gmze_37
@MelisZeynep ütopik-kadın
@ütopik-kadın
Bir insanin parasina asla bakmam. Ama direk kalnine bakiyotum da diyemem ilk gorunus onemli sonra kalp sonra maddiyat. İlk gorunus dedigimde model gibi olmasina gerej yok gobrkli eli yuzu duzgun olsun yeterli
her şey görüldüğü gibi olmayabilir.
ben bu genellemeleri hiç duymadım
hepsi büyük ölçüde doğru
Benımle hep param için oluyorlar
Eline sağlık çok güzel olmuş
Son madde haric yazdigin hic bir seye katilmiyorum
Özellikle son madde çok doğru.
Guzel paylasim olmus begendim
birincisi dışında diğer üçü doğru :D
doğru genellemelermiş
bence bu algilarin hepsi dogru hoc kivirimayin :))
Kendi kaşarlığını anlatmışsın sanki
çok güzel bir bence olmuş ellerine sağlık
Eline sağlık valla çok doğru tespitler :)
Harbiden güzel olmuş. Ellerinize sağlık.
Bizde yanlış olmaz olmuşsa yanlışlıkla olmuştur
Az bir kesim için olabilir
Eline sağlık tespitler doğru :)