Selamlar🙂
Benim için yoğun ve yorucu olan bu cumartesi gününü KS'nin değerli üyelerinden biri olan @Nitro42 ile yaptığım röportajla taçlandırmak istedim. Çayınız, kahveniz hazırsa buyurun röportaja🥳
Seninle röportaj yapmak istiyorum sen de istersen eğer🙂
Tabii ki olur, gurur duyarım.
Tamam o halde ilk sorudan başlıyorum.
Aşkta/ hayatta can yakan mı oldun daha çok yoksa canı yanan mı?
Ben hep canı yanan tarafta oldum.
Dilerim bundan sonra o tarafta olmadan huzurla yaşarsın 🙏 Evinde en çok sevdiğin eşyalardan birini söyler misin bize?
Benim eşyalarla duygusal bağım yoktur ama kanepemi severim az gözyaşı dökmedim üzerinde.

Anladım, peki gündemi takip eder misin? Her akşam mutlaka haber seyreder misin mesela?
Ara sıra haberleri izlerim ama çok sık dersem yalan olur.
🙂 Senin için bakımlı erkek/kadın demek ne demek? Makyaj yapmak bir bakım ölçütü müdür?
Bence bakımlı olmanın sırrı temizliktir çok fazla makyajla alakalı olduğunu düşünmüyorum.
Kesinlikle katılıyorum 🙂 yurt içi ve yurt dışı seyahatlerin oldu mu? Olduysa nereyi beğendin en çok?
Evet oldu 26 ülkeye gittim içlerinde en çok beğendiğim ülke İsviçre'ydi.

Ooo harika, maşallah 🙂 gezmeyi seven birisin sanırım yoksa iş gereği mi hep böyle seyahat ettin?
20 ülkeye iş gereği gittim 6 ülkeye gezmek için gittim.
Çok güzel 🙂 devam ediyorum 6. sorumuz: Seni sen yapan bir özelliğini anlatır mısın?
Büyüdüğüm yerden dolayı çok merhametli babacan ve sevmesini bilen bir karakterim vardır asla menfaatlerim doğrultusunda hareket etmem.
🙂 KS'nin değerli üyesi @Nitro42 sanatın hangi dalını daha çok seviyorsun? Resim, müzik, edebiyat, dans...
Edebiyat ve dans severim.

Uuu harika🙂 son sorumuzdan bir önceki soruya geçiyorum: Evcil hayvan besledin mi hiç veya besliyor musun?
Besliyordum bir köpeğim vardı doberman cinsi araba çarptı öldü.

Çok üzüldüm. Geçmiş olsun ve hayvan da olsa ben hep onların da canı için "ruhu şad olsun" derim... Dilerim bir daha böyle bir durum yaşamazsın, ruhu şad olsun.
Çok teşekkür ederim, çok naziksin.
Rica ederim 🙏Gelelim röportajımızın konseptine ismini veren son sorumuza. Tolstoy'dan bir soru. İnsan ne ile yaşar sence? Şimdi içinde bulunduğumuz çağda hep "eskiye özlem" var. Halbuki bu çağın insanları "eski toprak" denilen büyüklerimizden daha fazla olanağa sahipken niye eskiye özlem duyuluyor?
İnsan sadece yediği, içtiği, okuduğu, dinlediği şeylerle mi yaşar sence?
İnsan dediğin onur şeref gibi duygularla donatılmalı ve dostluklar eskiden menfaate dayalı değildi bu zamanda artık dostluktan bahsetmek çölde su aramak gibi...
Harika bir cevap oldu 🙂🙏 Kıymetli zamanını ayırıp röportaja verdiğin güzel cevaplar için çok teşekkür ediyorum.
Rica ederim, asıl beni buna layık gördüğün için ben teşekkür ederim, iyi ki varsın.
Rica ederim, bilmukabele 🙏🙂
Buraya kadar okuyan herkese teşekkürler 💕 Sizinle de röportaj yapmamı isterseniz eğer lütfen görüşlerde belirtin🙂🙏 Başka bir röportajda görüşmek dileğiyle; huzurla kalın. 🙏
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Emeğinize sağlık faydalı paylaşım.
Yine keyifli bir röportajla karşımıza gelmişsin gadası çok severek okudum
Eline emeğine sağlık
Seri çok güzel tuttu ve daha da keyifli bir hâl almaya başladı. Tebrik ederim 🥳 Emeklerinize sağlık 🙏
Teşekkürler şu anda sürpriz bir üyeyle röportaj yapıyorum. Bitsin yayına göndereyim senin kapını tıklatıp röportaj teklifiyle gelicem haberin olsun şimdiden 🙂
Memnuniyet duyarım. Ne zaman istersen 🥳 Merakla bekliyorum sürpriz üyeyle röportajını
Tamamdır o zaman anlaştık 🙂
Guzel bi paylasim olmuş tesekkűrler emeginize saglik
amatör de olsa da güzel bir röportaj oldu, elinize sağlık.
Emeğine sağlık kuzu keyifle okudum
🙂❤️
Güzel bence olmuş emeklerine sağlık
Eline sağlık teşekkürler
Emeğinize sağlık.
Teşekkürler ❤️🙏🙂
Emeğinize yüreğinize sağlık
Eline sağlık aynen devam🤩
tanımıyorum ama başarılar
Ailesiyle