İnsan Ne İle Yaşar Serisi 6: Ben Sordum @Nitro42 Neler Söyledi?

Selamlar🙂

Benim için yoğun ve yorucu olan bu cumartesi gününü KS'nin değerli üyelerinden biri olan @Nitro42 ile yaptığım röportajla taçlandırmak istedim. Çayınız, kahveniz hazırsa buyurun röportaja🥳

Seninle röportaj yapmak istiyorum sen de istersen eğer🙂

Tabii ki olur, gurur duyarım.

Tamam o halde ilk sorudan başlıyorum.

Aşkta/ hayatta can yakan mı oldun daha çok yoksa canı yanan mı?

Ben hep canı yanan tarafta oldum.

Dilerim bundan sonra o tarafta olmadan huzurla yaşarsın 🙏 Evinde en çok sevdiğin eşyalardan birini söyler misin bize?

Benim eşyalarla duygusal bağım yoktur ama kanepemi severim az gözyaşı dökmedim üzerinde.

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 6: Ben Sordum @Nitro42 Neler Söyledi?

Anladım, peki gündemi takip eder misin? Her akşam mutlaka haber seyreder misin mesela?

Ara sıra haberleri izlerim ama çok sık dersem yalan olur.

🙂 Senin için bakımlı erkek/kadın demek ne demek? Makyaj yapmak bir bakım ölçütü müdür?

Bence bakımlı olmanın sırrı temizliktir çok fazla makyajla alakalı olduğunu düşünmüyorum.

Kesinlikle katılıyorum 🙂 yurt içi ve yurt dışı seyahatlerin oldu mu? Olduysa nereyi beğendin en çok?

Evet oldu 26 ülkeye gittim içlerinde en çok beğendiğim ülke İsviçre'ydi.

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 6: Ben Sordum @Nitro42 Neler Söyledi?

Ooo harika, maşallah 🙂 gezmeyi seven birisin sanırım yoksa iş gereği mi hep böyle seyahat ettin?

20 ülkeye iş gereği gittim 6 ülkeye gezmek için gittim.

Çok güzel 🙂 devam ediyorum 6. sorumuz: Seni sen yapan bir özelliğini anlatır mısın?

Büyüdüğüm yerden dolayı çok merhametli babacan ve sevmesini bilen bir karakterim vardır asla menfaatlerim doğrultusunda hareket etmem.

🙂 KS'nin değerli üyesi @Nitro42 sanatın hangi dalını daha çok seviyorsun? Resim, müzik, edebiyat, dans...

Edebiyat ve dans severim.

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 6: Ben Sordum @Nitro42 Neler Söyledi?

Uuu harika🙂 son sorumuzdan bir önceki soruya geçiyorum: Evcil hayvan besledin mi hiç veya besliyor musun?

Besliyordum bir köpeğim vardı doberman cinsi araba çarptı öldü.

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 6: Ben Sordum @Nitro42 Neler Söyledi?

Çok üzüldüm. Geçmiş olsun ve hayvan da olsa ben hep onların da canı için "ruhu şad olsun" derim... Dilerim bir daha böyle bir durum yaşamazsın, ruhu şad olsun.

Çok teşekkür ederim, çok naziksin.

Rica ederim 🙏Gelelim röportajımızın konseptine ismini veren son sorumuza. Tolstoy'dan bir soru. İnsan ne ile yaşar sence? Şimdi içinde bulunduğumuz çağda hep "eskiye özlem" var. Halbuki bu çağın insanları "eski toprak" denilen büyüklerimizden daha fazla olanağa sahipken niye eskiye özlem duyuluyor?

İnsan sadece yediği, içtiği, okuduğu, dinlediği şeylerle mi yaşar sence?

İnsan dediğin onur şeref gibi duygularla donatılmalı ve dostluklar eskiden menfaate dayalı değildi bu zamanda artık dostluktan bahsetmek çölde su aramak gibi...

Harika bir cevap oldu 🙂🙏 Kıymetli zamanını ayırıp röportaja verdiğin güzel cevaplar için çok teşekkür ediyorum.

Rica ederim, asıl beni buna layık gördüğün için ben teşekkür ederim, iyi ki varsın.

Rica ederim, bilmukabele 🙏🙂

Buraya kadar okuyan herkese teşekkürler 💕 Sizinle de röportaj yapmamı isterseniz eğer lütfen görüşlerde belirtin🙂🙏 Başka bir röportajda görüşmek dileğiyle; huzurla kalın. 🙏

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 6: Ben Sordum @Nitro42 Neler Söyledi?
Cevapla