Gün kendini geceye bırakmışken serimizin ikinci konuğu @Semih6934 ile röportaj yaptım. Bayanlar ve baylar herkes uyku pijamasını giysin, nefis bir kitap tadında olan röportajımız sizlerle🥳
🎶Semih merhaba, Seninle röportaj yapabilir miyim?
Merhaba
Olur
🎶O zaman hazırsan gelsin ilk sorumuz
Buyursunlar
🎶Aşkta en çok can yakan mı oldun canı yanan mı? Hani derler ya büyüklerimiz "bu çocuk büyüyünce çok can yakacak" diye... Heh işte sen hangisi oldun?
Henüz aşk ile tanışmadım diyebilirim ama her zaman ki gibi can yakmaktan imtina eden biri oldum.
🎶Harikasın. Dilerim kalbine layık bir insanla aşkı yaşarsın.
Teşekkür ederim, inşallah.
🎶İkinci sorumuz:
Evinde en çok sevdiğin eşyalardan birini söyler misin?
Bilgisayarım diyebilirim, çünkü boş zamanlarda bayağı 3 boyutlu çizim yapıyorum ve stres atıyorum.

🎶Uuuu bayağı yeteneklisin 🙂
Teşekkür ederim
🎶Rica ederim🙂
3. Sorumuza geçiyorum. Gündemi takip eder misin? Her akşam mutlaka haber seyreder misin mesela?
Televizyona eskisi kadar zaman ayırmıyorum diyebilirim, zaten her gün olumsuz haberler görmekten ülkece sıkıldığımızı fark ettim.
🎶Kesinlikle öyle. İzlerken insan strese de giriyor.
Maalesef.
🎶Peki Semih senin için bakımlı kadın/erkek demek ne demek? Bakımlı bir insanın tanımını nasıl yaparsın? Mesela makyaj yapmak senin için bir bakım ölçütü müdür?
Bence bakımlı kadın/erkek olması gereken şeyi yapan insandır. Erkek, kadın fark etmeksizin her insan bakımlı olmalıdır. Fakat makyaj şart değildir, işte bakım ve makyajın farkı buradadır. Tabi ki kadınlar bakımlı olmanın yanı sıra makyaj da yapabilirler ama benim bu konudaki fikrim, kadınlar makyaj yapmadan doğal halleri ile daha iyi görünüyorlar.
🎶Çok güzel söyledin devam edelim 🙂5. Sorumuz: Yurtiçi ve yurt dışı seyahatlerin oldu mu? Nereleri gezip gördün beğendin?
Yurt dışına henüz gidemedim, yurt içi seyahatlerim genellikle yakın akrabalarımızın bulunduğu İstanbul'a olmuştur, çok eskiden Bitlis'e gitmiştik ve tabi bu şehirlere giderken geçtiğimiz tüm şehirleri de gezmiştik. Bunun dışında askerlik yapmış olduğum Amasya, Van ve Hakkari'de uzunca bir süre yaşama fırsatım oldu. Bunlardan öncesinde ise, babam memur olduğu için Trabzon, Erzurum ve Gümüşhane'de de uzun bir süre yaşadık.
🎶Ooo maşallah çok güzel aralarından sende yeri ayrı olan şehri söyle desem..
İstanbul derim, çünkü doğup büyümüş de olduğum yerdir ayrıca

🎶Harika🙂 O zaman İstanbul'da doğup büyümüş biri olarak seni sen yapan bir özelliğini anlatır mısın bize?
Sanırım Anadolu ağızlarından daha ziyade İstanbul ağzı ile konuşmak fakat bu, ilerleyen zamanlarda kısmen de olsa değişti.
🎶Aaa yani şiven var
Biraz memleketim, biraz da Karadeniz şivesi diyebiliriz

🎶Aaaa çok güzel🙂 Peki güzel ruhlu insan, sanata ilgi duyuyor musun? Sanatın hangi dalını daha çok seviyorsun? Resim, müzik, edebiyat..
Hepsini seviyorum ama bende eskiden beri resim çizme becerisin ön planda idi, müziği de dinlemeyi çok severim. Edebiyat ise, lise yıllarında çok ilgimi çeken bir sanat dalı olmuştur.
🎶Oh maşallah sana kesinlikle "Kültür & Sanat" konu etiketinde de fenomenlik verilmeli buradan adminlere duyurulur🙂
Son sorumuzdan bir önceki sorumuzdayız. Evcil hayvanın var mı? Hiç evcil hayvan besledin mi?
Teşekkür ederim. Evde henüz evcil hayvan beslemedik ama dışarısı çok soğuk olduğu için apartmanda beslediğimiz kediler vardı, fakat bir süre sonra başka yerlere gitmişler.
🎶Rica ederim🙂
O zaman gelsin son sorumuz..
Röportajımızın konseptine ismini veren son sorumuz Tolstoy'dan bir soru. İnsan ne ile yaşar sence? Şimdi içinde bulunduğumuz çağda hep "eskiye özlem" var. Halbuki bu çağın insanları "eski toprak" denilen büyüklerimizden daha fazla olanağa sahipken niye eskiye özlem duyuluyor?
İnsan sadece yediği, içtiği, okuduğu, dinlediği şeylerle mi yaşar sence?
Evet, gerçekten çok güzel soru 😊Bence insan, hayallerle yaşar veya avunur. Çağımızda hakikaten geçmişe duyulan büyük bir özlem var, bu güzel bir şey tabi ama bunu abartarak önümüze ve geleceğe bakamayabiliyoruz . Ben de geçmişe çok özlem duyan biriyim, aslında geçmişe özlem duymakla da haklıyız çünkü günümüzde ilişkiler dahil her şey yapay hâle geldi ama tabi bunu pişmanlık derecesinde düşünmemek gerektiğini düşünüyorum, çünkü ne zamanı, ne de insanları değiştirmek bizim elimizde değil. Biz en iyisi, ara sıra eskileri de yad ederek mecburi yöne, geleceğe bakalım. Bence insan, sadece yaşamını sürdürmek için yaptığı bu eylemlerle hayatı yaşayamaz, çünkü hayat bu kadar kısıtlı değildir. Bir insan, hayatını sürdürürken hayallerini gerçekleştirerek tam anlamıyla yaşar
🎶Uuuu sen de harika cevap verdin🙂
Çok teşekkür ediyorum kıymetli zamanını röportaja ayırıp sorulara verdiğin güzel cevaplar için. 🙂🙏
Ne demek, ben teşekkür ederim🙂🙏
🎶Rica ederim 🙂🙏
Buraya kadar okuyan herkese teşekkürler. Başka bir röportajda görüşmek dileğiyle, sevgiyle ve huzurla kalın 🎶
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Yine güzel bir söyleşi olmuş. Keyifle okudum diyebilirim..
Teşekkür ederim abi 😊
@Semih6934 rica ederim
Çiçeğimin keyifli Soruları ve Başganımın özenle seçtiği cümleler ile çok güzel bir sohbet olmuş. Ropörtajınız kahvaltıma eşlik etti.💕 Çoğu zaman hayal kurmuyacağim küstüm desemde insan kuramadan ve yaşamak istemeden duramıyor maalesef.
Dilinize Sağlık efem.
Çok teşekkür ederim sayın bakanım 😅 Afiyet şeker olsun efem 😊✨
Gerçekten çok keyifli bir röportaj oldu, teşekkür ederim 😊 Bu arada çok hızlısın, bunun için ayrıca tebrik ediyorum 😊✨
Maşallah de valla aslında çok yorgundum ama bekletmek istemedim bende çok keyif aldım. 🙂🙏
Gerçekten maşallah 😅😊🙏
Sağol varol 🙂🙏
Sen de 😊🙏
Elınıze emeğınıze sağlık. Harıka bir röportaj olmuş, @Semih6934 ’de çok güzel cevaplar vermiş. Başarılarınızın devamını dilerim.😊
Teşekkür ederim kardeşim 😊 Cansın 💙✨
Bu güzel paylaşım için teşekkürler elinize sağlık
Yine çok keyifli bir içerik olmuş. Emeğinize sağlık 😄✨
Teşekkür ederim kardeşim 😊✨
Rica ederim 😊✨
Çok keyifli bir içerik olmuş elinize sağlık
Teşekkür ederim 😊✨
Emeğinize yüreğinize sağlık çok güze faydalı bir bilgi teşekkürler.
Güzel bir çalışma olmuş fenomenlik yaptığım dönemde ben de yapmıştım biriyle acaba ben de bugünleri görebilir miyim emeğinize sağlık
Teşekkür ederim, İnşallah olur 😊
@Semih6934 rica ederim nasip kardeşim
Tebrik ederim güzel çalışma
Teşekkür ederim kardeşim 😊
Aemih abi çok kral adamsın
Cansın kardeşim benim 😊🌸 Kıymetli yorumun için çok teşekkür ederim 😌✨
çok keyifli bir içerik olmuş
Çok güzel olmuş @Semih6934 ❤️
Çok teşekkür ederim kardeşim benim 😊❤️
@Semih6934 rica ederim ❤️😊
Çok güzel olmuş
Insan kalbi ile ve vicdanıyla Yaşar
Semih kim bu durumda o kismi cözemedim
Bence sahibi @Wineandorange arkadaşımız, KS üyesi olarak benimle röportaj tarzında bir konuşma yaptı. Bence'de bu konuşmalarımız anlatılıyor.
@Semih6934 Ben futbolcu ya da magazinden biri sansim pardon dostum ya :d
@ȺყαBαƙαɳ Sorun değil dostum 😅
ne alaka semih
Bence sahibi @Wineandorange arkadaşımız, KS üyesi olarak benimle röportaj tarzında bir konuşma yaptı. Bence'de bu konuşmalarımız anlatılıyor.