İnsan Ne İle Yaşar Serisi 11: Ben Sordum @Milky7way Neler Söyledi?

Selamlar 🙂

Nasılsınız dilerim iyisinizdir. Ben de gayet iyiyim.🙂 Serimizin bugünkü konuğu @Milky7way ile bol enerjili oldukça keyifli bir röportaj gerçekleştirdik. Hazırsanız hadi bakalım keyifli okumalar 🥳

Merhaba

Enerjine hayran kaldığımdan seninle röportaj yapabilir miyim, ister misin?

Ah çok teşekkür ederim, bende senden çok harika enerjiler alıyorum, çok çok teşekkür ederim. Bu konsepte denk gelmiştim, çok hoşuma gitmişti. Fakat bu teklifi hiç beklemiyordum hazırlıksız yakalandım. Çok memnun olurum, okuyucuyu sıkmadan cevaplamaya çalışacağım.

Bilmukabele rica ederim🙂🙏

O halde ilk sorumla başlıyorum
Büyüklerimizin bir lafı vardır "bu çocuk büyüyünce çok can yakacak" diye...

Sen bu hayatta can yakan mı oldun yoksa canı yanan mı?

Eğer can yaktıysam bile haberim yok, üzülmek hayatın parçası değil mi zaten, çook üzüldüm. Tüm üzüldüklerimi, üzülmeyi o kadar çok seviyorum ki, üzüntü, kırılma duygusunu hissettiğim için çok seviniyorum. Muazzam bir duygu.

"İnsan hüznünden bile tat alabilmeli" diye bir yazı okumuştum... Sen bunu bizzat yaşıyorsun ne güzel🙂.

Evinde en çok sevdiğin eşyalardan birini söyler misin?

Ah nasıl seçebilirim ki hepsi canım, güzellerim benim. Renk renk küpelerim, süslü takılarım, kitaplarım, radyom, süslemelerim, hepsi ama hepsi, baktıkça canlandığım tüm eşyalarım.

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 11: Ben Sordum @Milky7way Neler Söyledi?

Harikasın 🙂 Gündemi takip ediyor musun? Her akşam mutlaka haberleri seyrediyor musun?

🩷 Gündemi elbette takip ediyorum, haber seyretmiyorum. Gösterdikleri sadece felaket felaket felaket. Yarardan çok zarar verdiğini düşünüyorum, gündemi daha az bunaltacak kaynaklardan takip ediyorum.

Kesinlikle haklısın hep felaket haberleri görmek insanın enerjisini de etkiliyor. Duyarsız değiliz fakat dozunda duyarlılık en güzeli🙂

Senin için bakımlı erkek/ kadın demek ne demek? Makyaj yapmak bir bakım ölçütü müdür?

Makyaj bakım değil tabii ki, öyle görenler var mıdır elbette vardır, ama hatalı buluyorum bu düşünceyi. Canlı hissetmek, hoş hissetmek için yapılan eğlenceli bir eylem. Traş da makyaj da kişilerin zevklerine kalmış, kendilerini daha iyi hissetmek için yaptıkları muhteşem ufak değişiklik sadece. Kişisel bakım ve hijyenine dikkat eden insan bakımlıdır.

Katılıyorum 🙂 Yurt içi ve yurt dışı seyahatlerin oldu mu? Olduysa nereyi beğendin en çok?

Yurt içi oldu, Yurt dışına niyetliyim. Bu soruyu dünyayı gezdikten sonra cevaplarsam daha iyi olacak gibi. Özellikle çok beğendiğim, hayran olduğum yerleri aklıma geldiklerince söylemek istiyorum. Muğla, Yalova, Datça. Ayrıca Floransa'nın atmosferine ayrı bir hayranım. Dürüst olmak gerekirse deniz ve ağaçların olduğu tüm yerleri çok seviyorum. Tüm şehirleri ve ülkeleri, nasıl seçebilirim ki

İtalya/ Floransa
İtalya/ Floransa

Ayy ben gibisin ben de henüz yurt dışına açılmadım bakalım nasip olur inşallah ikimize de 🙏❤️ Seni sen yapan bir özelliğini anlatır mısın bize?

Dileyen herkese nasip olsun inşallah. 🩷
Farklı bir bakış açısı, sakin yaklaşımım, en heyecanlı olaylara dahi nötr, mantıksal yaklaşımım olabilir. Yaşam enerjimi, dopdolu sevincimi eklemiyorum bile.

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 11: Ben Sordum @Milky7way Neler Söyledi?

Amin sahiden de örnek alınası bir insansın çok bayılıyorum senden aldığım enerjiye🙂❤️ Peki sanata ilgin var mı? Sanatın en çok hangi dalını seviyorsun?

Ah çok teşekkür ederim, düşüncelerine çok çok çok mutlu oldum. Bunu da seçemeyeceğim. Yazmak, işitmek, düşünmek, ritim, görsellik bunların tek hitap ettiği bir yer var, ruh. Keşke on elimde on marifet olsa da hepsiyle teker teker ilgilenebilsem. Müzik ve yazmakla çok daha ilgiliyim, dans üzerine yoğunlaşmayı çok istiyorum. Sonra sonra hepsiyle bir şekilde etkileşimde olmayı da umut ediyorum.

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 11: Ben Sordum @Milky7way Neler Söyledi?

Rica ederim 🙂 Dilerim istediklerini gerçekleştirerek daha fazla mutlu olursun🙏Son sorumuzdan bir önceki soruya geçiyorum: Evcil hayvan besledin mi hiç?

🩷Yok ancak babam dolayısıyla beslemiş sayıldım. Bir sürü evcil hayvan beslemiş sayıldım, bizzat kendimin beslediği de oldu. Yani onlarla iç içe büyüdüm diyebilirim. Hayvanları ayrı bir seviyorum. Muhteşem canlar, biricik dostlar.

Ne güzel 🙂 Gelelim röportajımızın konseptine ismini veren son sorumuza. Tolstoy'dan bir soru. İnsan ne ile yaşar sence? Şimdi içinde bulunduğumuz çağda hep "eskiye özlem" var. Halbuki bu çağın insanları "eski toprak" denilen büyüklerimizden daha fazla olanağa sahipken niye eskiye özlem duyuluyor?

İnsan sadece yediği, içtiği, okuduğu, dinlediği şeylerle mi yaşar sence?

Duygularla yaşar. Duygular duygular.. Ne yazık ki duyguları yönetmekle çok ilgiliyiz. Onlara kapılmak, akışlarına güvenmek onlarla dans etmek daha içsel, ruhsal bir hayat yaşamak demek. Yaşamak onlarla münkün. Dibine kadar anlamlı bir hayat yaşamak için onların güzelliğine odaklanmak, muazzam bir şükranlı yaşam olanağı sağlayacaktır. Eski çağa özlemi de bununla bağdaştırıyorum, şimdi duygular karıştı, insanlar hissettiklerinden bir haberler, yaşamıyorlar.. Yaşamak çok mümkün hemde tüm güzellikleriyle.
Çok keyifli, muhteşem bir röportaj oldu çok teşekkür ediyorum.

Yazdığın her cümle bir ders niteliğinde... Harika bir cevap oldu rica ediyorum, ben de teşekkür ederim KS'ye enerji veren değerli üye @Milky7way 🙂🙏

Ne demek ne demek 🩷

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 11: Ben Sordum @Milky7way Neler Söyledi?
Cevapla