Bizde dolaylı iletişim hakimdir.
Söylemeyiz, söyleniriz. Hem de ağzımızın içinden.
Kime ne mesaj verdiğimiz anlaşılmaz. Ama anlaşılsın isteriz.
Tripler, satır araları, üstü örtülü mesajlar, imalar havalarda uçuşur.

Direkt iletişimci toplumlarda(Avrupa ülkeleri), birisi bir şeyi istemiyorsa size söyler. Kızdığı bir şey varsa da bunu belli eder. Hayır demeyi bilir ve uygular.
Dolaylı iletişimi kullanan bize dönelim:
Açın dizilerimizi bakın, sesi kapatsanız bile kimin kime ne söylediğini o bakışlardan, yüz ifadelerinden zaten anlarsınız. Rahatlıkla sessiz izleyebilirsiniz. Anlamadığınız hiçbir şey olmaz, böyle yetiştik çünkü, şifre çözücülerimiz muazzam çalışır:)

Zihnimizin içinde yaşamayı ve hayatı birbirimize zehir etmeyi bırakalım dostlar. Özel veya iş ilişkisi fark etmeksizin, her ilişkide beklentiler, roller ortaya net konulmalı. Telepatiyi değil, iletişimi kullanmalıyız.

Ayrıca ilişkiler iç ve dış sebeplerden zamanla yıpranabilir. Yıkmak kolay, onarmak zordur. Yatırın masaya ne varsa, meseleler zihinlerde değil, masada kalsın ve kalkın huzurla devam edin.

Açık iletişimden korkmayalım. Rolümüzün uzman, yönetici, iş sahibi, eş, gönüldaş gibi her ne olduğu önemli değil.

Sosyal varlıklarız, yapayalnız yaşayamayız. O halde;
Birlikte yaşamanın harcı iletişim, birlikte mutlu yaşamanın harcı ise sağlıklı iletişimdir…

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar