Merhaba KScanlar,
Sizler için günlük hayatta insanlarla olan iletişiminizi kolaylaştırmak adına, kendi bilgi ve fikirlerim doğrultusunda bir bence hazırladım. Hadi beraber insanlarla olan iletişimimizi iyileştirmeye çalışalım.
Karşınızdaki insanın sizin için "önemli" olduğunu hissettirin:

İnsanların çok büyük bir kısmı kendilerini önemli hissetmek ister. Bu aslında insanların temel ve en önemli ihtiyaçlarından biridir. Evet, herkes iltifat almak ve gururunun okşanmasından memnun olur. Eğer biz, etrafımızdaki insanlarla, çevremizle doğru bir iletişim kurmak istiyorsak ve en önemlisi de iletişimin sonucunda iki tarafın da mutlu çıkmasını istiyorsak, karşımızdaki insanın bizim için "değerli" olduğunu göstermemiz gerekecektir. Ayrıca en önemli unsurlardan biri de ona içi boş olmayan, doğru ve haklı iltifatlarda bulunmak olacaktır. Edeceğimiz bu iltifatlar karşımızdaki insanın başarılarını kabul ediş gibi bir biçimde ifade edilmelidirler ki karşımızdaki insanla olan iletişimimize daha sağlam temel kurabilelim.
Hayali dünyaya yönelmenin nedeni:

Bazı saygın psikiyatristler, kimi insanların kendilerini önemli hissetme duygusunu tatmin etmek uğruna, fantezi ve hayal dünyalarına yönelip deliliğe kadar ilerleyebildiklerini belirtiyorlar. Kendilerini hayali dünyalarında mutlu ve önemli hissettikleri için gerçeklikten kaçmayı tercih ediyorlar.
Ucuz değil, haklı iltifatlar edin:

Karşınızdaki kişiye edeceğiniz iltifatlar dalkavukluğa asla dönüşmemelidir. Dalkavukluk aslında ucuz bir iltifatı dile getirmektir, daha doğrusu karşınızdaki kişinin zaten bildiği bir şeyi iltifat halinde yansıtmaktır. Ucuz iltifatlar etmeyin ve kendinize edilmesine de müsade etmeyin. Böylelikle karşınızdaki insanla olan iletişiminiz daha gerçekçi bir hal alacaktır.
İletişimde olduğunuz insanın olumlu yönlerine odaklanmaya çalışın:

Karşınızdaki insanın hatalarını kaba bir şekilde yüzüne vurmamaya gerçekten özen gösterin, çünkü bu tip bir davranış size asla yarar sağlamayacaktır aksine kaybeden daima siz olacaksınız. Hatalarını yüzüne kaba bir şekilde vurmaktansa, onun olumlu yanlarını düşünüp o insanı ona göre değerlendirmek her daim daha faydalı olacaktır.
Yeni tanıştığınız her insan bir zenginliktir aslında:

Unutmayın ki tanıştığınız her yeni birey, bir şekilde sizden daha büyük bir önem taşıyor çünkü herkesten yeni bir şey öğrenebilir ve kendinizi geliştirebilirsiniz.
Ve son olarak, bencemi buraya kadar okuduysanız size çok teşekkür ederim. İnsanlarla olan iletişimimizi iyileştirmek adına, kendi fikirlerimi sizlere sunmaya çalıştım. Az da olsa sizlere pozitif manada bir katkım olmuşsa ne mutlu bana.
Kendine iyi bak KScan...🌸
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar