Merhabalar. Bu sefer ki bencemde ilk kez kişilik/karakterde olacaktır. Aslında bir konu bulana kadar çok düşündüm ve klassik, önemli bir konu seçtim. Bir çogumuz kara düşüncelere kapılırız falan depresyona gireriz. Çoğu zaman zaten hep insan ruhu depresyona meyilli oluyordur. Peki buna sebep olanlar nelerdir? Sebepleri bulup ortadan kaldırabilirmiyiz? Elbette evet! Keyifli okumalar.

1- Üzüntüleri Kendimize Boşver Deyip İçimize Atarız Hep!

Bu ne kadar kötü bir şey anlatamam. Gerçekten bir şeye çok üzülüyorsunuz ama o üzüntüyü daha yaşamadan içe atıyoruz. Aslında onlar yok olmuyor. Kalbimizde hep birikiyor. Zamanla üst üste geldikçe bir anda depresyona giriyoruz. Ağlamalar ve krizler bundan dolayı olsa gerek. İçinize atmayın ve kendinizi yıpratmayacak kadar üzüntünüzü yaşayın.
2- Monotonluktan Ruhumuz Bıkar Artık!

Mesela diyelim ki aynı rutini hep durmadan yapıyorsunuz. Bu sizin ruhunuzu bunaltır ve sizi durgunlaştırır. Sonuçta tabikide depresyona girersiniz. Hep aynı rutini gerçekleştirmeyin. Kendiniz için yenilikler keşif edin. Her yenilik sizin hayatınızı farklı şekilde renklendirir. Bunu yapmazsanız sık sık depresyonda olursunuz ve çıkması zor olur.
3- Dış Görünüşünüzde Hiç Değişiklik Yapmamanız!

Bazen her gün aynaya bakınca farkında olmadan bıkarız. Aynı makyaj, aynı saç veya aynı giyim. Her zaman dış görünüşünüzle alakalı tatlı riskler alın. Değişmeye hep hazır ve cesur olun. Aksi durumda kendinizi beğenmeye başlamazsınız artık. Buda sizi dış görünüşle alakalı yanılgıya düşürür ve depresyona girersiniz. Değişikliğe açık olun hep.
4- Aynı Ortamlara Hep Gitmeniz!

Aynı ortamlar ve aynı arkadaşlar ile gezmek. Neden hep bunları yapar ki insan. Bir süre sonra siz farkında olmadan bu durumdan usanırsınız. Aynı ortamı görmekten insan bıkar. Farklı yerlere gitmeye başlayın. Her girdiğiniz ortam sizin moralinizi belirler elbette. Moralinizi yüksek tutacak ortamlara gidin.
5- Evde Oturup Hiçbir Şey Yapmıyorsanız!

Çoğu insan artık sadece telefonla uğraşır tüm gün ve bir şey yapmaz. Bu da bir süre sonra maalesef ki insanı depresyona sokabilir. Evde meditasyon yapın, spor yapın, yeni kitaplar okuyun, filmler izleyin, ruhunuzu ve bilinç altınızı sakinleştirmek için resim çizin. Daha bir çok şey yapabilirsiniz. Negatif enerjiye inanırım ben. Her gece tütsü yakarak rahatlayabilirsiniz. Böylelikle üstünüzde sanki yük varmış gibi hiss gider.
Okuduğunuz ve değerlendirdiğiniz için teşekkür ederim. Bir sonra ki bencemde görüşmek üzere. Umarım beğenmişsinizdir😇.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Yenilik bazen iyidir, yeni arkadaş, yeni yerler keşfetmek gibi, tabi kiminle arkadaş ettiğinde dikkat etmek gerek yenilik ararken depresyondan çıkayım derken tamamen başka ortamda bulmakta ver kendini, sırlı olmak gerek insanlarında iyi tanımak gerek, meditasyon mesela iyi gelebilir, kitap okumak ve spor yapmak bile insana aynı gelebiliyor, doğada yürüyüş olabilir arkadaş, komşu ile birlikte.
Emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş.
Merhabalar,
Çok şükür depresyonda olmadığımı fark ettim. Tüm detayları harika olmuş. Eline sağlık. Güzel bir içerik..
😇😇
depresyon önemli değilmiş gibi görünse de çok ciddi bir hastalık. sanki ruhun bedeninden çekilirmiş gibi hissedersin. en önemli sebeplerin çocukluk yaşta yaşanan travma, ailedeki depresyon öyküsü ve kişinin kendiyle olan sorunlarıyla daha çok ilgisi var. hafif ve mevsimsel vb. depresyonu benceyle bağdaştırabilirim bir tek. ellerine sağlık.
Çok başarılı ve çok güzel bir bence olmuş, haklısın kuzu, insan sürekli aynı şeyleri yapa yapa, sürekli içine ata ata depresyona giriyor. Girmek neyse de oradan çıkmak zor.
tesekkur ederim balim..
dünyayı çekilmez yapan biziz. daha sakin olsak hırslarımıza yenilmesek ölümlü dünya da yiyemeyecceğimiz götüremeyeceğimiz paranın peşinden çok abartılı koşmasak emin olun her şey daha güzel olacak.
Boş insan, ideali olmayan yasama gayesinden uzak insan = depresif konu basit
Yata yata anca kavun karpuz gelişir
İnsan çalışarak emek harcayarak sağlıklı olur
Depresyonda olanlar ya da depresyona girdiğini düşünenler önce bir TSH değerlerini ölçtürsünler. Psikologların hiç biri bu bilgiyi söylemez ve de saklarlar. Bu bilgiyi bilenden de nefret ederler.
Üzüntüleri Kendimize Boşver Deyip İçimize Atarız Hep
Ama on önemlisi bir uzman teşhis koysun size ergen ergen ağlayarak çikolata yiyince depresyon da olmuyorsunuz
Onu yapan mı var?
Evet var iki üç çikolata yiyip ben depresyondaym yaaa diyenler çok
Gelsin kilolar sonra sjbs
Aynen kdjdj
gençlerin çoğu depresyonda nuhtemelen
eline sağllık :)
Depresyona girmem ben ama bence güzel
Teşekkür ederimm😊
Haklı bir yazı eline sağlık😊
Tesekkur ediyorum bebegimm
Rica ederim😇
Çok cici olmuş ellerine sağlık 🌟
teşekkürler kuzum 😊
Tavsiyeler için teşekkürler sayın editörüm.
Kesinlikle çok doğru tespitleriniz
Günümüz insanları çoğu bunları yaşıyor
Hepsinden biraz mevcut
yaşamak başlıca bir depresyon zaten
Evet depresyon şartlarını karşılıyorum.
Depresyondayımm unutuldummm
Valla hepsini yapıyorum😓 evet depresyondayım
Bu aralar aşırı derecede ağı bir depresyondayım
Ülkecek depresyondayım bence.
Güzel yazi olmuş
Teşekkurler balimm 💖
Ricalar💚
teşekkürlerr 🤗🤗
rica ederim güzelliğim💖
😘😘😘
Harika paylaşım bence
Emegine saglik cok guzel bir icerik olmus
depresyon durumu yaşamadım hic
Ani yanlızlık ve ani olan şeyler
Harika bir paylaşım
Süper...
Çok iyi
emeğine sağlık güzel paylaşım
Güzel bir yazı
Tr özeti
Guzel icerik olmus
Emeğinize sağlık
güzel bilgi
Doğru