
Kimse etrafında kibirli insanlar olmasını istemez. Bundan daha kötüsü ise; kişinin kendini kibirli olarak görmemesidir. Dışardan bakıldığında burnundan kıl aldırmayan bir insan kendini gayet alçak gönüllü biri olarak tanımlayabilir. Etrafınızda böyle birileri varsa işte buram buram kibir kokan işaretler!
Hep geç kalırlar! Arada sırada geç kalmak elbette doğaldır ancak bunu kasıtlı olarak yapmak kibir işaretidir. Çünkü kendilerini diğerlerinden daha değerli gördüklerinin bir göstergesidir

Sürekli karşısındakinin sözünü keserler! Onunla konuşurken sözünüzü devamlı olarak keserler çünkü kendi söyleyeceklerinin daha önemli olduğunu düşünürler. Siz sadece ağzınızı oynatıyorsunuzdur ona göre

Görünüşü, zekası, statüsü vb. her konuda başkalarından daha iyi olduklarına inanırlar. Bu yüzden kendilerine herkesten daha iyi ve ayrıcalıklı davranılması gerektiğini düşünürler

Asla yanıldıklarını kabul etmezler! Haklılıklarını kabul ettirmek ve ispatlamak için kendilerini saçma sapan durumlara düşürürler. Bir de bununla övünürler

''Hayır yapamam'' cümlesini kullanmazlar! her konuda yetenekli olduklarını düşünürler bu yüzden asla hayır demezler. Hayır demenin bir kaçış olduğunu düşünürler ve kaçış onlar için kusur demektir

Özellikle iş hayatlarında, verilen işi sadece kendilerinin layıkıyla yerine getireceğini düşünürler. Çalışma arkadaşlarının yeteneklerini hadleri olmadığı halde sorgularlar. Takım çalışması bu arkadaşlara göre değildir

Yanılma, hata yapma belirtisi gösteren kişileri etraflarında istemezler çünkü bunun insani bir durum değil bir zayıflık belirtisi olduğunu düşünürler. Bu kişilere kızarlar, hor görürler.

Aynaya bakarlar ancak asla gerçekleri kabul etmezler! Zayıf yönlerini, başarısızlıklarını göz ardı ederler, hatırlamak istemezler. Hatırlatıldığında hırçınlaşır hatta agresifleşirler. Kendileri dışında herkesi sorgularlar

Bir ortamda, arkadaş arasında, aile toplantılarında kendileri hakkında konuşulsun isterler. Dikkatler hep onların üzerinde olmalıdır. Onun başarıları, hayatı, arabası, parası konuşulmalı, onların fikirleri alkışlanmalıdır

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
En sevmediğim insanlar işte. Kendini kusursuz, mükemmel görüp karşısındakini basit görenler..
Bunlar kendilerinden üstün bir insan görmeye dayanamaz, haset eder.
Kendilerinden aşağı olanı ise horlar ve kibirli kişiler asla kendileriyle barışık değildir ve içsel olarak huzurlu değillerdir
Bu başlıklar artık kibir'i aratır bir vaziyete gelen hastalık tanısı konulan NARSİZM dir. Bu insanlar kimse ile anlaşamazlar. Kibirli her insan kendini ispat edercesine ya görsel, özellikle de sözlü kesinlikle konuşma yapar... Emeğine sağlık..
Saydığınız özelliklerdeki insanlar genellikle, varlıklı ise etrafındaki dost görünen yalakalarla yetinmek zorunda kalırlar ve ne kederini ne de mutluluğunu içtenlikle paylaşacak gerçek "Dost" ları yoktur.
Kibirsiz ve egosuz insanlar ise ve kederlerini gerçek dostlar ile paylaşarak kederlerinin azalmasını mutluluklarının çoğalmasının mükafâtını alırlar.
Sizce hangisi daha makbûl?
İnsan bazen bilerek ve bazen farkında olmadan kibire kapılabiliyor. Bilerek yapan insanı nokta atışı tespit edebilirsin...
Eline ve emeğine sağlık.
Kibirli, ukala kişiler beni çok yoruyor. Bu davranışlar onlara göre normal gelirken bana itici geldiğini söylüyorum direkt. Bu sefer de ben patavatsız oluyorum ama benimki dobralık aslında, çünkü bunu söylerken bile haddimi aşmıyorum, kötü söz etmiyorum.
Emeğine sağlık 🌺
Ben harbi kibirli insanlarla karsilasiyorum ama en çok kibir hepsini katmiyorum türk kızlarının sosyetik ve arkadaşı fazla olan gruplarda olan bayanlarda daha fazla var ben artık buna isyan ediyorum. Harbi kibirliler ancak kullandıkları akıl sayesinde çok iyi arkadaş ortamı yaratabiliyorlar sahip oldukları o muhteşem donanım ve kültür olmasa bu kadar başarı elde edebiliyorlar mi bakalım göreyim ben. Beni küçümseyende onlar hor gorende aklımla alay edende onlar
Görünüşü, zekası, statüsü vb. her konuda başkalarından daha iyi olduklarına inanırlar...
Diye devam eden maddenin altına imzamı atarım. Bu madde onları en iyi tanımlayan madde.
İş hayatın da her türlü tavsiye ve görüşe açığım asla kendimi kapatmam. Kazancım dolayısı ile bazen anlık kibir oluyor sonra çok pişman oluyorum ama izahını da yapamıyorum. evet biraz
Eline sağlık. Hepsini madde madde okudum ve yüzde yüz kibirli bir insan olmadığımı teyit etmiş oldum. Hiç bir madde bana uymuyor. Teşekkür ederim. 👏👏👏
Kibir, 7 büyük günahtan biridir. Kendini toplum üstü görenlerin en büyük yanılgıya düştüğü durumdur.
Ben tekken zekamı falan övüyorum ama bu kadar değil kiii. Yoksa ben kibirlimiyim kim tokat atçak bana bekliyorum
Aman aman hiç sevmediğim model tipi uzak dursunlar insallah 😃
emeğine sağlık güzel bir aydınlatma oldu 👍🏼
Ahh ahh.. böyle birileri hep var maalesef. Zorunda değilsek selam bile vermemeliyiz hatta gördüğümüz yerde görmemezlikten gelmeliyiz🙂
İşimde iddalıyım gündelik hayatımda mütevaziyim.
İnsan tamamen bir renk olamaz fazla tevazü kibirdendir misali.
Güzel tespitler yalnız kibirli birinin yüzüne bu tespitleri çarpsak bile rüzgar çarptı herhalde deyip öteki yanağını dönmesin..
karşındaki insan kendini o kadar eziklemistir ki ne söylesen söyle kibirli olarak seni algılar. Bu da olayın diğer yüzü
Çok şükür bu tipleri artık geride bıraktım ancak her karşılaştığımda her zaman gerekeni yapmış olmanın huzurunu yaşıyorum
Bende hiçbiri yok ne kadar da mütevazı bir insanmışim ama şimdide ben kibir yaptım kibirsiz olduğum için 😂😂😂😂
Daha önce kibirli olduğumu düşünüyordum. Anladım ki meğer kusursuzmuşum😂😂😂
Rabbim kibirli insanlardan korusun aman uzak duralım onlardan
Güzel bir bence olmuş
Kibir hoş bir şey değil. Ama bazen insan bu sele kapılabiliyor.
Emeğine sağlık🌹
3 kuruş parayı ya da sosyal statüyü bulan insanlar hemen kibirli oluyor günümüzde
elbette var biride benim kardeşi
şerefsiz güzel kardeşim
Ben onlara sövmeye gelmiştim. eline sağlık. bu işaretlere dikkat edeceğiz.
Kibirlilik, Bencillik, Kincilik, hic hazetmedigim kelimeler.
Kibir insanı farkında olmadan an be an bitiren bir hastalıktır. Emeğinize sağlık.
Bu tiplere direkt arkami donerim beden dilinden anlar sevmedigimi
Sürekli kendini öven insanlar mümkünse benden uzak olsun
Eline sağlık.
Aynen öyle...
Tebrik ediyorum.
Ne çok kibirli almışsın hayatına...😶
Emeğine sağlık. Özellikle her yerde böyle ön planda olmayı seven insanlardan nefret ediyorum.
Kibir hoş bir şey dğeil. Tavsiye etmem. Alçakgönüllü olmak, sizi yok etmez deneyin
Senin ya demek isterdim ama içimden duz devam ediyorum :))))
Kibirli olamayacak kadar acı çektim
Çok güzel bir bence olmuş keyifle okudum.
Her insan da azda olsa kibir vardir.
Her cümlenin altına imzamı atarım
Allahım kibirden korusun kibir şeytanın hastalıgı
kitabın tam ortasından almışsın
Böyle kişilerle asla sohbetim olmaz..
Her insan da çok küçük de olsa kibir vardır
Eline emeğine sağlık keyifle okudum 🌺
Bence herkeste kibir var.
Her halinden anlaşılır
Kibirli değilim bunları da yapmıyorum.
Hiç de haz etmem o tiplerden
Evet gerçekten öyle çok iyi bir tespit yapmışsınız
Kibirli olduklarını da kabul etmiyorlar.
Bu kadar güzel anlatılır di eline sağlık
Herkez biraz kibirlidir
Bir gün kibirim yüzünden öleceğim
Yarı kibirliyim.
Asla yapamayacağım şey yok
Kibirli insanlardan nefret ediyorum
Rabbim korusun kibirden inş
Genelde hep kibirli olur böyle tipler
Eline emeğine sağlık
Herkeste biraz vardır fazlası zarardır
ben kibirliyim dibine kadar hem de
Cıvıklığndan anlıyorsun zaten
Salacak öyleleri hayatından babuş