Ağlamanın Faydalarını Duyunca Oturup Ağlamak İsteyeceksiniz!

Biz Türk insanı olarak vicdanı olan, duygusal milletizdir. Oturup film izlerken dahi ağlarız. Ağlamanın kadını, erkeği yoktur. Hani derler ya "erkek adam ağlamaz" diye hiç aslı yoktur. Biz erkekler içten içe çok ağlarız, kimse görmesin isteriz. Ama kadınlar bizden daha duygusal oldukları için, gözyaşlarını saklayamazlar. Lafı uzatmadan konuya giriyorum. Ağlamanın birçok faydası vardır. Bu faydaları duyunca oh iyi ki ağlamışım diyeceksiniz. Bu Bence'mde ağlamanın hiç bilinmeyen faydalarından bahsedeceğim.

Erkek adamda ağlar 😭
Erkek adamda ağlar 😭

⚠ Endorfin hormonu salgılar.

Ağlamanın Faydalarını Duyunca Oturup Ağlamak İsteyeceksiniz!

Endorfin hormonu da neyin nesi dediğinizi duyar gibi oldum.🤗 Aslında bu ismi sosyal medyada ve tv üzerinden birçok kez duymuşsunuzdur. Yani kulağınıza aşina bir isimdir. Bu hormon insana neşe ve mutluluk veriyor. Ağlayınca insan rahatlıyor ya işte bunun sayesinde, biz mutlu oluyoruz.

⚠ Sakinlik verir.

Ağlamanın Faydalarını Duyunca Oturup Ağlamak İsteyeceksiniz!

Gadası sen bizi illa ağlatacaksın demeyin. Fena mı hem ağlıyoruz, hem de mutlu oluyoruz.😂 Ağlamak insanı sakinleştirici özelliğiyle doğal bir ağrı kesici görevi görür. Ağlayan insan genelde ağladıktan sonra uyumak ister. Çünkü ağlayan insan rahatlar, rahat olan insan da mis gibi uyku uyumak ister.

⚠ Gözlerimizi temizler. Nasıl mı?

Ağlamanın Faydalarını Duyunca Oturup Ağlamak İsteyeceksiniz!

Bakteri hemen her yerimize musallat olmuş birer parazit gibidir. Ne kadar çaba harcasak bile gelip bize bulaşırlar. Ağlamak ise bize burada oldukça fayda sağlıyor. Ağlamak vücutta bulunan toksinleri gözyaşı ile dışarıya atarak ve gözleri bakterilerden temizleyerek bize fayda sağlıyor.

⚠ Hastalıklara iyi geliyor.

Ağlamanın Faydalarını Duyunca Oturup Ağlamak İsteyeceksiniz!

Son yıllarda yapılan araştırmalar ağlamanın insan sağlığına, olumlu etkisini söylüyor. Nasıl mı? İnsan ağladığı zaman kendini iyi hissediyor, kendini iyi hisseden insanın vücudu dirençli olur. Kolay kolay kendini hastalıkların eline bırakmaz.

⚠ Duygularımız ile yüzleşmemizi sağlar.

Ağlamanın Faydalarını Duyunca Oturup Ağlamak İsteyeceksiniz!

Çoğu insan içine kapanık olur, duygularını dışarıya yansıtmada zorluk çekerler. Ağlamak burada yine bizlere yardımcı oluyor. Ben demiyorum hadi ağlayıp duygularımızı dışa vuralım diye. Ama insan ağladığı zaman içindeki duygular dışarıya yansır. Hal böyle olunca insan rahatlar.

# mutluluktan ağlamak dileğiyle 😊

# gadasından sevgilerle 🤗

Ağlamanın Faydalarını Duyunca Oturup Ağlamak İsteyeceksiniz!
Cevapla