Çağımızın ve bence her çağın bilindik hastalıklarından biri insanların kendini beğenmemesi, sürekli daha güzel görünme çabasında olması. Başkalarını görüp neden ben böyle değilim gibi cümlelerle hayatı kendine zehir etmesidir.
Ancak unutulmaması gereken ve böyle düşüncelerin boşuna olduğunu gösteren birkaç düşüncemi paylaşmak istiyorum.
Hayatta hiç kimse mükemmel değildir!
Kimsenin mükemmel olmadığını, herkesin ufak tefek kusurlarının olduğunu unutmayın. Ve siz de mükemmel olmak zorunda değilsiniz.
İçini güzelleştiren dıştan güzel görünür.
Maneviyat, insan ruhunu güzelleştirir ve güzel ruh da bedene tesir eder. Duygularınızı, düşüncelerinizi güzelleştirin. Ve bu teninize de yansıyacak. Yüzünüz parlayacak ve daha güzel görüneceksiniz 😊
Kalıplaşmış güzellik anlayışlarına aldanmayın.
Sosyal medyanın insanlara empoze ettiği güzellik anlayışlarına aldanmayın. Herkes olduğu gibi güzeldir. Her çiçek kendi dalında güzeldir. 😊
Her halinize şükredin.
Sağlam olan her şeyinize; elinize, ayaklarınıza, gözlerinize şükredin. Ve en önemlisi rahat rahat nefes alabildiğiniz için şükredin. Var olanlara şükretmek sizi mutluca edecek ve sizin yerinizde olmayı o kadar çok isteyen insanları hatırlatacaktır. 😊
İyi yanlarınıza odaklanın.
"Kusur Arayan Kusur Bulur". Onun için siz kusur aramak yerine iyi ve güzel yanlarınızı keşfedin. Onları geliştirin.
Her daim tebessüm edin.
Tebessüm etmek yüz kasları için de bir o kadar sağlıklıdır ayrıca etrafa ve kendinize pozitif bir enerji verdiğiniz için güzel görünür ve güzel hissedersiniz.
Güzellik görecelidir.
Size kendinizi güzel hissetmeyebilirsiniz veya birileri de öyle söyleyebilir lakin bir başkasına göre çok güzel olabilirsiniz. Onun için görüntünüz hakkında söylenenleri ciddiye almayın.
Güzelliğin geçici olduğunu unutmayın.
Elbette her insan oğlunun en estetik ameliyat olanına kadar bir gün hepsinin bedeni güzelliği gidecek, yüzleri kırışacak, vücutları buruş buruş olacak. Onun için eskimeyen ve pörsümeyen ruhunuzu güzelleştirin.😊
Ve asla unutmayın siz bir bütün olarak güzelsiniz .❤
Vücudunuzda oraya buraya takılmayın. İlla her yerinizin ayrı ayrı dört dörtlük olmasına gerek yok. Siz baştan aşağı kendi vücudunuzda güzelsiniz. 😊
Güzel bakan güzel düşünür. Güzel düşünen de hayattan lezzet alır. 😊
Her daim o güzel kalbimizle kendinize ve hayata güzel bakmanız dileğiyle. ❤😊
Aynalara Küstüren Takıntılardan Kurtulup Kendinizi Her Daim Olduğu Gibi Sevmenize Yardımcı Tavsiyeler!
Aynen bnde aynada kendime diyorum bn neden gozlukluyum diye isyan edesim geliyor Ama Allah c. c. buyuk hemdd sonsuz kudreti var en guzel odur oyuzden bizi bu suretle yarattigi icin ona sukur etmeliyiz
En İyi Cevaplar