Bazı Şeyleri Bırakarak Kendinizi Daha İyi Hissetmeyi Denemeye Var Mısınız?

Yılın yarısı bitmişken, yaz kapımızdayken ufak tefek değişimler modumuzu yükseltmeler hem ruhunuza hem de bedeninize iyi gelebilir. Bu yazdıklarımı geçen gün bir Instagram hesabında görüp "Neden denemiyoruz?" diye düşündüm ve serüven böylece başladı.

1.gün: Kimseyi etkilemek zorunda değilsin.

Bazı Şeyleri Bırakarak Kendinizi Daha İyi Hissetmeyi Denemeye Var Mısınız?

Çünkü zaten sen seni sevdiğin sürece başkası da seni sevecektir. Onları etkileyeceğim diye bir şeyler yapmak yerine kendini mutlu etmek ve sevmek için bir şeyler yapmalısın. Önce kendin mutlu hisset ve kendini etkile. Her şey önce kendinden başlıyor.

2.gün: Her zaman her konuda haklı olmak zorunda değilsin!

Bazı Şeyleri Bırakarak Kendinizi Daha İyi Hissetmeyi Denemeye Var Mısınız?

Bazen haksız olduğun noktalar, bilgi eksikliğin olabilir. Olaya farklı bakış açısından da bakıyor olabilirsin. Çok yönlü düşünmezsen haksız olma olasılığın elbette vardır.

3.gün: Ne kendini ne de başkasını sürekli suçlama!

Bazı Şeyleri Bırakarak Kendinizi Daha İyi Hissetmeyi Denemeye Var Mısınız?

Birçoğumuzun yaptığı hatalardan biri değil mi zaten bir şey gerçekleşmediği zaman bir başkasını suçlamak, olayı kabullenmemek. Bazen, bazı şeylerin öyle olması gerekiyor olabilir tabii bunu kabullenirken kadercilik de yapıyor olabiliriz fakat hayat şartları diye de düşünebilirsiniz.

4.gün: Her şeyi kontrol altında tutmak için savaşma!

Bazı Şeyleri Bırakarak Kendinizi Daha İyi Hissetmeyi Denemeye Var Mısınız?

Bu madde belki de en zor geleceklerden biri olabilir. Ajandalar, takvimler veya kafamızdaki planlar arasında boğulurken kontrol problemleri ile boğuştuğumuzun bazen farkında olmayabiliyoruz. Bazen sırf bu yüzden anı bile kaçırıyor olabiliriz. Aksilikleri bazen olduğu gibi kabullenin. Belki de daha iyi bir sonuç için o aksilik gerçekleşmiştir.

Günleri ben yazdım ama sizler bunları her hafta sindirerek de ilerleyebilirsiniz.

Yılın kalan yarısı umarım ilkinden çok daha güzel geçer.

Uzun zamandır Bence yazmamıştım, okuduğunuz için teşekkürler...

#JUNE2

#aeternitas

Bazı Şeyleri Bırakarak Kendinizi Daha İyi Hissetmeyi Denemeye Var Mısınız?
Cevapla