Günaydın, kahve sevmem ve içmem, bu yüzden 5 dakikada daha diyen iç sesimi tercih ederim. Açıkçası 5 dakika daha diyen günlerim eskide kaldı. Uzun zamandır istediğim vakitde uyanıyorum. İyi bir şey mi? bence değil, disiplin yok olup gidiyor.
Ay hiç deme güllüsah erken uyudum ama dün ben erken uyumasam, gün boyu zombi gibi olurum. Bide dikkatimi çekti akşam telefona çok bakınca beyin açık kalıyor o yüzden mümkün mertebe telefona çok bakmayacağım akşamları artık. Uykum ve sağlığım önemli genç kalmam lazım hahaha
En İyi Cevaplar