Güncellemeler
1 yıl
Süper soru seçilmiş 🫠🫶🏻

Kahveyi daha çok seviyorsun anlaşılan. Kahve hem enerji veriyor hem de keyifli oluyor. Çay da güzel ama kahve sevenler başka oluyor. Senin favorin kahveymiş, güzel.
Evet, teşekkürler 🧚
Kahve tadımlık çay doyumluk..
✨💖✨
Cevap
11Cevap
Çay daha fazla içiyorum
Hiçbiri ben öldüm diyorum yaşarken öldüm diyorum ne çay kaldı ne kahve ne bira ne kola
Kahve tiryakisi biriyim.
kahve insanıyım kahvee
Kahveyi daha fazla içerim
kahveciyimdir şuanda lattemi içiyorum
Kahve.
Kahve diyorm
Kahve
Bitki çayı severim
Çay.
Kahve
kahve
Aci kahve
Çayyyyy
Çay.
Çay hiç içmiyorum
Çay.
Çay daha çok içerim
Kahve
Çaycıyım
Çayı
Kahve
Kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar