Kahve sıcak içilerken neden tadı daha hafiftir de soğuk içilirken zehir gibi acı olur?

Kahve sıcağa maruz kalıp piştikçe acılaşan bir şeye tam tersi soğuk olanın tadının daha hafif olması gerekmiyor mu? Granül kahveden bahsediyorum bu arada Türk kahvesi değil.

Kahve sıcak içilerken neden tadı daha hafiftir de soğuk içilirken zehir gibi acı olur?
Cevapla