Granül kahve şeker sıcak su koyuyorum blenderdan geçiriyorum ama kıvamı o izlediklerimdeki gibi katı olmuyor kıvam almıyor gibi neden olur bu? Sinir oldum gerçekten sıcak bi yandan az serinleyelim diyorum oda olmuyor 😁
Güncellemeler
10 ay
He birde bardağa buz koyunca üstüne vanilya koyuyorum tadı güzel oluyor ☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yeterince köpürtmüyorsundur suyunu da fazla koyuyor olabilirsin
Yarim su bardağından az koyuyorum aslında ama
İyice köpürt o zaman kaç dakika köpürtüyorsun
Kivam alana kadar iste blender ısınıyor o kadar 😁
Akışkan olur
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!