Soğuk kahve neden cıvık kıvamda oluyor?

Granül kahve şeker sıcak su koyuyorum blenderdan geçiriyorum ama kıvamı o izlediklerimdeki gibi katı olmuyor kıvam almıyor gibi neden olur bu? Sinir oldum gerçekten sıcak bi yandan az serinleyelim diyorum oda olmuyor 😁
Güncellemeler
10 ay
He birde bardağa buz koyunca üstüne vanilya koyuyorum tadı güzel oluyor ☺️
Soğuk kahve neden cıvık kıvamda oluyor?
Cevapla