
kokusu ayrı tadı zaten apayrı.. siz hangisini kapılıyorsunuz? koku mu tat mı?

kokusu ayrı tadı zaten apayrı.. siz hangisini kapılıyorsunuz? koku mu tat mı?
Kokusu ayrı güzel tadı ayrı, her türlü çok seviyorum...😍🥳
Teşekkür ederim...🌺🥳
Taze çekilmiş kahve kokusu başka bir şey
Cevap
10Cevap
ikisi de
Soğumasını bekleyemeden hüüpp yaptığımda ciğerime kadar yakan sıcaklığı ahaha
Psikopat mısın sen firu ya 🤣
Yok tez canlı değil bende öyleyim 🤣 öyle olsan bilirdim bu başka bir level..
🤣🤣🤣
Kahvenin yanındakiler daha çok cezbediyor sanki 😀
🤣🤣🤣🤣🤣 haksızlık ediyorsun kahveye
Yok çaya haksızlık ederim kahveyi översem
Sizi bu söylemden içeri attırmak istedim az önce))
Hiç sakıncası yok zindanlarda çürüsem de çay diyeceğimdir 😀
Zevkler diyip uzlaşalım🤣
Kadın kadar kışkırtıcı,
Cehennem kadar kara...
Nasıl cezbetmesin beni
Tadini çok sevdiğim halde kokusu midemi bulandirir ya
İçmeden önce kokusu, içtikten sonra hem kokusu hem tadı..
Kına kokusu cezbediyor o olur mu
Olur ama bir kahve kadar olur mu şüpheli))
E tabi o kadar olmaz askım kdjfkdk
Kokusuu ayri tadı ayrı cezbeder beni heleki bir de türk, Osmanlı ve dibek kahvesinden biriyse 😋
Kokusu beni bitirir
Her ikiside cezbediyor.
Aslında önce kokusu çekiyor beni.
Ben kahve aşığıyım her ikiside beni cezbeder.
Tadı güzel kokusu da öyle
Tadı.
Seni buralarda görmek))
İkisi de beni cezbetmiyor
Kokusu, çünkü kahve içmeyi pek sevmiyorum.
Kokusu daha güzel
İkiside
Kokusu
İkiside
İkisinin yeride ayrı
En çok kokusu
Tadı
Kokusu
Kokusuuu
Kokusu best
Tadı.
Sevmiyom ben
Sekeri 🤣🤣👏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar