Evde soğuk kahve yaptım anlatıyorum..
Malzemeler
- 4 tatlı kaşığı granül kahve
- 3yemek kaşığı şeker
- yaklaşık yarım çay bardağı su
- 750 ml süt
- Buz
- Çikolata sosu yoksa kahvaltılık çikolata

Hazırlanışı
Mikserime granül kahve ,toz şeker ve yarım çay bardağı kadar suyu ilave ettim kahve şeker çözülüp köpük olana kadar mikserim de çırptım .kahvem hazır olduktan sonra içine buz kattığım servis bardaklarıma pay ettim üzerine soğuk sütü ilave ettim karıştırdım. evde çikolata sosu yoktu o sebeple kahvaltılık çikolatadan buzdolabı poşetine biraz aldım üzerine döktüm.çikolata sosu olursa çok daha güzel oluyor kahvaltılık çikolata eğer çikolata sosu varsa çikolata sosu ile deneyebilirsiniz çok daha lezzetli oluyor bu sıcak havalarda buz gibi ev yapımı kahve yapacaklara afiyet olsun.💐





Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Çikolatayı bardak içine daire şeklinde yaydırınca daha bi güzel oluyor, karamel sos da aynı şekilde. Ellerine sağlık 😇
Kahvaltılık çikolata olduğu için onu çok başaramadım balım, çikolatalıyım ya da meyveli soslar dediğin gibi ilave edilebilir. çok teşekkür ederim.💐
Şöyle akışkan olanları var bimde falan, onlar da güzel denemek isterseniz 😇🥰
Siz çok marifetlisiniz galiba yaptığınız her şey oldukça leziz görünüyor. Tadına bakabilenler şanslı olmalı.
Çok teşekkür ederim çok zarifsin insanı motive ediyor bu dönüşler.🤗eşim ve çocuklarım tadına bakıyor. elimden geldiğince faydalı şeyler yapmaya çalışıyorum.
İlk fırsatta deneyeceğim bu soğuk havalarda insanın içini bir nebze de olsa satacak bir şey
Kesinlikle tavsiye ederim çok güzel oluyor ve daha ekonomik.
iyi bir şeye benziyor vaktim kısıtlı olmasa denerdim gayet. başarılar
Çok teşekkür ederim aslında çok hızlı yapabilirsin denemelisin. lütfen dene.🙏
Eline sağlık kuzum. Ama ben evde değil sokakta yapmak istiyorum onun için de tarif var mı
Allah senin belanı vermesin. Al malzemeleri taksim meydan da yap Yağmur arkadaşım baaaahhhhh yaptım içiyorum diye video at.👻👻🥳
Taksim'de ne işim var yaaa İstanbul'da yaşamıyorum artık biliyosun
Tokyo olur mu 😂😂😂
Orayı kaçırdım ben nerelere gittin haber ettin mi meslektaşım ben gidiyorum diye? daha da davosa gelmem uuulllleeeennnn.
Davosu ksrıştırma
Ellerine sağlık. Bu sıcak havada ne güzel gider 😄
Yap yaptır iç şiddetle tavsiye ediyorum.👻👻
Şiddetle içerim 😄
Çikolatalı olan iyims ya
Evet balım çok lezzetli oluyor marketlerde satılan ile aynı tadı dedi içen arkadaşlar.
Ayrıca dondurma eklenmekte özel Bi tat veriyor
Çok teşekkür ederim bişey daha öğrenmiş oldum.
Kahveyi cok seviyorum bilgiler için teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim canım
Sağlıklı süper tarif mersi ;)
Rica ederim balım buz gibi mis gibi oluyor tavsiye ederim.
Denicem canım benim :)
Güzel bir tarif olmuş, zaman zaman yapıyoruz.
Ben hemen hemen her gün yapıyorum balım, çok teşekkür ederim.💐
Rica ederim aşkom 🌷😌
Teşekkürler emeğine sağlık. Tarifin de güzel 💖
Çok teşekkür ederim balım.💐faydalı oluyorsam ne mutlu bana.🤗
Çok güzel görünüyor ellerine sağlık.
Çok teşekkür ederim canım.💐
Harika duruyor eline sağlık cicegimmm
Çok teşekkür ederim canım benim.💐
Eline sağlık abla, kahve iyimis
sıcak soğuk farketmez
Denedim güzel teşekkürler👍🏼
Afiyet olsun canım benim rica ederim ❤️
Aşırı mükemmel gözüküyor
Çok teşekkür ederim balım, gerçekten çok lezzetli oluyor tavsiye ederim.
Teşekkür ederiz denensin 🫶🏻
Ben teşekkür ederim ablam tavsiye ederim. ❤️
teşekkürler deneyeceğim
Rica ederim balım afiyet olsun şimdiden.
supersiniz
Koy soğuk suyu geç
Sen öyle yapabilirsin afiyet olsun ben böyle yapıyorum.
Benim şekilde güzel oluyor