Selam canlar;
Yaz aylarının sıcak ve kunaltıcı havaları geldi çattı, bu sefer evde çok kolay ve az malzemeyle yapabileceğiniz, sıcak havalarda içimizi serinletecek harika bir soğuk kahve tarifiyle geldim.

Malzemeler
- İdeal boyutta 1 adet kavanoz.
- 4 tatlı kaşığı granül kahve.
- 2 tatlı kaşığı toz şeker.
- 3 su bardağı soğuk süt.
- Krem şanti.
- Küp buz.
Karışım

1 su bardağı soğuk sütü çırpma kabına alarak üzerine krem şantiyi ekleyelim, krem şanti kabı ters çevirdiğinizde düşmeyecek kıvama geldiğinde karışımı buzdolabına kaldıralım. Daha sonra kavanozu alalım ve içersine sırayla: 4 tatlı kaşığı granül kahveyi, 2 tatlı kaşığı toz şekeri, krem şantiden geriye kalan 2 su bardağı suğuk sütü ekleyelim ve kavanozun kapağını kapatalım. şeker ve kahve eriyip süt köpük köpük olana kadar kavanozu çalkalayarak karışmasını sağlayalım.
Servis

Dolaptan küp buzları ve en başta hazırladığımız krem şanti karışımını çıkartalım. bardağın içersine küp buzlardan atalım ve üzerine kavanozda hazırladığımız kahve karışımını ekleyelim. Ardından krem şantinin kar halini bozmadan kaşık yardımıyla kahvenin üzerine yerleştirelim. Dilerseniz üzerine çikolata parçaları ya da çikolata sosu ekleyebilirsiniz. Afiyet olsunn :)
Bencemi buraya kadar okuduğun için çok teşekkür ediyor, bir başka bende de görüşmek dileği ile hoşçakal diyorum👋
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Nefis olmuş, ellerine sağlık. 😍 Ben de kahvemi evde yapmayı tercih ediyorum.
çok teşekkür ederim daha sağlıklı oluyor bu şekilde tat olarak da kat kat iyi.
Teşekkürler güzel bir bence
rica ederim
Çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık bu sıcak havalarda gerçekten çok iyi olur özellikle de serinlemek için bu havalarda soğuk içecekler çok iyi gider tekrardan ellerine emeğine sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş.
çok çok teşekküt ederimm :)
Rica ederim 😇☺️😊
Soğuk kahve hiç sevmem ama eline sağlık genede ben daha çok cola fanta gazoz vişne seftali suyu süt icetea şeftali karpuz çilek ananas suyu çay sütlü köpüklü 3 ü 1 arada severim
bu tarifi denemeni şiddetle tavsiye ederim beğeniceğine eminim.
Tavsiyen için çok sağol ama çok şekerli beni kesiyor vallaha içsem kusarım
şekersiz yapabilirsin
Şekerli severim içecek sorun şeker değil ama soğuk kahve içtim marketten aldım yav çok şekerli ve tadıda çok kötü ben bir yudum aldım sadece içemedim daha içsem kusarım vâllaha soğuk çay şeftali karpuz kola fanta bunlar favorim
işte evde yapılanlar marketten alınanlar gibi olmuyor kendi zevkine göre hazırladığın için çok daha güzel oluyor. hemen kestrip atma bence denemelisin, çok şey kaçırırsın.
Evdede yapsam kendini bilirim içemem
#SelamGençlik 🍀🍀
Ellerine sağlık misafirlerime yaparım ben bu tarifi. Bi'de meyveli buzlu çay olsa şöyle şeftalili 🍑🍑 muhteşem olur.. ☺️☺️
#TubaSueda 🍀🍀
teşekkür ederimm :) buzlu çay farifi bilmiyorum :(
Canın sağolsun 🤭
Aklında bulunsun belki önümüzdeki günlerde yaparsın 😍😍
fikir için teşekkürler araştırığ öğreneceğim :)
Genellikle markette satılanlar yapay bir ya da sahip oluyorlar. Çayı daima sıcak içmekten yanayım yine de buzlu çay yapacaksam da evin doğal ortamında şahane olacağını düşünüyorum ✌️🧡 Şimdiden ellerine, emeğine sağlık , sevgiler..
*ya da değil 🙂 "tada"
kesinlikle katılıyorum evde yuaptığım hiç bir şeyin yerini markettekiler alamadı şu güne kadar. teşekkür ederim :)
😍🌻🧡
Yaz aylarında sıcak kahveden soğuk kahveye geçiş yapıyorum. Kahve bağımlısı biri olarak her türlü kahveyi severim. Ellerine sağlık 💙
benimde senden kalır bir yanım yok aklıma geldiğinde istemeden mutfakta buluyorum kendimi elimde bir kavonoz kahve çalkalayırum😅
O zamannn yaşasınn kahveee😂
yupyyyyy <3
Benim yine canım çok çekti bundanda hazırlayıp göndermeni bekliyorum 😅 Eline sağlık çok güzel bir bence olmuş..
teşekkür ederim. bu gelene kadar ısınır, dökülür sen yaparsın bunu kolay bu😂
İnşallah beceririm 😅
yağarsın yaparsın😂
Buzzzz gibi bir kahve kadar yorgunluk alacak başka bir şey yok :)
kesinlikle öyle
Hoş geldin 😊 Soğuk kahve tarifi için teşekkür ederim 😊
rica ederim )
Karamel şurubu yapmayı öğrendiğimden beri her türlü kahveyi evde yapıyorum favorim ice lattr
harika ama bunu da denemeni tavsiye ederim.
eline sağlık farklı bi tarif olmuş ama kahvenin içine krema girince kahvenin tadı bozuluyo diye düşünenlerdenim. yine de sevenleri için çok para vermeden maliyeti düşük içecek tarifi vermiş oldun
bazen farlılık istiyor insan ben de onlardanım sürekli değil ama arada kremalı tercih ediyoırum, verdiğim tarifte sevke göre malzeme eklenip çıkartılması mümkün zaten :)
soguk kahveleri asiri seviyorum her hali guzel oluyor
kesinlikle evet. bende başka bir yerleri var
Allah allah o kadar kolay sa yap içek akşam
istedin de yapmadık mı yakışıklı
İlla isteyekmi
evet canım istedi diycen bn de kalkcam yapcam, ayrıca yaz yeni geldi yaparız daha. geçen yıl içiyorduk sadece kreması yoktu😅
Az önce çayı bana demlettin aşkım
😅bıkmış olabilirim çay demekten
Onuda ben demliyorum yuh 😂
yeni sen demliyorsun ya allah allah :D
Şeker dışında her şey ok
şeker olmazsa tadı gelmezki ama
Çok zararlı ve aşırı kalorili
Şekersiz tüketebilirsin o halde, ben çok dikkat etmiyorum sağlığımla ve kilomla ilgili problem de yaşamıyorum şimdilik.
Sağlığının iyi olmasına çok sevindim şeker konusunda dikkatli tüketilmenizde fayda var hoşçakalin
teşekkür ederim
Rica ederim 🤗
Soğuk kahve candır teşekkür ediyorum
ne demek ben teşekkür ederim
Rica ederim
Oh eline sağlık buz gibi iyi gider.👍😃
teşekkür ederim :) elimde olsada senin gibi güzel görüş paylaşan herkese gönderebilsem
Güzel bilgiler için teşekkürler
ne demek ben teşekkür ederim
eve gidip denemem lazim 🙄
ben severk tüketiyorum harika geliyor insana bir tane haptım şimdi :)
bir ara misafiriniz olurum artik 😂
olur canım bekleriz :)
güzel paylasım eline emeğine sağlık
çok teşekkürler
Çok güzel görünüyor şekeri koymasam olur mu
zevkine göre ekleme yapabilir şekeri yokmayabilirsin tabiki
çok güzel duruyor
yapımı gayet kolay deneyebilirssin.
ay tişekkür ederim ama ben nescafeyi bile zor yapıyorum tadı hep kötü oluyoy bunu hiç yapamam sana afiyet şifa olşun ama banada yapayşan beraber içebiliris hihihi
kendime kadar yapabiliyorum eşim çok şikayetçi :D
Afiyet şifa olsun ablacım 😇
Teşekkür ederiz
ne demek ben teşekkür ederim
offff çok iyi
Teşekkür ederimm :)
Elinize sağlık
teşekkürler
Emeğinize sağlık
teşekkür ederim
Tebrikler bence için hoş bence
teşekkür ederim
Deneyeceğim
kesinlikle denemelisin.
güzel paylasım eline emeğine sağlık
teşekkür ederim
Emeğinize sağlık
teşekkürler
Denemeli
şiddetle tavsiye ederim denemeni
Güzel tarif fakat hitap etmedi :))
olsun şansımı denedim.
Denemekten asla vaz geçme
öyle yapıyorum
Eline sağlık
teşekkür ederimm
Rica ederim
Elinize sağlık
teşekkürler
deneyelim
evet tavsiye ederim :)
Güzel yazı
teşekkürler
Denemek lazım
Elinize sağlık
teşekkür ederim
sorma çok bunaltıcı
soğuk kahveyi denemelisin.