Evet uzmanı olduğum bir konu. Meslekten birisi olarak söyliyeyim kadın pilotun avantajı bence ekstra saygı görüyor. Hem kabin ekibinden hem şirketinden hemde yolculardan. Ayrıca 1. kaptanında ilgisi daha farklı oluyor. Dezavantajı yok diyebilirim.
Şöyle bir durumda var. Gerek sivil havacılıkta gereksede hava kuvvetlerinde de geçerli bu dediğim. Bayan bir pilotla seviyeni hiç bir zaman aşamazsın. Şimdi ne yalan söyliyeyim uçuş esnasın her iki kaptanda erkekse çok goy goy muhabetti oluyor. Ama pilotlardan biri bayansa herkes işini yapar geçer 😉
Şimdi liseden üni pilotaj kazanmak için ne kadar çalışılır bilmem.. Yeni üni sınav sistemlerini bilmiyorum. Askeri liseyi kazanmıştım sonra harp okuluna devam ettim. Çok çalışman gereken en önemli şey İngilizce
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Avantajı sevdiğin işi yapıyorsun ve sana oldukça özgüven katıyor. dezavantajı ise gece uçuşları ve yorgunluk olabilir.
Evet uzmanı olduğum bir konu. Meslekten birisi olarak söyliyeyim kadın pilotun avantajı bence ekstra saygı görüyor. Hem kabin ekibinden hem şirketinden hemde yolculardan. Ayrıca 1. kaptanında ilgisi daha farklı oluyor. Dezavantajı yok diyebilirim.
😍
Şöyle bir durumda var. Gerek sivil havacılıkta gereksede hava kuvvetlerinde de geçerli bu dediğim. Bayan bir pilotla seviyeni hiç bir zaman aşamazsın. Şimdi ne yalan söyliyeyim uçuş esnasın her iki kaptanda erkekse çok goy goy muhabetti oluyor. Ama pilotlardan biri bayansa herkes işini yapar geçer 😉
Siz pilot musunuz?
Evet
Hava kuvvetlerinde mi?
Hava kuvvetlerindeydim, hemde bir avcıydım.. Artık sivil havacılıkta pilotum thy de
Yani avcı teriminden kastım. Bir defense birde ofense var. Avcı pilottum olarak söyledim. Yanlış anlaşılmak istemem 😂😂😂
Anladım , hava kuvvetlerinin içi bilindiği gibi değilmiş. Doğru mu peki? Çok merak ettim mesela şu anda askeri havacılığa dönmek ister miydiniz?
Hayır istemem
Bir çok sebebi var. Uzun uzun anlatmaya yer kalmaz. Ama net dönmek istemem yani
Hmm anladım tamam teşekkür dedim. Bir pilot olarak bana eğitim hayatım için ne önerebilirsiniz?
Yanlış alamazsanız ekleyin anlatayım ben size
Xper seviyem mesaj göndermek için yeterli değilmiş ☹️
Kaptan pilot falan düşer belli olmaz bu işler haaha
Benimde aynı şekilde çünkü yeni üyeyim 😌
Son yazdığım size değildi 😂
Burdan yazsanız?
Peki buradan biraz garip olacak ama söyliyeyim. Sorun anlatayım. Hatta ben sorayım şu an ne okuyorsunuz?
Şu an lise sondayım, pilotaj okuyacağım. Günse kaç saat çalışmak lazım mesela?
Günde *
Şimdi liseden üni pilotaj kazanmak için ne kadar çalışılır bilmem.. Yeni üni sınav sistemlerini bilmiyorum. Askeri liseyi kazanmıştım sonra harp okuluna devam ettim. Çok çalışman gereken en önemli şey İngilizce
İngilizcem iyi ☺️
Sağlığımada dikkat ediyorum
Ozaman sıkıntı yok. Ayrıca thy pilotluk kursunada girebilirsin o biraz tuzlu yani paralı.
Zaten üniversiteyi kazandım
Anladım ben hala hazırlanıyorsun gibi algıladım
Çok iyi ozaman
Avantajı çok maaş olursun, dezavantajı jetlag olursun.
çok havalı bence kadın pilot libidon çok yükseliyor basdınçtan
egitimlerde hocalar erkeklere ettigi kadar kufur edemiyodur dezavantaji da tabiki aile kurma ve yurutme problemleri diyelim
Gittiğin her ülkede aşk oh mis 🤣🤣
Yok artık
Oluyor cidden oluyor 😃
Nerden biliyorsunuz 😂
Arkadaşım var ordan biliyorum 😃 😃
Nasıl oluyor biraz anlatsana detay ver 😂
Böyle ifşa edemem 🤣🤣 ama gittiği yerlerde bazı şeyler yaşıyorlar. Rahat oluyorlar 😃😃😃
Hahah tamam
Sen pilot mu olacaksın 😃
Evett kabul aldım😀
Öncelikle hayırlı olsun 😃 arkadaşım kız bu arada bilgin olsun 😃 peki sen yapar mısın öyle
😂😂bir pilot olalım önce , ama ben yapmam yaa 😂
Hahah 🤣 bence yaparsın. Düşünsene yabancı bir ülke ve kimse tanımıyor seni. Peşine düşecek kimse yok 🤣🤣
Kaptan pilot falan düşer belli olmaz bu işler 🤣
🤣 🤣 Sivil de olur şöyle kafede falan gördüğün 🤣 duyuyorum yani oluyor 😃 😃
Hahahhaha
Halen daha inanamıyorum
Niye ki 😃 yemin ederim öyle bak hem anlatır bazen de fotoğraf falan gösterir 😃
Ohaaa hahahah
Valla bak yemin ediyorum 😃 😃 tabi bazı şeyler bana uçuk geliyor inanmıyorum ona ama bazı şeyleri ıspat ediyor 😃
Havada şartlar eşit