Bana öyle meslekler söyleyin ki; hem yemek, temizlik, çocuk bakımı gibi işlerle uğraşmaya olabildiğince vakit kalsın; hem de bir ağırlığı, meslekte yükselip iyi yerlere gelme olanağı olsun.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sosyal medyayla aran iyiyse eğer network önerebilirim sana. Benim bulunduğum networkde sermayesiz üyelik ücretsiz ve %100karla calisma imkanin var. Özellikle genç girisimciler, ev hanımları ve öğrenciler olarak bayi alımlarım var. Düsünürsen yardimci olurum.
e ticaret
yazılım mühendisliği
<3 <3 <3
Ev işi yapmaya uygun meslekler aşçılık bence.
Mimar olabilirsin veya müh home Office çalışırsın
Bence yazılımcılık
Bu mesleğe pek hâkim değilim ama biraz "erkek mesleği" olarak görülmüyor mu?
öyle görünüyor ama kadınlarda bu dalda artık başarı gösteriyor
Ya kadınların başarı gösteremeyeceği dal yok zaten. Ama sen yazdıktan sonra YÖK Atlas'tan birkaç bölümün cnsiyet dağılımına baktım; bırak erkek ağırlıkta olmayı, kız öğrenci bile yok neredeyse.
Aklına gelen başka bişi var mı?
ben de yazılımcı olarak çalıştığım ve çokta memnun olduğum için sana tavsiye etmek istedim. Kadınların daha çok olduğu başka bir iş ise scrum masterlik ya da fenomenlik/youtuber
Öyle bir iş yok
Tamam olabilecek en yakın işi bul o zaman. İlla yüzde yüz hem kariyer hem ev işi mesleği olmasın ama bu kriterlere en uygun mesleği bulmaya çalış.
Kendin bul mk menerjerin miyim ben senin
Tercümanlık ve programcılık.
Öğretmenlik
Askerlik
Knk yapma gözünü sevim ne alaka? Yorum yazmış olmak için yorum yazma, valla bak çok sıkıcı oluyor.