GÜNÜN MOTİVASYONU
  • Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27

Eşitlikte #BirAdımÖne

Kızlar Bir Adım Öne

Evlenince eşinizin çalışmasını ister misiniz?

eflinslmzr
eflinslmzr Takip Et
Xper 1 Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
26
Yapay Zekaya Sor
Yoksa ne işin var?
Otur evinde mi dersiniz.
Evlenince eşinizin çalışmasını ister misiniz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • YarabantlıRakıŞisesi
    YarabantlıRakıŞisesi Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Kendi tercihi evlendik diye hayatına hükmetme hakkım yok. Sonuç olarak çalışsa bana bir zararı yok kadın kendini bildikten sonra. Kadının elinin değdiği yer güzelleşir. Hem sonuç olarak onun da kariyer yapma hakkı var ben bu mutluluğu elinden alamam, haksızlık olur.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ÇileliBayankuş
    ÇileliBayankuş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Eş isterse çalışır veya eş istemezse evle ilgilenebilir , koca çalış veya koca evde otur dedi diye çalışan veya evinde oturan kadınların kendine öz saygısı yoktur , bu görüşümü asla fikri olmayan ve her dinele evet diyecek koyun gibi kadın isteyen beyler sevmeyecek , üz günüm beyler

    0
    0 Yorumla
  • senanlatdinliyorum
    senanlatdinliyorum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Kıçını kırıp otursun evinde. Ne işi var öyle karı kızın arasında çalışmaya. Ben bakarım ona.

    1
    3 Yorumla
    • eflinslmzr
      eflinslmzr
      +1 yıl

      Bdjdjdhk ya sadece erkeklere sorucaktım bunu unutmuşum onuuu 😁

      Yorumla
    • senanlatdinliyorum
      senanlatdinliyorum
      +1 yıl

      Bize de sorduğun çok iyi oldu. Toplumsal olarak sıkıntılı bulduğum bir konu. İronimi yapabilmem iyi oldu. 😀

      Yorumla
    • eflinslmzr
      eflinslmzr
      +1 yıl

      😻🌸🌸

      Yorumla
  • eskiciamca
    eskiciamca Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    Çalışması ona kalmış kesinlikle extra bir iş yapmasını ve daha çok yorulmasını istemem neticede sabah iş akşam ise evdeki işi istemem sonuçta oda benim gibi tüm haklara sahip ne zaman benim maaşım yetmezse o zaman da isterse çalışır istemezse çalışmaz

    1
    0 Yorumla

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

13

Cevap

40

Cevap

  • BeybiiMer
    BeybiiMer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Erkeklerin görüşlerine baktım da sanki anaları holding yönetiyor. 😄 Kadın erkeğe bakmak zorunda değil ama erkek karısına bakmak zorunda. Bakacak popiş yoksa evlenmeyecekler. Kadın çalışmak isterse çalışır, orası ayrı. Ama asla zorunda değil. İyi bir gelecek veremeyecekseniz evlenmeyin.

    1
    2 Yorumla
    • begümkrby
      begümkrby
      +1 yıl

      Sen nasıl bir kralsın ya

      Yorumla
    • begümkrby
      begümkrby
      +1 yıl

      Helal ❤️

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Su an calismiyorum ihtiyaç olmadığı için ama ilerde evlenirsem eşimin maddi durumu yoksa çalışmak isterim geleceğim için rahat edebilmek için. Sözlenmiştim karşı tarafın durumu da pek yoktu kiradaydılar bende çalışabilir miyim diye sordugumda bırak çalışmayı tek çıkamazsın demişti nemi yaptım nişanı attım. Pisman da degilim.

    1
    0 Yorumla
  • ichwillsieg
    ichwillsieg Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 47%
    +1 yıl

    Kadın çalışmalı, hayatı öğrenmeli destek olmalı ev hanımlığı gibi basitliklere kacmamali.

    1
    14 Yorumla
    • eflinslmzr
      eflinslmzr
      +1 yıl

      Ev hanımlığı basitlik değil..
      bilmeni isterim 😃

      Yorumla
    • eflinslmzr
      eflinslmzr
      +1 yıl

      Anne olsan anlardın ancak
      Git bir sor bakalım annene ev hanımlığı ne kadar basitmiş

      Yorumla
    • ichwillsieg
      ichwillsieg
      +1 yıl

      Herşeyin zor yönü var ama hayat karşısında bu konular basit kalıyor bunu demek istedim.

      Yorumla
    • eflinslmzr
      eflinslmzr
      +1 yıl

      Tamam sen eşini hem işte hem evde çalıştır 😃
      Basit bir kadın olmasın 😌

      Yorumla
    • ichwillsieg
      ichwillsieg
      +1 yıl

      Hıyar miyim elim ayağım tutmuyor mu yemeği de temizliğe de yardım ederim yeri gelir ben yaparım.

      Yorumla
    • senanlatdinliyorum
      senanlatdinliyorum
      +1 yıl

      Ev hanımlığı basit bir süreç değildir. Kullandığınız kelimelerin anlamlarına dikkat edin. Sigortası olmadığı için sosyal statü olarak meslek değil belki ama emektarlığın simgesidir ve “basit” değildir. Birçok kadın bu toplumda gerek mecburiyetten gerekse isteyerek bu pozisyona dahil oluyor. Dilerim 2022’nin geri kalanı zihniyetinizin değiştiği bir yıl olur.

      Yorumla
    • eflinslmzr
      eflinslmzr
      +1 yıl

      @senanlatdinliyorum sen nasıl bir kralsın 😃😻

      Yorumla
    • ichwillsieg
      ichwillsieg
      +1 yıl

      Yav ev hanımlıgına basit demedim ki ne zıplıyorsun ki sen hayata atılan adım karşısında basit kalıyor dedim.

      Yorumla
    • eflinslmzr
      eflinslmzr
      +1 yıl

      Hayata atılan adım ney dısarda çalışmak mı illa 😃

      Yorumla
    • ichwillsieg
      ichwillsieg
      +1 yıl

      Süreci iyi takip edersen sadece çalışmak değil uğraşmak çaba göstermek kendini kanıtlamak kariyer yapabilmek ayaklarının üstünde durmak, ha sen bunları iki yemek yapayım bi ütü tutsun elimle karşılaştirirsan sıkıntı.

      Yorumla
    • senanlatdinliyorum
      senanlatdinliyorum
      +1 yıl

      Kullandığınız kelimelere de dikkat edin lütfen. Bu ifade özgürlüğüdür, “zıplamak” değil. Hayat taşlı bir tarladır ve herkese aynı şansı sunmadığı için herkes kaliteli hasat veremez. Benim annem lise mezunu, ben doktora mezunuyum. Maddi sebeplerden dolayı okula devam edememiş ve evlenmiş. Babam çok iyi ve maddi olarak yeterlidir. O yüzden annem de bize karşı emektar olmuş. Benim ise kendi ekonomik özgürlüğüm var. Şimdi annem bana kıyasla basit mi? Kötü niyetle demediniz belki ama lütfen kendinizi ifade ederken kullandıklarınıza dikkat edin. Hoş olmuyor. Ben toplumsal sorunlar adına müdahale etme gereği duydum. Sevgiler. 🌸

      Yorumla
    • eflinslmzr
      eflinslmzr
      +1 yıl

      Annenin mesleğini çok merak ettim

      Yorumla
    • ichwillsieg
      ichwillsieg
      +1 yıl

      Herkesin kendi kararına saygı duyarım, buda benim ağzım bende ikinci üniversitemi okuyorum. Herkesin emektar olduğu konular var tabii ki lakin ben kadının topluma kazandırılmasıdan yanayım ev hanımlığı ile ortada kalıp sonra can çekişen çok kadın ver ülkede.

      Yorumla
    • ichwillsieg
      ichwillsieg
      +1 yıl

      Aşçı

      Yorumla
  • приветсукаa
    приветсукаa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Otursun poponun ustunde ben calisir bakarim benim kocise

    1
    1 Yorumla
    • eflinslmzr
      eflinslmzr
      +1 yıl

      Aslında bu sorumu sadece erkeklere açık yapıcaktım unutmuşum hshaha

      Yorumla
  • Beyefendi61
    Beyefendi61 Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayat Paylaşınca güzel.
    Eşimin Çalışmasına gerek yok Maddi Açıdan güçlü bir Erkeğim.
    İllaki Çalışmak istersen ozaman Sosyal İşlerde gönülü olarak çalışabilir

    1
    0 Yorumla
  • ŞimdiÖzgürüz
    ŞimdiÖzgürüz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Sorulmasına bile gerek yok artık. Yasal anlamda kimse kimseye çalışma diyemez evli olsa da olmasa da. Zorlarsa tazminat öder.

    1
    0 Yorumla
  • ByBeyaz21
    ByBeyaz21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Yani çalışmak isterse mesleği varsa olabilir neden olmasın onunda hakkı sonuçta onca yıl emek vermiş istediği meslek için

    1
    0 Yorumla
  • MaviVera
    MaviVera Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Baştan konuşmak gerek
    Çocuklara kim bakacak
    Çocuk yoksa zaten evde saksı mı ki dursun

    1
    0 Yorumla
  • kafamıngüzelligi
    kafamıngüzelligi Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    ben zaten iyi kazanıyorum onun çalışmasını istemem o yüzden

    1
    0 Yorumla
  • KılıçArslan08
    KılıçArslan08 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    İsterim tabi ki, dört duvara tıkılmayı kim ister ki.

    1
    0 Yorumla
  • YaralıSevda01
    YaralıSevda01 Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 98%
    +1 yıl

    Herkes özgürdür eşin isterse çalışır isterse evde oturup çocuklarına bakar ev işlerini yapar

    1
    0 Yorumla
  • sinannn07
    sinannn07 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 57%
    +1 yıl

    Çalışmaması için gelirin iyi olması lazım bu piyasada da çalışmamak imkansız

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evlendiğimiz yılların başında çalışsın kalan kısımda ne isterse o fark etmez bakarım ben ona

    1
    0 Yorumla
  • fatoşşist
    fatoşşist Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    hayır dizimin dibinde otursun

    2
    0 Yorumla
  • Estacaca
    Estacaca Takip Et
    Yoda Yaş: 106 , eic 86%
    +1 yıl

    Hayatta hersey müsterek

    2
    0 Yorumla
  • observer_
    observer_ Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Çalışsın tabi para lazım

    2
    0 Yorumla
  • Sanem34Aksoy
    Sanem34Aksoy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    ben evlilikte 2 çiftinde çalışmasından yanayım

    1
    0 Yorumla
  • istisnaaaa
    istisnaaaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 102 , eic 97%
    +1 yıl

    Ha ha haay 😁
    Boşunamı kariyer yaptık.

    1
    0 Yorumla
  • priashairp
    priashairp Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    hayır erkek adamı çalıştırmam ben.

    1
    0 Yorumla
  • A-R-SLİNE
    A-R-SLİNE Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 91%
    +1 yıl

    Çalışmak istediği işe bağlı.

    1
    0 Yorumla
  • Jealous_14
    Jealous_14 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Canı ne istiyorsa yapabilir

    1
    0 Yorumla
  • Bluuee06
    Bluuee06 Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Çalışması gerek kendisi için

    1
    0 Yorumla
  • Zekai_kirişçi
    Zekai_kirişçi Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Otursun evinde internette takılmasın bebeğem 😏

    1
    0 Yorumla
  • Nobdymr
    Nobdymr Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Çalışsın,çalışmalı, üretmeli

    1
    0 Yorumla
  • Minionica
    Minionica Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Nasıl isterse öyle olur

    1
    0 Yorumla
  • Çöldebirpenguen
    Çöldebirpenguen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kendi ayakları üstünde durmalı ekonomik özgürlük çok önemli

    0
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    para için çalışmasını istemem..

    1
    0 Yorumla
  • Egekarayılan
    Egekarayılan Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    İstediği sürece calisabilir

    1
    0 Yorumla
  • mrfatbee
    mrfatbee Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl

    Mesleģi varsa çalışsın.

    1
    0 Yorumla
  • JaguarAbi
    JaguarAbi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Güzel sevdiği bir olursa neden olmasın

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl

    Kendi kararı

    1
    0 Yorumla
  • lukaşenko
    lukaşenko Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    çalışsın, ne işi var evde

    1
    0 Yorumla
  • Engin28
    Engin28 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    Otursun

    1
    0 Yorumla
  • Copernicus
    Copernicus Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Kendi bilir

    1
    0 Yorumla
  • olurgibiii
    olurgibiii Takip Et
    Xper 3 Yaş: 109
    +1 yıl

    Çalışsın eve ekmek getirsin.

    1
    0 Yorumla
  • angaraliabaz
    angaraliabaz Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 98%
    +1 yıl

    Caissin

    1
    0 Yorumla
  • artriyal
    artriyal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çalışmak istemiyir musun

    1
    0 Yorumla
  • blesyou
    blesyou Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 94%
    +1 yıl

    Çalışsın

    1
    0 Yorumla
  • Alonehard
    Alonehard Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23 , eic 55%
    +1 yıl

    Kendisine kalmış

    1
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl

    Çalışsın

    1
    0 Yorumla
  • Kapşonlu_Adam
    Kapşonlu_Adam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Çalışmasını isterim tabi niye istemeyelim :)

    1
    0 Yorumla
  • Asi3458
    Asi3458 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kadinin yeri evi calismaz

    1
    0 Yorumla
  • zeyyolliiçeee
    zeyyolliiçeee Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 52%
    +1 yıl

    Çalışacak tabii..

    1
    0 Yorumla
  • evlimutsz
    evlimutsz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    İstemem ama calisirsa calisir kendi bilir

    1
    0 Yorumla
  • Beyazeşekliprens0
    Beyazeşekliprens0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 92%
    +1 yıl

    Yaptığı işe bağlı

    1
    0 Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Kendi tercihidir..

    1
    0 Yorumla
  • Orhan4x4x
    Orhan4x4x Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Çalışsın bence

    1
    0 Yorumla
  • QueenOfTheFate
    QueenOfTheFate Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Ağza gel.

    0
    2 Yorumla
    • begümkrby
      begümkrby
      +1 yıl

      Ne alaka slk

      Yorumla
    • begümkrby
      begümkrby
      +1 yıl

      Tm bi malsnnn

      Yorumla
  • progressive_metal
    progressive_metal Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    Param olsa çalıştırmam

    0
    0 Yorumla
  • anketciyim
    anketciyim Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    İzin verirrim

    1
    0 Yorumla
  • BulMerveyi
    BulMerveyi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    duruma bağlı kişiye

    1
    0 Yorumla
  • cocukss
    cocukss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hayir

    1
    0 Yorumla
  • BankerB
    BankerB Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Evet

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Evlenince eşinizin çalışmasını ister misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Benzer Sorular

Örgü yüzük kullanır mısınız? 36 cevap verildi
Sizce kadınlar asla yapamaz sanılan meslekler nelerdir? 26 cevap verildi
Duşta doğal duş jeli mi kullanıyorsunuz yoksa el yapımı katı sabun mu daha iyi geliyor? 13 cevap verildi
Üzerinde isim yazan lifler sizce gerçekten tatlı mı duruyor, kullanır mısınız? 18 cevap verildi
Sizce hangisi daha zor: iğne oyası mı yoksa şiş ile örgü örmek mi? 16 cevap verildi
El işleri satışı için e-ticaret mi daha karlı, yoksa fiziksel dükkan mı daha mantıklı? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨