Cok fena tembellik var bi ara çalıştım baktım bi gidiyorum bi sıkılıyor canım işe gitmek istemiyor... Ben de çıktım işten.
Her gün aynı şey yapılır mi sabahın 6sinda kalkip işe gitmek cazip gelmiyordu.
Benim gibi çalışmayı sevmeyen düşünceme katılanlar yorum yapabilir mi? 😂😁
Her gün aynı şey yapılır mi sabahın 6sinda kalkip işe gitmek cazip gelmiyordu.
Benim gibi çalışmayı sevmeyen düşünceme katılanlar yorum yapabilir mi? 😂😁

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Çalışmayı kim sever ben senden daha isteksiz tembelim emin ol. Şu anda da işsizim zaten ama önemli olan para, sana para nerden geliyo da bu kdr rahatsin? 😀 zengin misin ya da
Yoo asgari ucretli calisan bir eşim var hatta 250 tlsi eksik ve sigortasiz
Hee sen evlisin ozaman tamam eşin çalışacak yapacak bişey yok :)
Herkese göre bir iş vardır ama erkek değilsen çalışmasan da olur kocan bakar sana 😄
Zengin bir koca bul hayatını kurtar
Evliyim ama zengin degil buna da cok şükür vala
Tabi ki de Allah mutkugunuz daim etsin
Seninle bir konuda dertlese bilir miyim
Amin inşallah saolasin anlat bakalim burdan msjlasmiyorum kimse ile zaten mesaj kutum da açık değil
Lütfen rica ediyorum
Bende öyleyim
Kimse kimseye katlanamıyor artık değil mi işin Ucunda para bile olsa...
Bende böyleyim
Amaaan ne elalemin ağız kokusunu çekecez dimi?
Ya aynen ha bak keyfine bikere gelecen dünyaya haa.. tembel kızz
He vallah sen de mi calismiiosun
He yaw tembelin tekiyim kanki
Aynı kafadan anlaşz kanks
Benim kayinbaba da senin gibi sen evlenip çocuk falan yapma kimsenin sorumlulugunu alamazsin bence
Ben mi ya sen nasıl sorumluluk alıyorsun jahajahaj tembel yaaa
Ahaahha bana Kocam bakio laa 😁😁😂😂😂😂😂😁😁😁😬😬😬😬
Aslında doğru yaw😢😅
😬😬😁😁😂😂😂😂 Sesli güldüm Allah da seni güldürsün inşallah
Amin amin ee ben kaldım böylee
Bu uygulamanın adı KizlarSoruyor ee sen kadınsın hayırdır buralarda