Yazılım mı, sosyal medya yöneticiliği mi daha iyi?

arkadaşlar açıktan 2 yıllık üniversite okumak istiyorum. saun örgün okuyorum son senem unıde tekrar başka bir bölüm daha okumak istiyorum.
yazılımmı okusam yoksa sosyal medya yöneticiligi mi okusam.
yazılım okusam almanyada euro ya da dolarla çalışsam çokk iyi maası var dıyolar nerden baksanız 4.000 euro falan ama sosyal medya yöneticiligi de okusam sosyal medya uzerınden kendımı geliştirsem ondada iyi kazanc saglanır cok kararsızım ne okusam ya
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse yok muuuuu
Yazılım mı, sosyal medya yöneticiliği mi daha iyi?
Cevapla