Ya da bir kadın, kadın olduğu için neden "iyi ki" demeli? Lütfen belirtir misiniz? #SelammGençlikk 🍀 Kadın olduğunuz için en son neden " iyi ki kadın olmuşum" dediniz? Kadınlar kadın oldukları için neden "iyi ki" demeli? #KadınYaşamKariyer ⭐ #AteşimizDaimOlsun 🔥 #TubaSueda 🍀
Kadınlar bir gülümsemenin, bir dokunuşun, bir bakışın ve bir görünüşün önemini hep bilirler. Oysa erkekler bunun ne demek olduğunu ve erkek versiyonuna nasıl uygulanabileceğini yeni yeni öğrenmektedirlerve maalesef çoğu hala eksik;) . Bu nedenlerdendir ki kadınlar doğanın kendilerine bahşettiği ile yetinmemiş hep bir adım ötesini talep etmişlerdir. Talep edilen sadece daha iyi ve daha genç bir görünüş değil. Bir fotoğraf, bir yürüyüş, bir şehir, bir şiir, bir renk, bir koku, bir şarkı , bir resim, bir romandır kadın. Zarafettir kadın, asalettir. Aşktır kadın, ilgiyle ve sevgiyle beslenir; daha da, daha da ve daha da güzelleşir. Ahmet Altan’ın bir yazısı var; Bir Kadın Değil Bir Hayat Seçmek başlıklı. Diyor ki: “Hayatınız, seçtiğiniz kadındır. Çünkü “bir kadın değil, bir hayat seçersiniz.” Kadın olmak güzeldir. Kendini bulmak, bunları bilmek daha da güzeldir. Çünkü kadın vardır bir de kadın vardır ;))
"Güneş olmazsanız yıldız olun, ama kendi göğünüzdeki ama kendi denizinizdeki en parlak yıldız siz olun! Işığınızı yansıtın…" Selam olsun tüm asil kadınlara, iyi ki Kadın'ız. ❤❤❤ Bu Sorularla ben gibi feminene gelinmez gaza geldim bak yine 😂😂😂🤪
En İyi Cevaplar