En son neden "İyi ki kadın olmuşum!" dediniz?

Ya da bir kadın, kadın olduğu için neden "iyi ki" demeli? Lütfen belirtir misiniz? #SelammGençlikk 🍀
Kadın olduğunuz için en son neden " iyi ki kadın olmuşum" dediniz? Kadınlar kadın oldukları için neden "iyi ki" demeli? #KadınYaşamKariyer#AteşimizDaimOlsun 🔥 #TubaSueda 🍀
En son neden İyi ki kadın olmuşum! dediniz?
En son neden "İyi ki kadın olmuşum!" dediniz?
Cevapla