İngilizce öğretmenliğini bırakıp makine mühendisliğine geçmek akıllıca mı?

Lisede çok dar görüşlü, risk almak istemeyen biriydim bu yüzden başarılı olduğum bir alan diye dil seçtim, hoş en yüksek sıralamayla alan İngilizce Öğretmenliği bölümlerinden birinde okuyorum şu an ama üniversiteye başladığımdan beri dünyam büyük ölçüde değişti. Seviyorum bölümümü ama yine de buraya ait değilmişim gibi hissediyorum. Aylardır kodlama, excel öğreniyorum, swot analizleri hazırlıyorum; bölümümdeki öğretmenlerin verdiği ödevleri yaparken "Aaa ben ing öğretmenliği okuyordum dimi" diye soruyorum kendime bölümümle öyle alakam yok

Sosyal mesleklerdense teknik işlere ilgi duyduğumu fark ettim. İng öğretmeni olursam mutsuz olmam ama mühendis olursam daha mutlu olurum gibi hissediyorum. Bir yandan da zor bir bölüm olduğunun farkındayım, hata mı yaparım sizce? Aytye girmediğim için sayısal sıralamam yok, yatay geçiş yapamam bir sene hazırlanıp yeniden sınava girmem gerekecek, bunu bölümümü okurken de yapabilirim
İngilizce öğretmenliğini bırakıp makine mühendisliğine geçmek akıllıca mı?
Cevapla