Lisede çok dar görüşlü, risk almak istemeyen biriydim bu yüzden başarılı olduğum bir alan diye dil seçtim, hoş en yüksek sıralamayla alan İngilizce Öğretmenliği bölümlerinden birinde okuyorum şu an ama üniversiteye başladığımdan beri dünyam büyük ölçüde değişti. Seviyorum bölümümü ama yine de buraya ait değilmişim gibi hissediyorum. Aylardır kodlama, excel öğreniyorum, swot analizleri hazırlıyorum; bölümümdeki öğretmenlerin verdiği ödevleri yaparken "Aaa ben ing öğretmenliği okuyordum dimi" diye soruyorum kendime bölümümle öyle alakam yok
Sosyal mesleklerdense teknik işlere ilgi duyduğumu fark ettim. İng öğretmeni olursam mutsuz olmam ama mühendis olursam daha mutlu olurum gibi hissediyorum. Bir yandan da zor bir bölüm olduğunun farkındayım, hata mı yaparım sizce? Aytye girmediğim için sayısal sıralamam yok, yatay geçiş yapamam bir sene hazırlanıp yeniden sınava girmem gerekecek, bunu bölümümü okurken de yapabilirim
Sosyal mesleklerdense teknik işlere ilgi duyduğumu fark ettim. İng öğretmeni olursam mutsuz olmam ama mühendis olursam daha mutlu olurum gibi hissediyorum. Bir yandan da zor bir bölüm olduğunun farkındayım, hata mı yaparım sizce? Aytye girmediğim için sayısal sıralamam yok, yatay geçiş yapamam bir sene hazırlanıp yeniden sınava girmem gerekecek, bunu bölümümü okurken de yapabilirim

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer