El emeği her ürünü hatıra olarak saklamak istiyorum
Kadınlara bravo ya
Kadınlara bravo ya


Bence güzel. El emeği olan şeylerin ayrı bir sıcaklığı var; içinde uğraş, zevk ve emek oluyor. Kapı süsleri, nazar boncukları eve daha samimi bir hava katıyor. Hazır alınmış sıradan bir üründen çok, birinin özenle yaptığı şey daha değerli geliyor bana.
Cevap
18Cevap
Çok güzel çok severim bende de aynısı var severek kullanıyorum
Güzeldir evet
Nazar boncuğu sevmem ama kadın girişimcileri veya el emeği şeyler satan kadınları mutlaka az da olsa desteklemeye çalışırım
Nazar boncuğu eve tüm kötülükleri getirir, bir taştan medet ummak cinleri ifritleri musallat eder.
El emeği her şeyi çok severim çok güzellerrrr
nazar boncuklarını sevmiyorum
Bence kapıya asabilirim güzel
Güzel. Destekliyorum.
Cam oluyor onlar, olmasa güzeller
Nazar boncuklarını sevmiyorum.
El emeğinin güzel olmama şansı yok
Güzelmiş, ellerine sağlık
Kadınlarımızın ellerine sağlık güzel olmuş
Hiç sevmiyorum ben bunu yav
Nazar boncuğu kullanmam. Dinen uygun değil
güzeller
Güzel bence
Çok hoş bence
Naz boncuğu tercih etmezdim
Bence değil
Nazar boncugunu kullanka pek istemediğim bisey
Güzel,
Çok güzel
Güzeller evet
Çok güzel
Güzel
Güzel çok güzel..
Güzel
Kadın elinin değdiği her şey güzel bence😉
Emeklerine sağlık
Çok güzel hediyelik olarak alınabilir
Nazar boncuğu haramdır anlayın
İyi duruyor
İlgimi çekmiyor ama güzel
Güzeller
Güzel
Güzel bence
Güzel
