Çok düzenli yaptığım bir el emeği hobim yok ama böyle şeylerle uğraşan insanlara imreniyorum. Bir şey üretmek, ortaya kendi emeğinle küçük de olsa güzel bir şey çıkarmak bence çok keyifli. Ben daha çok boş zamanımda dinlenmeyi, telefona bakmayı, müzik dinlemeyi ya da sakin sakin vakit geçirmeyi tercih ediyorum.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
11 güYok ugrasmiyorum çok yeteneğim yok bu konularda.. sevdiğim kitapları ciltlertirim ya da çiçeklerle uğraşırım.. başka şeylere zaman ayiriyorum :))
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
u 11 güspor yaparım. el hobim yok
11 Yorumla- 10 gü
Spor ben de yapıyorum. Var ama el hobim daha iyi sanki spordan üşeniyorum ya
10 gühttps://ibb.co/hRWGhsTw
El becerdim var geçenlerde bunu yaptım.💕13 Yorumla- 10 gü
El *becerim
- 10 gü
Sınırlı süreli fotoğraf mı kullandın
11 güHama boncuklarla uğraşıyorum. Çok güzel işler çıkıyor.
14 Yorumla- 11 gü
O nedir ilk kez duyuyorum
- 10 gü
YouTube kanalıma göz atabilirsiniz. Son zamanda 3 video yükledim.
- 10 gü
Linki varsa gelirim elbette.
- 9 gü
YouTube. com/işindogrusu
Bir uğraşım vardı evet bir süre sonra başlayacağım tekrar inşallah uygun ortama varma çabasındayım:)
10 YorumlaÇizim yaparım 3d kalemim var onla 3d bişiler çıkarırım takı da yapabiliyorum ama onu sadece sevgilime yapıyorum ahşap oyma yaparım bide
10 Yorumla
10 güBir ara amigurumi denemeye çalıştım sabrımın olmadığını fark ettim
11 Yorumla- 10 gü
Evet insanın Sabri yeterli gelmiyor bazen
11 güBisiklet jant akoru yapıyorum. Yardıma gelecek var mı?
12 Yorumla- 11 gü
Hiç anlamıyorum
- 10 gü
boş ver bende sıfırdan öğrendim. Ama iyi vakit geçirdim. Sıfırdan öğrenecek kadar azmin varsa çaylar benden. Buyrun gelin.
Bir ara amigurumi yapıyordum ama bıraktım. Çok nadir anlarda birine hediye yapmak istersem tercih ediyorum.
00 Yorumla
11 güCanım sıkıldığında yemek yaparım
11 Yorumla- 11 gü
O da iyi
11 güEskiden çok yapardım.
16 Yorumla- 11 gü
Hangi el işleri?
- 11 gü
Yağlı boya ve akrilik boya resimler.
Taş işleme kolyeler.
Polimer kil takılar.
Ceviz kabuğundan magnetler ve biblolar.
Ahşap boyama, kitap ayraçları diye gidiyor liste. - 11 gü
Harika ama çok zaman istemiyor mu bu işler, nasıl hepsinde kendini geliştirebildin
- 11 gü
Eskiden vardiyalı olarak çalıştığım için boş vaktimi iyi bir şekilde değerlendirmek istemiştim. Elbette zaman gerekiyor.
Gelişme konusuna gelirsek, bu tamamen deneme yanılma süreci ile gelişen bir şey. - 10 gü
Genellikle insanlar bir veya iki konuda gelişebiliyor. Diğerleri sadece başlıyorsun ama devam ettiremiyorsun o yüzden sormuştum. Hani ikiden fazla yetenekli olduğun alan var mı anlamında sormuştum.
- 10 gü
Fazlasıyla var.
Resim yapıyorum ben hergün , tuvale ve kâğıda. Akrilik boya ile , doğa manzaraları ve kadın
10 Yorumla
10 güResim çizerim.
10 Yorumla
11 güYok öyle hobilerim yok
10 Yorumla
11 güBazen iğne oyası yapıyorum 😃
10 Yorumla
11 güAhşap boyama tarzı şeyler
10 Yorumla
11 güBen dikiş dikmeye başladım son zamanlarda
12 Yorumla- 11 gü
Kolay gelsin
- 11 gü
Teşekkür ederim 🤗🤗💐💐
11 güİğne oyası yapıyorum
11 Yorumla- 11 gü
Güzelmiş
Punch needle
11 Yorumla- 11 gü
Çok beğenirim
Yapmıyorum
10 Yorumla
11 güHayır
10 Yorumla
11 güOrigami yapıyorum ben
10 YorumlaEvet
10 Yorumla
11 güHayır.
10 YorumlaYok yapmam
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 