Kızlar Bir Adım Öne 1 ay Çeyinizde el emeği ürünler mi daha fazla hazır ürünler mi? u SilverBlooming Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 25 Yapay Zekaya Sor #Balmy Çeyinizde el emeği ürünler mi daha fazla hazır ürünler mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
s MFBH22 Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 1 ay El emeği ürünler de var ama hazır ürünler daha fazladır. 0 0 Yorumla
İnTikam_Vakti__ Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 100% 1 ay Bana çeyiz çok saçma geliyor ya Kimse değer kıymet bilmiyor o yüzden ben çeyiz falan yapmayacam zıkkımın kökünü görsünler 😂 3 0 Yorumla
TheMagicofLove Takip Et Xper 6 Yaş: 93 , eic 100% 1 ay Ceyizim bile yok ki eskide kaldi artik onlar he olursa da evimde kullanacagim esya toplulugu olur diye dusunuyorum 1 0 Yorumla
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 1 ay El emeği benim için daha önemli olsada çeyizim yok yapmadım 1 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 ay Çeyizim pek yok 😹. Ben çeyizi gereksiz görüyorum galiba. 1 0 Yorumla
As_liiiii Takip Et Guru Yaş: 19 , eic 100% 1 ay Çeyizim yok daha 🥹Ama 13 yaşımda ördüğüm yazmam varr 1 0 Yorumla
DarthVaderı Takip Et Bilge Yaş: 21 , eic 100% 1 ay Hiç bilmiyorum erkeklerin çeyizi oluyormu babannem bazen gösteriyor bak bunlar senin ceyizin diye 1 0 Yorumla
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 1 ay Çeyizinde el emeği ürünler olan kızları üzmeyin beyler 1 0 Yorumla
ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et Master Yaş: 31 , eic 88% 1 ay El emeği fazlaydı çeyiz mi kaldı 12 sene oldu 😅 1 0 Yorumla
SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% 1 ay Çeyizim yok ama keşke hepsi Balmy olsa. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
El emeği ürünler de var ama hazır ürünler daha fazladır.
Çeyizim yok
Bana çeyiz çok saçma geliyor ya
Kimse değer kıymet bilmiyor o yüzden ben çeyiz falan yapmayacam zıkkımın kökünü görsünler 😂
Ceyizim bile yok ki eskide kaldi artik onlar he olursa da evimde kullanacagim esya toplulugu olur diye dusunuyorum
El emeği benim için daha önemli olsada çeyizim yok yapmadım
Çeyizim pek yok 😹. Ben çeyizi gereksiz görüyorum galiba.
Çeyizim yok daha 🥹
Ama 13 yaşımda ördüğüm yazmam varr
Hiç bilmiyorum erkeklerin çeyizi oluyormu babannem bazen gösteriyor bak bunlar senin ceyizin diye
Çeyizinde el emeği ürünler olan kızları üzmeyin beyler
El emeği ürünleri elde etmeyi seviyorum.
El emeği tabii
El emeği fazlaydı çeyiz mi kaldı 12 sene oldu 😅
El emeği göz nuru ağırlıklı
Çeyizim yok ama keşke hepsi Balmy olsa.
Hiçbiri
Çeyizim yok ki
Hazır ürünler
Yok ki
El emeği ürünler
Çeyizim yok
Çeyizim yok
hazır ürünler
Çeyizim yok
Yok ki
Liflerim var
El emeği göz nuru
El becerilerim pek yok
Hepsinden var
El emeği
El emeği
Daha çeyiz hazırlamadım desem
Çeyizim yok
Yokk