Yorum Soruları
Dansımı yorumlar mısınız?
https://www.instagram.com/reel/Cvepb_IIeC3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Profilee bakın normal konsuyorduk bir anda tersleme başladı sonra işteyim sonra konuşalım falan dedi nasıl yorumluyorsunuz?
Profilee bakın normal konsuyorduk bir anda tersleme başladı sonra işteyim sonra konuşalım falan dedi nasıl yorumluyorsunuz?
Yorumlar mısınııııız kiiii?
Tesadüf mü bilerek mi arada kaldığım bir durum var. Yorumlar mısınız ki detayı yorumda paylaşcam
Ciddi soruyorum yorumlarınıza ihtiyacım var?
Beni iki yıldır yoran bir konu var çok kısa görüştüğüm biri için defalarca istihare namazı kıldım bu rüyalarla dahada bağlandım 1. İstihare rüyamda daha önce konuştuğum kişinin kuzeni bizi arıyordu dini nikahlarini kıyın...
Yorumlar mısınıııız?
tesadüf mü yoksa bilerek mi yapılmış bilemediğim arada kaldığım bir durum var arkadaşlar yorumlar mısınıız?
Arkadaşlar, Müzik ile ilgili, Enstrümanlar ile ilgili birtakım sorularım var. Yorumlarınızı bekliyorum?
Arkadaşlar bir insanın, Birden fazla çeşitli Enstrümanlara hakim olabilmesi için, örneğin Gitar, Bağlama, Klavye, Piyano, Ut ve Çeşitli Üflemeli çalgılar gibi... Nasıl, kaç yaşında ve nereden başlanması gerekiyor? İlerde...
Siz nasıl yorumlarsiniz bu durumu?
Diyelim ki çok kıymet değer verdiginiz biri var çokta güzel gunleriniz oldu sonra en güzel yerinde tak diye bıraktı ama saygı hiç bozulmadi aranizda ve o kişi irtibatı kesmemisti hal hatır soruyor ama şimdilerde soğuk...
Akrep erkeğini nasıl yorumlarsınız?
Akrep burcu erkeği nasıl yorumlarsınız sevdiğiniz özellikleri var mı ya da sevmediğiniz özellikleri var
Yorumlar mısınız ki rica etsem?
Uzun süredir kafamı karıştıran bi durum var çıkamıyorum işin içinden. arkadaşlarıma da anlatmak istemiyorum. Yorumlamak isterseniz detayı yorumda yazcam
Burç yorumlayan var mı?
Kova burcuyum yükselenim yengeç ay burcum boğa nasılım sizce
Yorumlar mısınııız acabaaaa?
Kafama takılan belirsiz bir durum var arkadaşlar yorum yapar mısınız rica etsem?
Yorumlar mısınız ki?
Tesadüf mü yoksa bilerek mi arada kaldığım bir durum var arkadaşlar.
Eski erkek arkadaşım kız kardeşimle birlikte detay yorumda?
2 yıl önce ayrıldığım erkek arkadaşım kız kardeşimle Starbucks ta tanışmışlar bizim kardeş olduğumuzdan haberi yok bende yeni öğrendim 8 aydır beraberler kız kardeşimin gizlice watsapp MESAJLARINI okudum ve geçen hafta...
Yorumlar mısınııız?
Belirsizlikle canımı sıkan bi durum var arkadaşlar beni dinlemek isteyen var mı?
Sizce olur mu yorumunuz ne?
Kendimi çirkin hissediyorum. Sizce çirkin birisi bakımla ve kilo da vererek güzel olur estetiksiz
Ciddi bir konuda fikirlerinize ihtiyacim var. Lutfen dogru duzgun yorum yapacakalr yaparlar mi detaya gore?
Eski esim hep yoktu kizimi buyuturkrn. Ama kizimim boynu bukuk olmasin diye hep onun kizimi sevdiginden bahsettim, hikayeler anlattim acikcasi. Kizim suanda 13 yasinda ve akli tamamen eriyor. Babasi geldi ve kizima harika...
Objektif yorum yapacak birileri var mıdır?
Aklıma takılan bi durum var dostilerim objektif yorum yapacak birileri var mıdır? Yanlış anlamak istemiyorum.
Gerçekten ciddi kiloları olan insanlara karşı diğer insanların çok güzelsin tarzı yorumları aşırı sahte gelmiyor mu?
Yüz olarak değil baya obez olan bi insana fiziğin çok güzel yorumları bana çok samimiyetsiz geliyor ve bu sağlıksız şeyin normalleştirilmesi dahada kötü. Ben eleştirin yerden yere vurun demiyorum ama bu kadarda...
Yorumlar mısınız rica etseeeem?
Arada kaldığım tesadüf mü bilerek mi emin olamadığım bir durum var arkadaşlar yorumlar mısınıııız?
Yorumlar mısınız rica etsem?
Tesadüf mü yoksa bilerek yapılan bir şey mi arada kaldığım davranışlar var. Yorum yapar mısınız rica etsem detayını yorumda yazcam.
Nasil yorumlamaliyim?
Isyerinden bir cocukla ayni katta calisiyoruz. Beni her gordugunde bakiyor, selam verir gibi yapiyor. Arkami donuyorum gulerel bana baktigini goruyorumama son bir haftadir farkli katta oturuyor ve 1-2 kere bizim kata...
Yorumlamak isteyenler?
Tesadüf mü yoksa bilerek mi emin olamadığım bir durum var bana yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar? Detayı yorumda paylaşcam.
Neden bu kadar yetersizim neden böyleyim kişilik analizinde iyi olanlar ya da yorum yapmak isteyenler bakabilir mi?
Öncelikle ben Büşra Buraya gerçekten uzun zamandır kendimi sorguladığım bir şeyi anlatmak için üye oldum. kimseye bunu anlatmak istemiyorum yabancı insanlara anlatmak daha kolayıma geliyor acısını tatlısını hep yabancılar...
Bir yorumunuzu alsam lütfen?
Konustugum biri var illa caliş diyo anasida ayni belki ben bırakacağim ben bekarken stresliyim yani evli cocuklu olunca dusunemiyorum yaa dedim ev isi yapmam yorulyorum aaa işinide yapcen evinin hanimi olcen çalişcanda...
Arkadaşlar ben Mimarım. 2024 KPSS ile ilgili bir sorum var? Yorumlarınızı bekliyorum?
Arkadaşlar ben Mimarım. KPSS den atanabilmem için 90 ve 90+ almam gerekiyor. Sınava girmeden ya da sınavdan 90'ın altı bir puan alarak mesela 70-75 ile atanma şansım var mıdır? Varsa, nasıldır?
Herkese yetişmeye çalışırken kendinize geç kalmayın... Sizin yorumunuz nedir?
Linkteki videoyu izleyiniz ve görüşünüzü sonra yapınız... Siz, herkesi memnun etmeye çalışır mısınız? https://www.instagram.com/reel/CuIb96quPK8/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Lütfen açıklamayı okuyup yorum yaparmısınız kafayı yemek üzereyim?
Eve geldiğiniz de karınızın evde tek olduğu bir zamanda sizi görmek için gelen bir arkadaşınızı eve alıp misafir ettiğini görseniz nasıl tepki verirdiniz. Bence doğru olan kadının kocam evde yok diyip adamı almaması....
Bu sitede ki kızlar neden çok boş saçma yorumlar yazıyor?
yok bilmem tırnakların güzel değil yok bilmem sen güzel değilsin falan. benim tırnaklarım dan sanane seni ne ilgilendirir. birde çirkin diyorsun bana sen kendi tipine bak Kezban. çoğunuz Kezban zaten
Yorumlar mısınnnnız?
ne düşüneceğimi bilemediğim, amacını anlayamadığım biriyle ilgili bir durum var. yorumlar mısınız? detayı yorumda yazcam
Yorumlar mısınııız kiiiiii?
Arada kaldığım bir durum var arkadaşlar yorumlar mısınız emin olamıyorum. Detayı yorumda paylaşcam
Zaha sürpriz bir şekilde Galatasaray’a transfer oldu! Bu transferi nasıl yorumluyorsunuz?
Bildiğiniz üzere Fenerbahçe uzun zamandır Zaha ile ilgileniyordu. Zaha süre isteyip Fenerbahçe’yi bekletiyordu. İlginç bir şekilde Galatasaray’a transfer oldu. Transferi nasıl buldunuz?
Tarot yorumlaması nasıl yapılır?
tarota yeni başladım fakat nasıl yorumlanacagini bilmiyorum destenin yanında küçük bir kitapcik var ama kisa kisa açıklamaları nasil ilerleyebilirimmm?
Yorumlar mısınız rica etsemmmm?
Arkadaşlar düşünüp durduğum biraz arada kaldığım bir durum var. Biraz uzun cidden yorumlamak isteyenler yazabilr mi?
Bu konuda objektif bir yoruma ihtiyacım var?
Biriyle tanışmıştık baya oldu. Sonra iletişimi kestik. Tekrar konuşmaya başladık. Buluştuk vs. Birkaç hafta devam ettik. Ama bu kişi cns. el sohbet yapmaya çalıştı ben istemedim. Ertesi gün bana soğuk yaptı görüldü falan...
Sürekli tipimle ilgili yorum yapıyor lar Ailem çevremdeki herkes burnumun uzunluğu yüzümün kucuklüğü göz altı morlukları?
Uzun bir burnum var estetik yapamam Ailemden ötürü 20 yaşındayım yok göz altı morlukların yok burnun yok saçın şöyle böyle diyip duruyor lar beni ilk gördüklerinde söyledikleri şey bu bu durumdan çok bıktım artık.
Rüya yorumlayın lütfen?
Rüyada yırtık tılsımlı büyü ve kağıtlar görmek bir de sürekli şarap içtiğimi gördüm anlamı nedir acaba?
Arkadaşlar erkek olarak türban tesettüre girmeyi düşünüyorum erkekte böyle bir zorunluluk yok ama öyle güzel olamazmı yorum yapın?
Arkadaşlar biliyorum erkekler için şal bağlama türban takma gibi bir şey yok sadece etnik kültürel olarak bazı ülkelerde yapanlar var ben erkek olarak türban veya şal bağlamayı düşünüyorum normal kadınların bağlama tarzı...
Haydi herkes en çok istediği şeyi yorumlara yazıp hayatına çeksin, en çok istediğiniz şey nedir?
Ben ; EVLENMEK İSTİYORUM 👰🏻♀️💚🤵🏻 sıra sizde..
Gülben Ergen mayo reklamı yaptığı storysine gelen hayran yorumlarını paylaştı, ne düşünüyorsunuz?
Gülben Ergen de Instagram'ı aktif kullanan ünlülerimizden. Bir mayo markasının iş birliği için yaptığı story paylaşımına gelen övgü dolu mesajları takipçileriyle de paylaşmış. Hayranlarının mesajlarını paylaşmasını nasıl...
Ciddi yorum yazar mısınız? ?
Ya benim çalıştığım yer kurumsal gayet hoş bir yer mesai arkadaşlarımda hoşlar hepsi ayrı ayrı hoş. Ama benim sosyal fobim var yani onlar birlikte sohbet ederken yanlarına gidemiyorum ya yalnız kalırsam ya kimse cevap...
Burcunu söyle yorum yapiyim?
bakalim burcunun özelliklerini seviyor muyum sevmiyor muyum yorumlicam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer