Kendi başıma bir şey yapmaktan korkuyorum, üniversitede ailemden uzaktayım ve özgüvenim çok düşük, hiç arkadaşım yok nasıl özgüven kazanırım. Örneğin bugün güney kariyer fuarı var ama ben sırf özgüvenim olmadığı için gitmiyorum. Tek başıma olduğum iicn gitmiyorum. Belki de hayatımın en büyük fırsatı olabilir ama korkuyorum. Lütfen yardım edin. Çok mutsuz ve yetersiz hissediyorum.
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence spor yapın kitap okuyun
ya kendine gel çirkinmisin eksikmisin sakatmısın körmüsün topalmısın neden özgğvensizlik yapıyorsun git gğzelce elini yüzünü yıka kendşne gel dışarı çık sosyal medyadan sosyalleşmeye ara ver sürekli insanlarla iletişim kurmaya çalış ihtiyacın yoks abile ünidrn sırf konuşmak için bşrinden kalem iste birine bi şey sor yapamadığın soruların varmış gibi hep insanlatla iki dklıkta olsa iletişime geçmeye çalış elinde notların varsada başkalarından not iste sürekli insanlarla iletişime geçmeye çalış
Çözüm bulmak için önce ne zaman, nasıl başladı bunu bilmek lazım.
Aslında ben küçüklükten beri utangaç bir kızdım ama sonrdan utangacligim geçti arkadaş çevrem vardı başarılı bir kızdım üniversiteye başlayıp farklı bir şehire gelince kendimi boşlukta hissettim ait değilim hissi var.
İstemediğin ve zorundayım diye gittiğin bi okul ya da bölüm mü?
Evett ama seviyordum ama sınıf ortamı çok kasinti çıktı bende içime daha çok kapandım
İstememenin etkisi var bunda. Baştan moralin bozuk, isteksiz, hevessiz gittin oraya. O yüzden zihnin orayla bağ kuramadı. Böyle mi?
Hayır aslında isteyerek geldim ama üniversitede ki sınıfım istediğim gibi değildi benim yaşadığım yerde herkes samimi ve yakındı buradakiler çok soğuk ve mesafeli
Bölümü istemeden seçtiğini söyledin ya yukarıda. Onun için söyledim onları. Ben üniversite okumadım, hayat şartları el vermedi. Ama arkadaşlarımdan iyi kötü ortamını biliyorum. Ordaki ilişkiler gördüğüm kadarıyla takılmalık yani çoğunlukla cinsel odaklı. Bak cinsiyet ayırmıyorum bunu söylerken. Çoğu kişi için Ordaki arkadaşlıklarda takılmak, zaman geçirmek için bakılan bişe. Ama sen öyle değilsin. Arkadaş diyosan sonuna kadar arkadaştır. Sevgilinse dibine kadar seversin. O yüzden bu tavırlar, yaklaşımlar seni rahatsız ediyo. Sen sahte değilsin, sahteliklere göre de değilsin.
Evett işte o yüzden kendimi yapayalnız hissediyorum. Bir de şehirde tek başıma olunca daha çok hissediyorum bu duyguyu ama kötü bir yola gruba girmek istemiyorum. Baktığım zaman gruplar topluluklar etkinlik yapınca sürekli alkollü mekanları tercih ediyor ya da geç saatlerde oluyur gitmiyorum. İçme kapandım bende
Buna içine kapanmak demeyelim o zaman. Kendini korumak, olmak istemediğin ortamlarda olmayıp kendine saygı duymak diyelim 😉
Mutlu değilim ama sürekli ağlıyorum ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Sürekli geçer diye bekliyorum ama olmuyor. Kimseye bir şey de anlatamıyorum.
Kuzum kendinle mutlu ol o zaman. İlla ki gezip vakit geçirebileceğin yerler vardır. Evet yalnızlık kısmı biraz zor olur. Ama kendine sarılırsan kolaylaştırırsın 😊
@huseyinozen92 İstanbul'da mı yaşıyorsunuz
@Rojdaa123 evet. Neden sordunuz?
@huseyinozen92 ohaa siz yotubede yorum yapıyorsunuz dimi 😀 bişey anlatcam
Yani öyle denk geldikçe evet. Şarkılara, videolara içimden gelirse yazıyorum öyle. Dinliyorum, anlat buyur 😊
@huseyinozen92 oha Kürtçe şarkıya yorum yazdınız mı hiç ay şimdi şarkıyı hatırlayamadım
Sarışın bi kız söylüyordu şarkı, potpori yapmıştı. Hatta o kız o sese de katılmıştı. Ona yazdım en son 😊
@huseyinozen92 bişey dicem bakalım hatırlayacakmisiniz gerçekten inanamıyorum tesadüfe bak sjssh bide dur şunu da sorayım aslen karadenizliydiniz dimi
Hayır ama bazı noktalardan deyiyoruz Karadenize. İzmir'liyim ben 😊
@huseyinozen92 ya kesin osun dur diyim bakalım hatirlyacanmi 3 sene önce 16 yaşındayken sizde 29 falandı galiba Kürtçe şarkının yorumunda muhabbet etmiştik hata Kürtleri severim çok arkadaşım var demiştin bende İstanbul'da kuzenlerim var demiştim geldiğinde yardımcı olurum vs işte konuşmalar bu şekildeydi hatırla diye hepsini yazdım Mardinliyim demiştim bide
@Rojdaa123 Özür dilerim ama net hatırlamıyorum. Hayal meyal var tabi bişeler aklımda. O şarkıyı hatırlıyosundur, yaz bakalım yoruma bildirim gelecek mi bana 😊
Hayır hesabım gitti sadece o musun merak ettim diye sordum kb😅
Detay hatırlamıyorum ama öyle bi muhabbet hatırlıyorum 😊
@Rojdaa123 Okumaya gelecektin İstanbul'a sen. Ya da okumak için buraya gelmek istiyodun. Bende kız kardeşim var, onla arkadaş olursunuz hem o sana yardımcı olur burada demiştim. Odası var evde, gelir gidersin yanına demiştim. Öyle hatırladım şu an.
@huseyinozen92 oha galiba evet bunları demiştin 😀 ajshs çok ilginç ya ozaman 16 yaşındaydim sınava girdim bile ama mezuna kaldım yorumumu gördünüz mü yoksa hatırladınız mı şimdi
@Rojdaa123 Yorumu görmedim kuzum. Düşünürken hatırladım 😊
@huseyinozen92 vay be😅
@Rojdaa123 Gel biraz sohbet edelim. Çok mutlu oldum karşılaştığımıza. Garip Bi his ya. O zaman çocuktun. Şimdi büyüdün. Üniversite çağına geldin. Bizde de değişiklikler oldu elbet. Dayı olucam bende yaza. Gel hadi, biraz sohbet edelim 😊
@huseyinozen92 güzel olur sohbet edelim hayırlı olsun buarada bide takip atmışsınız ya bussuru takip isteği var kabul etmiyorum sizinkini o yüzden bulamadım mesaj kutunuzu açarsanız öyle konuşabiliriz
@Rojdaa123 Açtım 😊
Normal arkadaş lazım sana ama nerden nasıl bulursun bilmem.
Evett birileri lazım hissediyorum ama öyle sırf arkadaşım olsun diye de kötü birini istemiyorum. Ortam çok kötü çünkü
Nerde oturuyosun