Eşi vefat etmiş bir kadınla evlilik yapmak ve onun evinde yuva kurmak hakkında yorumlarınız neler?

Sorun şu ki evlilik kararı aldık normalde böyle eş aile sorularını kolay kimseye sormam anlatmam ama vicdan olarak rahat değilim Sorun kısaca evleneceğim bayanın vefat eden eşinden kalan mal varlığıyla geçinmesi ve bende ister istemez onun evine taşınmak arabasını kullanmak karşılıklı aldığımız hediyelerde bile vefat eden eşinin imkanıyla alması içim huzursuz Kendim çalışıyorum kimseye muhtaç olmadan yaşayacak maaşım var ama onun yaşadığı yere yerleşicem 2 çocuk var okulları orada Sevgiyi sorarsanız evet gerçekten çok sevdim onunda sevdiğine inanıyorum ama hayatı benden lüks ben şatafat sevmiyorum lakin her şey ikimizin deniliyor benimde neyim varsa ikimizin ama bu şekilde vefat eden insanın parasıyla hayat sürmek vefasızlık gibi geliyor kimseyede soramıyorum burada mantıklı cevaplar fikirlerinizi almak istiyorum

Eşi vefat etmiş bir kadınla evlilik yapmak ve onun evinde yuva kurmak hakkında yorumlarınız neler?
Cevapla