İnternet & Teknoloji Hep böyle kalsaydık da teknoloji hiç olmasaydı diyenleriniz var mı? Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Hep böyle kalsaydık da teknoloji hiç olmasaydı diyenleriniz var mı? Hep böyle kalsaydık da teknoloji hiç olmasaydı diyenleriniz var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
pulliette Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 61% +1 yıl Bence teknolojinin şimdiki hali çok iyi. Özellikle sağlık alanında daha çok gelişebilir. Ama diğer alanlarda böyle kalsın. İlerde yemek yerine hap yutacakmisiz öyle karın mı doyar ya? 1 0 Yorumla
CrazyCandy Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 33% +1 yıl Evet çok var 1 2 Yorumla CrazyCandy +1 yıl Tskler Yorumla Eziremsem +1 yıl rica ederim Yorumla
Kaiken79 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 46% +1 yıl Yok valla teknoloji güzwl eski günler kadar olmasa da gerekli 1 0 Yorumla
Bağyancokbilmiş Takip Et Master Yaş: 46 , eic 57% +1 yıl İnsanlar birbirinden kopuk olunca ben diyorum mesela. 1 0 Yorumla
Gargamelin_kızı Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 41% +1 yıl Anneannemin köy evi hala böyle 😍😍😊 1 0 Yorumla
777733335555 Takip Et Master Yaş: 40 , eic 64% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 338 cevap paylaştı. Keşke 1 0 Yorumla
En İyi Cevaplar