Teknolojik aletler olmasaydı günümüzde hayat nasıl olurdu?

Teknolojinin ve teknolojik aletlerin her ne kadar günlük bir çok işimizi kolaylaştırsa da insan ilişkilerinde vw değer yargılarımızda çok büyük zedelenmeler oluşturdunu düşünüyorum.. insanlar artık birbirine daha kolay ulaşıyor ve bence duygular genellikle eskisi kadar derinden hissedilemiyor, çoğu duygular yüzeysel yaşanıyor. . . En basitinden önceden insanlar aksamlari oturup aileleriyle, arkadaşlarıyla sohbet ederdi. Sonradan herkes televizyon denen sihirli kutuya esir düştü ve ardından telefonlar, bilgisayalar, tabletler vs derken insan, insanları unutup makineleri sever oldu. Yüksek doz sevgi-ilgi eksikliğinden çoğu insan karamsar ve mutsuz oldu. Ben teknolojik aletler olmasaydı günümüzde hayatın daha yasanilabilir bir yer olacağı taraftariyim. Ya siz ne düşünüyorsunuz?
Teknolojik aletler olmasaydı günümüzde hayat nasıl olurdu?
Cevapla