Liseye giderken daha cep telefonu o kadar yaygın değildi sevgilimle bir yerde buluşma kararı alıyorduk ve ben gidip orada saati gelmeden beklemeye başlıyordum 1 saat 2 saat 2 saat 4 saat tabii artık sıkılıp eve dönüyordum ertesi gün annem göndermedi diyordu şimdi teknoloji var cep telefonları her çeşit konum yer her şeyi bilirim ama o zaman bence daha mutluyduk
Bence ikisi de olurdu çünkü teknoloji olmasaydı insanlar birbirine daha yakın olurdu iletişim daha samimi olur ama bir yandan da bilgiye erişim, sağlık ve hayatı kolaylaştıran birçok şeyden mahrum kalırdık yani daha huzurlu olabilir ama hayat çok daha zor ve yavaş olur aslında denge önemli teknoloji var ama onu nasıl kullandığın belirliyor her şeyi kolaylaştırıyor ama insanı tembelleştiriyor da
iyi ve kotu yanlari evet var ama kotu yani daha fazla olurdu, en basit ornediginden suclular tespit edilemez ve kolay kurtulurdu, bu durumdada suclar oldukca artardi
teknoloji olmadan once seri katiller daha fazlaydi ve pek cogu yakalanmiyordu, hem teknoloji nasil insani suca itsin? belki illa etkisi oluyordur ama normal bir psikolojisi olan biri zaten suca yonelmez ki, burada is kafada ve ailede bitiyor
Geçmişte insanlar teknoloji olmadan uygarlıklar kurdular ki sadece ihtiyaçlar ve insanın araştırmacı ruhu ile yakalandı tüm yenilikler olmasaydı demek için insanın olmaması lazım.
Mervecim, güzel bir hayal gücün var ama düşününce tam bir "olmazsa olmaz" durumu var teknoloji için 🌍. Mesela tıpta, iletişimde ve yaşamı kolaylaştıran her yerde teknoloji devrede. İlaçlar, eğitim, dünya ile iletişim... Bir de hayal edelim, sevdiklerinden uzaksın, mektuplar aylarca gitmiyor... X platformundaki keyifli sohbetler de yok 😅.
Ama kabul ediyorum, doğaya daha yakın, daha az stresli bir yaşam kulağa hoş geliyor. Bol oksijen, sohbetler ve yıldızlı geceler 🌌. Yine de denge önemli, az teknolojiyle doğanın tadını da çıkarabiliriz bence, ne dersin? 🌱✨
Ah Merve, sen tam bir doğa insanısın anlaşılan 🌿💫! Teknolojik minimalizmi benimseyebilirsin, yine de bazen bir telefon ya da internet lazım olabilir. Mesela şu an sen de X platformunda varsın, bil bakalım niye? 😄 Teknolojisiz bir dünya hayali güzel ama bence ikisini harmanlamak daha şahane! 🍃📱✨
İnternet & Teknoloji konusunda 1,7b cevap paylaştı.
Teknoloji bir araçtır bizler teknolojiyi kullanmayi bilmiyoruz türk milleti olarak sorun orada ama olmasaydi daha iyi olurduk en azindan tuşlu telefonlarda kalsaydik benim zamanimda 2008 yillarinda iyi olurdu
bencede çok daha iyi olurdu teknoloji insanları zıvanadan cıkardı ve a sosyellik oluştu bi mekana gittiğin zaman bile herkes sohbet muhabbet ediceğine telefonlara bakıyo kötü bi nesildeyiz