Teknoloji olmadan yaşamak mümkün mü?

Günümüzde hayatımızın her anına teknoloji hakim. Dışarda insanlar hep ellerinde tablet bilgisayar vb. şeyler ile geziniyorlar.Eve içinde ise teknoloji yüzünden aile içi samimiyet kalmamış gibi. Sokaklarda artık çoçuklar oyun oynamıyor. İstenilen dünya bu mu? Teknoloji bunları mı ıfade edıyor? Ne kadar ve nasıl kullanmalıyız?
Teknoloji olmadan yaşamak mümkün mü?
Cevapla