WİFİYE BAĞLANMAYA ÇALIŞIYORUM TELEFONDAN HABİRE KİMLİK DOĞRULANIYOR DİYOR NASIL DÜZELCEK?

General mobile 4G kullanıyorum. Wifiye bir gün bağlansam 2 3 saat geçince wifiyi kapatıp açtığımda kimlik doğrulanıyor diyor ama bağlanmıyor. Bu soruna nasıl çözüm bulucam sıkıldım artık. Bir tek benim telefondan bağlanmıyor. Bilgisayarımdan ve annemden bağlanılıyor.
WİFİYE BAĞLANMAYA ÇALIŞIYORUM TELEFONDAN HABİRE KİMLİK DOĞRULANIYOR DİYOR NASIL DÜZELCEK?
Cevapla