Androidcisiniz diyelim, hangi durumda iOS yani Apple geçişi yaparsınız? Ya da Windows kullanıyorsunuz, hangi durumda macOS veya Linux geçişi yaparsınız?

Androidcisiniz diyelim, hangi durumda iOS yani Apple geçişi yaparsınız? Ya da Windows kullanıyorsunuz, hangi durumda macOS veya Linux geçişi yaparsınız?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Androidçiyim sadece video için iPhone kullanmayı tercih edebilirim , Tasarım için Windows tan Macbook kullanabilirim
Ben de Windows kullanıyorum, cihaz da android. Fakat Linux tarafına geçiş niyetliyim
Windows gündelik kullanım için oyun araştırma vb. macOS u sitir et Linux u da genelde yazılımcılar kullanıyor büyük oyun şirketlerinde linux kullanılıyor mesela
Linux yararını çok aldım, bir türlü geçiş yapamadım ya
Oyun oynuyorsan linux sıkıntı yaşatır mesela cs linuxlarda çalışmıyor bunun gibi oyunların çalışması için farklı sürümler geliştiriliyor
Oyunun o'sunu oynayan birisi değilim şu an ama haklısın ne yazık ki
20 yıl önce Suse Linux 9.1 kullanıyordum.
Gereklilik değil hevesti sadece.
Eğer ABD vatandaşlığına geçersem bir gün bundan sonra Apple kullanmaya başlarım Ama Türkiye'de yaşadığım için Android - Xaomi - Honor - Chery VS. Kullanırım
neden
Apple altyapısı % 100 Türkiyede yok Mesela 130.000 TL ye iPhone 17 pro Max cep telefonu satın alıyorsun NFC özelliğini bile kullanamıyorsun Xaomi cep telefonlarında ise böyle bir sıkıntı yok Türkiye Cumhuriyeti ile % 100 uyumlu Xaomi şirketi Aynı durum Rusya'dada geçerli Ambargolardan ve hukuki anlaşmazlıklardan dolayı Rusya'dada Apple a para verenler Sadece Bir fotoğraf makinesine para veriyorlar
vaav, bu güzel açıklama için teşekkürler
Vindost
Windows demek istedin sanırım
Kulanırken faklı sürümlerde kulenıyorum
tipe bak mq ahahahahahaha