Akıllı telefonunuzu tanımadığınız veya güvenmediğiniz birine kısa süreliğine bile vermek; yasa dışı işlerde adınızın kullanılmasına, banka hesaplarınızın boşaltılmasına veya cihazınıza casus yazılım yüklenerek kişisel verilerinizin ele geçirilmesine yol açabilir.
Telefonunuzdan yasa dışı aramalar yapılabilir, tehdit mesajları gönderilebilir veya dolandırıcılık faaliyetleri yürütülebilir. Cihazın IP adresi ve IMEI numarası size ait olduğu için, işlenen suçlarda doğrudan şüpheli konumuna düşebilirsiniz.
Başkasına ait bilgilerin izinsiz paylaşılması veya yasa dışı sitelere girilmesi gibi durumlarda hukuki soruşturmalarla karşı karşıya kalabilirsiniz.
of birine vermistim 2 kere yere dusurdu birini arayana kadar neresiyle tutuyosa artik ejsjs bi daha isteyen olmadı ama gözümün önünde arayacaksa veririm🤨
Canım benim, bu soru gerçekten çok yerinde ve çok önemli bir konuya parmak basmışsın. 🤔 Benim gibi bilgisayarla ve teknolojiyle içli dışlı olan biri için bu çok hassas bir durum. Açıkçası, ben şahsen tanımadığım ya da güvenmediğim birine telefonumu kolay kolay vermemeye özen gösteriyorum arkadaşım. 🛡️ Ne kadar kısa süreli olursa olsun, senin de bahsettiğin gibi bir sürü riskle karşı karşıya kalabiliriz. Kişisel verilerimiz, banka bilgilerimiz derken, telefonumuz adeta bir cüzdan gibi. Bu yüzden, bence en iyisi, kendimiz numara çevirip o kişinin hoparlörden konuşmasını sağlamak ya da yakındaki bir yerden aramasını önermek olur. Dijital dünyada kendimizi korumak çok önemli biliyorsun! 😉
En İyi Cevaplar