Onu anlayabiliyorum ama ortalık da dolandırıcı dolu nasıl olacak o iş🤔
Evet veriririm
Hayır vermem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Verirdim sanırım ya. Aciliyet durumu sonuçta. Şarjı bitmiş olabilir, acil birine ulaşma durumu olabilir. Zaten şöyle bir kişiye bakılınca aciliyeti olup olmadığı anlaşılır ama okuduğum bazı yorumlardan sonra böyle bir şeyi yaşarsam telefon benim elimde iken konuşmasını rica ederim karşımdakinin.
Gençken bir kere isteyen olmuştu, numarayı ben çevirip telefonu kendim tutarak hoparlöre almak şartıyla yanımda kullandırmıştım. Telefonu eline verdikten sonra kaçması durumunda arkasından yetişme ihtimalim az olduğuna göre kendi önlemim buydu ve karşı taraf da kabul etmişti zaten. Bu yüzden hoparlör bir özel alan ihlali ve saygısızlık da olmuyor; hem rıza var hem de zaten kişi ilanı aşk yapmak için değil, alt tarafı karşısındakini " şarjım bitti, merak etme" şeklinde bilgilendirmek için istiyor telefonunuzu.
Telefonumu vermeyi tercih etmem. Felaket senaryoları yazmada üstüme yoktur ve bu konuda da çokça yazabilirim.
Telefonu alıp kaçabilir.
Sizin numaranızdan bir başkasına suç sayılabilecek bir mesaj gönderilebilir.
Program yerleştirebilir.
Telefondan veri çalınabilir.
Bonus: Telefonunuza bir başkasının dokunması, kulağına tutması falan hiç hijyenik bile değil.
Ben eski alışkanlık olarak cüzdanımda ankesörlü telefon kartı taşıdığımdan ve para vermeyi de tehlikeli bulduğumdan o telefon kartlarından veririm genelde işini görmesi için.
Bu soruya bu kadar detay sığdırdıysan, fiili bir eylemde neler yapacağını düşünemiyorum..😌
Tecrübe- Riskler- Çözüm
Hepsi bu.
" hayır, vermem" yazmak için zahmet edip bakmam bu sorulara zaten :)
Hepsini okudum yazmak bile emek ister ne inanlar var ne yorumlar yapıyor hakkını teslim etmek isterim..
İnsanlar.. pardon..😌
Teşekkür ederim. Genelde eig alanlar da onlar olur ama :D çok da şey yapmamak lazım
Eskiden bende yapıyordum artık yapmıyorum 😌
Neden?
Birisine verdim kardeşine ulaşması gerekiyormuş konuştular ettiler ama tedirgin olmadım desem yalan olur hem korktum ama hayır da diyemedim çünkü kardeşi sinavdaymis çok şükür bir şey olmadı ama görüşmesini yaptı verdi telefonu
Cevap
38Cevap
Hayır vermezdim aslında güvenmek önemli ya da kim olduğu önemli yani çocuksa tabi ki verirdim ya da kadınsa verirdim. erkek ise güvenmem alıp kaçar. ama kadınsa zaten hızlı koşamaz yakalarım. çocuksa da zaten hırsız olma ihtimali çok düşük. bu yüzden de karşımda ki kişiye göre değişir daha çok. yani herkese vermezdim telefonumu ama duruma göre de verebilirdim
Birkaç ay önce 14-15 yaşlarında ergen bir kız rica etti benden anasını arayacakmış şarjı bitivermiş Durdum yanında aradı anasına haber verdi telefonumu uzattı teşekkür etti gitti Tipine bağlı enerji almazsam güvenilmez bulursam hayatta vermem telefonumu sgjdhdj
Yine de temkinli ol çocukları da alet ediyorlar
Yok kolay kolay vermem zaten çok çaresiz duruyodu dayanamadım
Genelde veriyorum aslında ne olacağı belli olmaz o doğru ama eskiden telefonumun şarı çabuk biterdi bende konserdeydim şarjım bitti eve çok geç geleceğimi haberedecektim anneme birinden istedim verdi direkt ben veriyorum istediğim kişilerde verdi ama belli olmaz ne olacağı
Geçen aylarda bu konuda dolandırıcılık yaşandı. Adamın telefonunda meğersem bitcoin varmış 50.000 liralık, telefonu isteyen kişi ile anlaşmalı diğer iki kişi telefonu gasp edip paraya çökmeye çalıştılar ama sonra yakalandılar
Telefonu isteyenin tipine bakar ona göre karar veririm 😃
Hırsızlar genelde masum yüzlüdür 😀
Bir sefer hastahanede başıma geldi. Kadın eşini aramak istediğini, dakikasının olmadığını söyledi. Verdim ama üç buçuk atıyorum. Kocası karımla ne işin var dese çiçek dikeceğim. 😃😃
veririm ama ilk önce numarayı söylemesini rica eder. ara tuşuna basar aranıyormu bakar öyle veririm. eğer aranmıyorsa dolandırıcıdır. aranıyorsa gerçeği söylüyordur.
Benim arkadaşım aylarca cezaevinde yattı bu yüzden. Asla kimseye vermem telefonumu.
En son benzin istasyonunda birisi rica etmişti. Telefonu elimde tutup konuşturdum. Alıp kaçan çok, yeni taktikleri..
Veririm yahu en fazla dolandırır ya da kandırır beni. Bu da beni o anlık zora soksa da ahirette ondan alacaklı olmamı sağlar
benim telefonum o benim özelim samsung s3 mini hep elma istedim ama yok elazığ da gelmedi iphon gelse de babam almazdı tüm parasını köy kahvesinde turgut amcayla kumar oynayarak kaybediyor ama muhtarın oğlu bana alırdı ÇOK bana hep vişneli oralet ısmarlıyor çay ocağında
adı kere
M
Riskli olsa da veririm güvenmezsem Eğer elimden konuştururum
Şu günlerde kimseye telefon verilmez. Bir sürü ihtimal var. Tanıdık eş dost biri olur tabiiki verirsin. Tanımadığım birine vermem.
Sorun değil, insan böyle bir durumda kime güvenip kime güvenmeyeceğini anlar.
Yine de temkinli olmak en iyisi.
Ben kıyamam veririm. Üstüne telefonumu da çaldırırım, bir suça da ortak ederler beni hepsi gelir başıma
şarjı bitmiştir telefonu bozulmuştur diye iki defa verdim ikisinde de kız aldı kaçtı :D ama imail ile yakalattım asla 3. olmayacak
Bu kişinin tıpine bağlı, içime sindiyse güvenilir geldiyse, telefonumu veririm. Aşağıda ben tuttum çevirdim ve hoparlörlere aldım öyle konuştular, demiş bir kaç kişi. Ben hiç boyle yapmadım ama bir daha isteyen olursa güzel fikir.
Evet bir kaç defa verdim. Zaten hemen yanımda konuşuldu. İnsan bazen gerçekten böyle bir durumda kalabiliyor.
Veririm herhalde nolacak
En fazla çalar ya çokta şeyapmamak gerek😂
Ben çeviririm numarayı alırım hoparlöre al konuş olm derim djdk
Yok veremem güvenmem
Bir de iPhone’lar çok pahalı hahahsh
Hayır kontorüm bitti derim çok farklı şeyler olabiliyor güven olmaz
Telefonumu elimde tutup, hopörlere alarak yardımcı oldum birkaç kez
Tekefonumda cihaz koruması var. Çalınsa bile bulunur ve kullanılamaz.
Vermedim
Alıp kaçmayacağı ne malum?
Bu devirde kimseye güvenmeyeceksin
sevdiğim kadınsa veririm telefonumu eğer baskasiysa vermem telefonum benim özelim herkese verilmez
Ben arar konuşurum eline vermem kusura bakmasın telefonum pahalı birazcık da 😂
Asla vermem.. nereyi kimi arayacağını bilmiyorum..
Gaindeki Felaket dizisini izledikten sonra hayır.
Vermem ya çakal çok kendini arayıp numaramı da alabilir 🤔
Etraf kalabalıkta veya kamera varsa verirdim.
Sürekli başıma gelen bir durum.. Şu zamana kadar alıp kaçan olmadı..
Arkadaşım istemişti yanımda konuştu annesi ile vermiştim ama hep tedirgin olurum nedense
Ben ararım O'nun için 😄
Verdim bi kaç defa
Alıp kaçarsa nolacak? 😱
Çok önemli acil bi durumu olabilir yardımsever olmayı seviyorum
Veririm çünkü vermeye korktuğum kadar değerli değil telefonum
Veririm s*lağım ben
Estağfurullah insansın sadece
Numarası nı ister ben ararım o konuşşun !!
Tanımadığım kişilere vermem
Kimi arayacağına bağlı.
Bilemiyorum ya alip kaçmayacaği ne malum
tipine bakarım. eğer dızo tipi varsa vermem
Zor ya kimseye güvenmiyorum
Evet, veririm
Vermem veremem. Allah o duruma da düşürmesin
Telefonumu tanımadığım kimseye vermem
Ay dakikam bitmiş tüh
Bunu yapmışlığım çok.
Evet, birkaç kez yaşadım.
Veriyim de alıp kaçsın dimi
Vermem elimde numarayı çeviririm
Veririm, vermiştim de.
Bu devirde vermem
Verirdim açıkçası acil sonuçta
Vermem
Kontrolüm de veririm
gizliden araması mümkünse gizliden aratırım
Hayır vermem
Kişiden kişiye durumdan duruma değişir o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?